Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik kan me echt bedenken hoe die vocals worden :sick:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan me altijd flink ergeren aan hoe de Psyko Punkz altijd de coole gasten proberen uit te hangen in filmpjes. Nu is het deze keer niet zo extreem, maar meestal is het echt om te janken.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.bassevents.be/news/11/05/10/timetable-bassleader

kan hier echt niet veel op zeggen :/
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hij is wel van wildstylez :/ confirmed door hem :P
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
hij is wel van wildstylez :/ confirmed door hem :P

Klinkt toch totaal niet naar Wildstylez, wtf? Duidelijk The Rebels / Maxtor kick
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:35 
 

Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)
is de track....

vind hem wel :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:36 
 

Uranium schreef:


Ze hadden Anagetic na Zatox moeten doen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uranium schreef:

Ik wel hoor, LOLWUT

Citaat:
04.30 - 05.00 : Crypsis Live
05.00 - 06.00 : Noisecontrollers
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 14:48 
 
Artiest

De populaire mensen staan altijd primetime, niet op hoe "hard" iemand draait.

Is volgens mij bijna altijd ook al zo geweest :) Een timetable is toch nooit goed voor iedereen.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 15:04 
 

Nego schreef:
De populaire mensen staan altijd primetime, niet op hoe "hard" iemand draait.

Is volgens mij bijna altijd ook al zo geweest :) Een timetable is toch nooit goed voor iedereen.


Toch is het een leuk zeik onderwerp :P
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nego schreef:
De populaire mensen staan altijd primetime, niet op hoe "hard" iemand draait.

Is volgens mij bijna altijd ook al zo geweest :) Een timetable is toch nooit goed voor iedereen.

Loudness bijv? :)
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 16:41 
 
Hardtraxxer

Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track? :love:

ikzelf ben wel benieuwd
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:24 
 

duiventeler schreef:
Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track? :love:

ikzelf ben wel benieuwd

bron?
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de magische show
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

duiventeler schreef:
Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track? :love:

ikzelf ben wel benieuwd

Als dit op hetzelfde niveau als on the go is, ben ik nu al tevreden! :D
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 17:40 
 

Teknizion schreef:
duiventeler schreef:
Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track? :love:

ikzelf ben wel benieuwd

Als dit op hetzelfde niveau als on the go is, dan ga ik die nieteens luisteren en flikker ik die gewoon de prullenbak in! :D
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
duiventeler schreef:
Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track? :love:

ikzelf ben wel benieuwd

Als dit op hetzelfde niveau als on the go is, ben ik nu al tevreden! :D


Dat dus!

En wat is die ene track nu? Van The R3bels of Wildstylez? Ik zou hem eerlijk gezegd ook eerlijk bij Wildstylez als n remix voor Unbroken neerzetten...
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien net als Noisecontrollers voor Wildstylez & Headhunterz (Project One) Samples uit een oude track gebruiken (Halfway There/Give It Up)
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij is van The R3bels, stond op hun twitter/facebook ofzo.
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 18:51 
 

Hymn schreef:


2e nummer een van de nieuwe TNT nummers?


robkuh1990 schreef:
Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)
is de track....




of hebben we het daar niet over?
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat je Forever Lost van DP album een hele mooie hardcore melodie heeft?! Dikke HC kick eronder BAM! :love:

EDIT: Bijna alle nummers hebben een dikke HC melodie! ^^
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

duiventeler schreef:
Max Enforcer en Frontliner bezig zijn met een nieuwe track? :love:

ikzelf ben wel benieuwd

On The Go word hier nogsteeds grijs gedraait dus kom maar op! :woot:
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Hymn schreef:


2e nummer een van de nieuwe TNT nummers?


robkuh1990 schreef:
Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)
is de track....




of hebben we het daar niet over?


Dat zeg je wel, maar dat klopt niet.

Btw, wist je dat er live / Qountdown Edits van Bazooka Girl en You try to play me uit gaan komen vannacht? http://www.junodownload.com/products/do ... 748592-02/
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:47 
 
Artiest

Je nu ook LIVE aanwezig kunt zijn bij de 2 Dangerous show op donderdag avond?

http://www.fear.fm/magazine/news/the-2d ... fearfm/411
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 20:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front :yay: :worship:
Vorige  1 ... 868, 869, 870, 871, 872, 873, 874 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen