Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 08:21 
 
Artiest

Citaat:
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime yo


zei een wijs man ooit :P
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 09:07 
 
Artiest

Tha Playah
Citaat:
On my way 2 @djtheviper gonna make some crazy new stuff
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@djdigitalpunk Digital Punk
The final product!! YEAH!!! #escapefromreality http://ping.fm/WNWro
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
@djdigitalpunk Digital Punk
The final product!! YEAH!!! #escapefromreality http://ping.fm/WNWro

Ooh lol, dacht dat 't een digital only werd.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 10:57 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Tha Playah
Citaat:
On my way 2 @djtheviper gonna make some crazy new stuff

Hopelijk komt er wat beter uit dan On The Edge.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Tha Playah
Citaat:
On my way 2 @djtheviper gonna make some crazy new stuff

Hopelijk komt er wat beter uit dan On The Edge.

kvond op de lange break na On The Edge weer hele dikke sweer plaat dus hopelijk is het van het zelfde niveau :)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF
BTW, at 25k followers we will put the revelation(qlimax 2010 edit) online :)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat dit de laatste dag is dat je kan stemmen op de finale van de lionstyle battleshow...
Voor de mensen die het nog niet gedaan hebben en tijd en zin hebben ....
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:41 
 
Artiest

On The Edge vind ik juist briljant vanwege die break, kippenvel moment is dat! Heerlijke sfeer zit daar in.
Heb er alle vertrouwen in dat er lekker plaatje uit komt rollen ^^
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=jiS9SkVjZW4&feature=channel_video_title


Dat de aftermovie van BLACK er is :)
Ik vind hem verwarrend :huh:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwa kvind the anthem echt bagger dit jaar en de aftermovie ziet er opzich wel vet uit :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:51 
 
Hardtraxxer

wist je dat.... Mc Villain op hardtraxx zit? :D

Citaat:
villaineyez Mc Villain
RT @Robkuh1990 @villaineyez Is it really true u made an account on www.hardtraxx.nl? Zo zo dat zie je goed :) It's true!! 
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:54 
 
Artiest

Lol, Barry pfaff celebrity sleeezee >.<
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xsjefkex schreef:
wist je dat.... Mc Villain op hardtraxx zit? :D

Citaat:
villaineyez Mc Villain
RT @Robkuh1990 @villaineyez Is it really true u made an account on http://www.hardtraxx.nl? Zo zo dat zie je goed :) It's true!! 


Wist je dat dat al bekend was.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
xsjefkex schreef:
wist je dat.... Mc Villain op hardtraxx zit? :D

Citaat:
villaineyez Mc Villain
RT @Robkuh1990 @villaineyez Is it really true u made an account on http://www.hardtraxx.nl? Zo zo dat zie je goed :) It's true!! 


Wist je dat dat al bekend was.

nou dan verwoord ik het even anders ...dat MC Villain vandaag een account heeft aangemaakt op hardtraxx?
zie twitterbericht hierboven^
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:48 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
wvd schreef:
Is dit niet iets voor Lyst? HIj heeft nu toch al Early Hours, lijkt me dit perfect om hoger op te kunnen - en als er iemand wat weet van early en redelijk kan organiseren (van wat ik oppik) lijkt me dit perfect ^^

Was hier al een aantal keer voor benaderd :P

Ik heb onze show bij hardstation lopen en promoot het station ook al sinds het begin. Ik vind het daarom ook niet gepast om daar zomaar weg te gaan en om beide te doen is èn teveel van het goede en waarschijnlijk ook een beetje vreemd. Daarnaast heb ik een hekel aan de FearFM community, niet zozeer de crew maar de leden. Mensen die een paar jaar terug uitgescholden werden, omdat ze geen Nederlands praatten in de chat, terwijl het mensen uit heel Europa waren.. Mensen die continu liepen te zeuren dat er weer hardstyle op de harder stream moest komen zodra er een early setje op kwam, met opmerkingen als dit is toch geen tranceradio. Daarnaast vind ik het grootste deel van het publiek teveel aan de oppervlakte van de genres, daarmee bedoel ik dat ze zich naar mijn idee niet echt verdiept hebben. En dat is niet echt het publiek waar ik goed mee overweg kan.


