wrote:ATROCITY (B-FRONT REMIX)![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijkwrote:wrote:ATROCITY (B-FRONT REMIX)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toneshifterz
2 tracks in one day!!! tomorow will finish the second one!!! RAW STYLE!!
Holy shit! Remixes van Atrocity, Followers en Silver Bullet erbij. TE DIK! 
wrote:Holy shit! Remixes van Atrocity, Followers en Silver Bullet erbij. TE DIK!
Fusion!
Helden daar bij Fusion! 
Weet iemand wanneer we die remixes kunnen verwachten? Trouwens deze week maar even n shirtje bestellen.
Weet iemand wanneer we die remixes kunnen verwachten? Trouwens deze week maar even n shirtje bestellen.
MCDV8 MC DV8
by DjZany
As you may know the new Zany & DV8 is called 'World on Fire' and its preview will be available later this week! So keep an eye out on the Fusion Youtube channel my friends! The wait is almost over. lol ;-)
by DjZany
As you may know the new Zany & DV8 is called 'World on Fire' and its preview will be available later this week! So keep an eye out on the Fusion Youtube channel my friends! The wait is almost over. lol ;-)
Die lol erachter maakt het ook helemaal af.wrote:MCDV8 MC DV8
by DjZany
Reacties voor die 100e Fusion release kan je beter in het desbetreffende release topic zetten.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
wanneer worden al die fusion shirts 15 euro? Want nu is dat nog niet 
Maandag denk ik, bestel dan ff zo'n Donkey Shirtje denk ik.
Theracords Pieter Heijnen
Yes, its all set! "Dj Thera - Live Hard Now/Disturbia" will be released on Theracords the 8th of June! Catalog-nr: THER-056. Previews today!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
haha dan denken wij hetzelfdewrote:Maandag denk ik, bestel dan ff zo'n Donkey Shirtje denk ik.
Nooo... dat betekent dat Goddamn weer 2 weken wordt uitgesteld XDwrote:Theracords Pieter Heijnen
Yes, its all set! "Dj Thera - Live Hard Now/Disturbia" will be released on Theracords the 8th of June! Catalog-nr: THER-056. Previews today!
EDIT: 1 week, want 8 juni is maar 1 week na de Geck-o release
D
Live Hard Now is echt dik!!!!wrote:Nooo... dat betekent dat Goddamn weer 2 weken wordt uitgesteld XDwrote:Theracords Pieter Heijnen
EDIT: 1 week, want 8 juni is maar 1 week na de Geck-o release
kvind dat 2e nummer best lekker nummer eerlijk gezegt
Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Ik wou het net gaan zeggen.wrote:Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track
Indd en hij heeft wat weg van het 'Into The Light' sveertje qua synth. Ook zij Joram in dat filmpje dat hij hoopte nieuwe tracks voor dat feest af te hebben, dus dit is er zweer waarschijnlijk een! Klinkt lekker!wrote:Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track
Stiekem dus even drie weken achter elkaar een Theracords release omdat we dus het GZ anthem zelf mogen uitbrengen waar ik erg blij mee benwrote:Live Hard Now is echt dik!!!!Disturbia heeft toch hopelijk geen vocals van de band Disturbed? ben erg benieuwd anar die track
Disturbia heeft vocalen uit de strot van de labeleigenaar van Theracords
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Wat denk je van een Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)?wrote:Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track
Kan er inderdaad Unbroken eruit halen ja.wrote:Wat denk je van een Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)?wrote:Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track
tilltrecords Tillt Records
Check out the preview for 'Digital Punk - Burn' View on YouTube @djdigitalpunk
Vind t toch n best lekkere track.
En inderdaad, die 2e track van Euphoria zal waarschijnlijk een remix van Unbroken zijn.
En inderdaad, die 2e track van Euphoria zal waarschijnlijk een remix van Unbroken zijn.