Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:26 
 
Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
Vind t toch n best lekkere track.

En inderdaad, die 2e track van Euphoria zal waarschijnlijk een remix van Unbroken zijn.

die synth lijkt ook aardig op unbroken, klinkt super vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
DarkestSymphony schreef:
Live Hard Now is echt dik!!!! :woot: Disturbia heeft toch hopelijk geen vocals van de band Disturbed? ben erg benieuwd anar die track :thumbup:


Stiekem dus even drie weken achter elkaar een Theracords release omdat we dus het GZ anthem zelf mogen uitbrengen waar ik erg blij mee ben :D

Disturbia heeft vocalen uit de strot van de labeleigenaar van Theracords xd


Dus Raw not War Part 2 komt op 15 juni? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over die "Wildstylez" plaat: Ik denk zelf een nieuwe Maxter plaat of The R3bels... anders Tat misschien. Vind het niet goed genoeg klinken voor Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wow, die Wildstylez remix klinkt weer goed, interessante kick ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:34 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Hardcore tracks sectie.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:41 
 

oja, mag dat hier niet meer plaatsen hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:46 
 
Hardtraxx Addict

E-rik schreef:
wow, die Wildstylez remix klinkt weer goed, interessante kick ook! :thumbsup:


Is nog niks zeker hoor! ;) Ik gok er alleen maar op...
PNRMX kan ook wel eens gelijk hebben, alleen moeten Maxter zijn nieuwe platen nog uit gaan komen.
Voor The R3bels vind ik de kicks, voor zo ver je kan horen/ oordelen, niet hard genoeg voor hen.
Als hij van Tatanka is, zou het geniaal zijn! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:52 
 

DjThera schreef:
DarkestSymphony schreef:
Live Hard Now is echt dik!!!! :woot: Disturbia heeft toch hopelijk geen vocals van de band Disturbed? ben erg benieuwd anar die track :thumbup:


Stiekem dus even drie weken achter elkaar een Theracords release omdat we dus het GZ anthem zelf mogen uitbrengen waar ik erg blij mee ben :D

Disturbia heeft vocalen uit de strot van de labeleigenaar van Theracords xd

super vet hoor dat je zelf het Anthem uit mag brengen :thumbsup: en echt een super dik Anthem zeer geslaagd als je het mij vraagd :thumbsup:
haha ja ik hoorde het al,, heb net zelf de track beluisterd en klinkt ook zeker niice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
E-rik schreef:
wow, die Wildstylez remix klinkt weer goed, interessante kick ook! :thumbsup:


Is nog niks zeker hoor! ;) Ik gok er alleen maar op...
PNRMX kan ook wel eens gelijk hebben, alleen moeten Maxter zijn nieuwe platen nog uit gaan komen.
Voor The R3bels vind ik de kicks, voor zo ver je kan horen/ oordelen, niet hard genoeg voor hen.
Als hij van Tatanka is, zou het geniaal zijn! :love:


Aan de sounds te horen lijkt het wel degelijk een Wildstylez track! Misschien is het wel die free release voor zijn 25k likes op facebook?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
Nikkel schreef:
E-rik schreef:
wow, die Wildstylez remix klinkt weer goed, interessante kick ook! :thumbsup:


Is nog niks zeker hoor! ;) Ik gok er alleen maar op...
PNRMX kan ook wel eens gelijk hebben, alleen moeten Maxter zijn nieuwe platen nog uit gaan komen.
Voor The R3bels vind ik de kicks, voor zo ver je kan horen/ oordelen, niet hard genoeg voor hen.
Als hij van Tatanka is, zou het geniaal zijn! :love:


Aan de sounds te horen lijkt het wel degelijk een Wildstylez track! Misschien is het wel die free release voor zijn 25k likes op facebook?!

Neeeee, dat was een nieuw gemaakte track met sampels die mensen konden insturen, dus zal niet een unbroken remix zijn lijkt me! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

owja, klopt inderdaad! dan heb ik niks gezegd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zegt dat het ook echt een Unbroken Remix is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:35 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Wie zegt dat het ook echt een Unbroken Remix is?


Die vraag stel ik ook al een aantal keer, ik gok slechts!
Ik denk ook steeds meer in Italiaanse hoek, misschien wel onze vriend Davide met een nieuwe plaat? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
PNXRMX schreef:
Wie zegt dat het ook echt een Unbroken Remix is?


Die vraag stel ik ook al een aantal keer, ik gok slechts!
Ik denk ook steeds meer in Italiaanse hoek, misschien wel onze vriend Davide met een nieuwe plaat? :D


het is dus een The R3bels track!
Twitter The R3bels:
Citaat:
Great night!! (the second track is called the r3bels.... !) soon the official preview!!! ;) http://fb.me/QIbc0EMJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kick is wel erg soft voor The R3bels, die had ik niet aan zien komen.

Dit is toch ook wel n beetje hetzelfde stijltje als You're Not Alone...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:56 
 
Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
De kick is wel erg soft voor The R3bels, die had ik niet aan zien komen.

Dit is toch ook wel n beetje hetzelfde stijltje als You're Not Alone...


Applausje voor PNXRMX, die had al meteen gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 20:58 
 
Artiest

Lol je hoort arpeggio's en mensen denken meteen aan Wildstylez, hij heeft het niet uitgevonden hoor mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 21:03 
 

Vette track van The R3bels!
Die van Frontliner... niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen back 2 basics als digital age release? of staat er al 1 geplanned:?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette plaat van de The R3bels had ik niet verwacht maar dat is zeker niet negatief :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hymn schreef:


2e nummer een van de nieuwe TNT nummers?


Haha op 2:16 zie headhunterz daar n beetje als een gevleugelde barry white zitten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
marsiascout schreef:
De kick is wel erg soft voor The R3bels, die had ik niet aan zien komen.

Dit is toch ook wel n beetje hetzelfde stijltje als You're Not Alone...


Applausje voor PNXRMX, die had al meteen gelijk!

Jah ziek geraden indd, lekker nummer van the R3bels, hun kennende zal het intro en outtro wel een dikke screach + kick bevatten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 12:31 
 
Hardtraxxer

... er heel, heel, heeeeeeel binnenkort bekend gemaakt wordt wanneer 2dangerous terug komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 12:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker



nieuwe collab van PP & HHZ dus, als dat teminste nog niet bekend was :)
Vorige  1 ... 867, 868, 869, 870, 871, 872, 873 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen