Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
ATROCITY (B-FRONT REMIX) :woot: :love: :drool: :yay: :loving:

:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
wootum schreef:
ATROCITY (B-FRONT REMIX) :woot: :love: :drool: :yay: :loving:

:yay: :yay: :yay:

Eindelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toneshifterz
Citaat:
2 tracks in one day!!! tomorow will finish the second one!!! RAW STYLE!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit! Remixes van Atrocity, Followers en Silver Bullet erbij. TE DIK! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Holy shit! Remixes van Atrocity, Followers en Silver Bullet erbij. TE DIK! :bomb:

:thumbsup: :bomb:
Fusion! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helden daar bij Fusion! :worship:

Weet iemand wanneer we die remixes kunnen verwachten? Trouwens deze week maar even n shirtje bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MCDV8 MC DV8
by DjZany
As you may know the new Zany & DV8 is called 'World on Fire' and its preview will be available later this week! So keep an eye out on the Fusion Youtube channel my friends! The wait is almost over. lol ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
MCDV8 MC DV8
by DjZany
As you may know the new Zany & DV8 is called 'World on Fire' and its preview will be available later this week! So keep an eye out on the Fusion Youtube channel my friends! The wait is almost over. lol ;-)


Die lol erachter maakt het ook helemaal af. :D

Reacties voor die 100e Fusion release kan je beter in het desbetreffende release topic zetten. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

wanneer worden al die fusion shirts 15 euro? Want nu is dat nog niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maandag denk ik, bestel dan ff zo'n Donkey Shirtje denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Theracords Pieter Heijnen
Yes, its all set! "Dj Thera - Live Hard Now/Disturbia" will be released on Theracords the 8th of June! Catalog-nr: THER-056. Previews today!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Maandag denk ik, bestel dan ff zo'n Donkey Shirtje denk ik.


haha dan denken wij hetzelfde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knocker schreef:
Citaat:
Theracords Pieter Heijnen
Yes, its all set! "Dj Thera - Live Hard Now/Disturbia" will be released on Theracords the 8th of June! Catalog-nr: THER-056. Previews today!


Nooo... dat betekent dat Goddamn weer 2 weken wordt uitgesteld XD

EDIT: 1 week, want 8 juni is maar 1 week na de Geck-o release :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:39 
 

PNXRMX schreef:
Knocker schreef:
Citaat:
Theracords Pieter Heijnen
Yes, its all set! "Dj Thera - Live Hard Now/Disturbia" will be released on Theracords the 8th of June! Catalog-nr: THER-056. Previews today!


Nooo... dat betekent dat Goddamn weer 2 weken wordt uitgesteld XD

EDIT: 1 week, want 8 juni is maar 1 week na de Geck-o release :yay:

Live Hard Now is echt dik!!!! :woot: Disturbia heeft toch hopelijk geen vocals van de band Disturbed? ben erg benieuwd anar die track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



2e nummer een van de nieuwe TNT nummers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:


2e nummer een van de nieuwe TNT nummers?


kvind dat 2e nummer best lekker nummer eerlijk gezegt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track


Ik wou het net gaan zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track

Indd en hij heeft wat weg van het 'Into The Light' sveertje qua synth. Ook zij Joram in dat filmpje dat hij hoopte nieuwe tracks voor dat feest af te hebben, dus dit is er zweer waarschijnlijk een! Klinkt lekker! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 17:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Live Hard Now is echt dik!!!! :woot: Disturbia heeft toch hopelijk geen vocals van de band Disturbed? ben erg benieuwd anar die track :thumbup:


Stiekem dus even drie weken achter elkaar een Theracords release omdat we dus het GZ anthem zelf mogen uitbrengen waar ik erg blij mee ben :D

Disturbia heeft vocalen uit de strot van de labeleigenaar van Theracords xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track


Wat denk je van een Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Daveytl schreef:
Klinkt in mijn oren meer als een Wildstylez-track


Wat denk je van een Noisecontrollers - Unbroken (Wildstylez Remix)? ;)

Kan er inderdaad Unbroken eruit halen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tilltrecords Tillt Records
Citaat:
Check out the preview for 'Digital Punk - Burn' @djdigitalpunk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind t toch n best lekkere track.

En inderdaad, die 2e track van Euphoria zal waarschijnlijk een remix van Unbroken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat dit de laatste dag is dat je kan stemmen op de finale van de lionstyle battleshow...
Voor de mensen die het nog niet gedaan hebben en tijd en zin hebben ....
Vorige  1 ... 866, 867, 868, 869, 870, 871, 872 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen