Ik kan me echt bedenken hoe die vocals worden 
Ik kan me altijd flink ergeren aan hoe de Psyko Punkz altijd de coole gasten proberen uit te hangen in filmpjes. Nu is het deze keer niet zo extreem, maar meestal is het echt om te janken.
Klinkt toch totaal niet naar Wildstylez, wtf? Duidelijk The Rebels / Maxtor kickwrote:hij is wel van wildstylezconfirmed door hem
C
Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)
is de track....
vind hem wel
is de track....
vind hem wel
S
Ze hadden Anagetic na Zatox moeten doen
Ik wel hoor, LOLWUT
04.30 - 05.00 : Crypsis Live
05.00 - 06.00 : Noisecontrollers
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
De populaire mensen staan altijd primetime, niet op hoe "hard" iemand draait.
Is volgens mij bijna altijd ook al zo geweest
Een timetable is toch nooit goed voor iedereen.
Is volgens mij bijna altijd ook al zo geweest
S
Toch is het een leuk zeik onderwerpwrote:De populaire mensen staan altijd primetime, niet op hoe "hard" iemand draait.
Is volgens mij bijna altijd ook al zo geweestEen timetable is toch nooit goed voor iedereen.
Loudness bijv?wrote:De populaire mensen staan altijd primetime, niet op hoe "hard" iemand draait.
Is volgens mij bijna altijd ook al zo geweestEen timetable is toch nooit goed voor iedereen.
D
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track?
ikzelf ben wel benieuwd
ikzelf ben wel benieuwd
D
bron?wrote:Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track?![]()
ikzelf ben wel benieuwd
Als dit op hetzelfde niveau als on the go is, ben ik nu al tevreden!wrote:Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track?![]()
ikzelf ben wel benieuwd
D
wrote:Als dit op hetzelfde niveau als on the go is, dan ga ik die nieteens luisteren en flikker ik die gewoon de prullenbak in!wrote:Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track?![]()
ikzelf ben wel benieuwd
Dat dus!wrote:Als dit op hetzelfde niveau als on the go is, ben ik nu al tevreden!wrote:Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track?![]()
ikzelf ben wel benieuwd
En wat is die ene track nu? Van The R3bels of Wildstylez? Ik zou hem eerlijk gezegd ook eerlijk bij Wildstylez als n remix voor Unbroken neerzetten...
Misschien net als Noisecontrollers voor Wildstylez & Headhunterz (Project One) Samples uit een oude track gebruiken (Halfway There/Give It Up)
Hij is van The R3bels, stond op hun twitter/facebook ofzo.
C
wrote:Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)
is de track....
of hebben we het daar niet over?
Wist je dat je Forever Lost van DP album een hele mooie hardcore melodie heeft?! Dikke HC kick eronder BAM!
EDIT: Bijna alle nummers hebben een dikke HC melodie!
EDIT: Bijna alle nummers hebben een dikke HC melodie!
On The Go word hier nogsteeds grijs gedraait dus kom maar op!wrote:Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track?![]()
ikzelf ben wel benieuwd
Dat zeg je wel, maar dat klopt niet.wrote:wrote:Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)
is de track....
of hebben we het daar niet over?
Btw, wist je dat er live / Qountdown Edits van Bazooka Girl en You try to play me uit gaan komen vannacht? http://www.junodownload.com/products/do ... 748592-02/
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Je nu ook LIVE aanwezig kunt zijn bij de 2 Dangerous show op donderdag avond?
http://www.fear.fm/magazine/news/the-2d ... fearfm/411
http://www.fear.fm/magazine/news/the-2d ... fearfm/411