Daarom zitten die fijn op de harder stream en gaan we het er daar niet bij doen. Ik vrees dat we moeten accepteren dat 98% van de mensen zich er niet in zal verdiepen. Het enigste wat we kunnen doen is een zo divers mogelijk aanbod bieden aan de mensen en degene die het leuk vinden blijven toch wel hangen.

Maar iets als de Theracords show levert tegenwoordig (vrijwel) geen daling meer op. En ach zeikerd heb je altijd.

Lyst schreef:
Dan is er nog het probleem dat er een 'ruzie' was tussen een deel van GHF en FearFM. Het boeit mij niet echt wie daar de oorzaak van is, op een of andere manier mogen die elkaar gewoon niet. En aangezien een groot deel van de early scene zich op GHF bevond lag dat dus ook lastig. Nu GHF er niet meer is en ze bezig zijn met iets nieuws, weet ik eerlijk gezegd niet meer hoe die verhoudingen liggen.


Dat was jaren terug en zover ik weet was dat enkel Robert vs Scul en niet FearFM Community vs GHF Community. Ik betwijfel of er nog veel mensen van weten. Ik denk dat als de GHF community boos is op FearFM, dat eerder komt dat we te weinig early hebben volgens hun.

Lyst schreef:
Aan de andere kant doe ik al een tijd mijn best om early weer een beetje op de kaart te krijgen. Direct door middel van de radioshow en een forum (wat niet echt loopt jammer genoeg :( ) en indirect door mensen op dit soort fora ook iets mee proberen te geven van de historie van ons genre en de muziek die wij (als de oude generatie) adoreerden. Het runnen van een volledige stream gericht op dit genre (en hardtrance wat toch ook wel een aanverwant is van hardstyle en andersom) is de perfecte mogelijkheid om onze scene meer te promoten. Maar ik merk met onze show al hoe moeilijk het is om Dj's te vinden in onze scene die en kwalitatief goed zijn en de tijd/motivatie hebben om op reguliere basis setjes op te nemen voor de show. Wij hebben al de grootste moeite om een 3-urige show te laten lopen en dan zijn wij zelfs vrijwel de enige speler in ons segment. Het zal dus heel moeilijk worden om een goed team om je heen te verzamelen voor deze stream als deze stream ook nog naast onze show komt te staan.


Daarom is het een combistream. Doordat wij al een zeer groot bereik hebben, verwacht ik dat het mogelijk moet zijn om een stream met deze 2 genres te vullen. Makkelijk zal het niet zijn, maar ik denk dat iemand met echte liefde voor deze genres, er de ultieme stream voor deze genres van kan maken.

Lyst schreef:
Kortom het is voor mij erg lastig om voor een dergelijke functie te gaan, hoe mooi ik dit ook voor ons genre vind en als het doorgaat ook zeker regelmatig ernaar zal luisteren.


Moeten we wel iemand hebben die het gaat runnen :P
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
marsiascout schreef:
Wist je dat dat al bekend was.

nou dan verwoord ik het even anders ...dat MC Villain vandaag een account heeft aangemaakt op hardtraxx?
zie twitterbericht hierboven^


Ik bedoelde dus ook dat dat al bekend was. Had het eerder vandaag al hier gelezen.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Fusion 100

Bring out the cake, blow up some balloons and your speakers!
Next week starts with a very special Monday: Fusion Records celebrates its 100th release!

In collaboration with Trackitdown a special remix contest was put together to give this 100th release a special flavour. Talented producers from all over the globe locked theirselves in their studio’s to make their very own version of a Fusion classic.
This resulted in more than 160 entries. The crew at Fusion headquarters worked a lot of overtime filled with difficult decisions but eventually succeeded in narrowing all those entries down to three absolute favourites.

Fusion congratulates Catatonic Overload (Netherlands), Deni & Chaser (Hungary) and Dillytek (Australia) with their winning remixes!

But that’s not all folks! Together with these remixes Fusion delivers three previously unreleased Donkey Rollers remixes by B-Front, Noisecontrollers and Toneshifterz!
And to give our loyal Fusion fans even more, all t-shirts at http://www.fusionmerchandise.com are available for only 15 euro’s (ex shipping costs) all week. A tasty cherry on the Fusion 100-cake!

Furthermore Fusion Records and its artists thank everybody for the major support over the last years. Here’s to another hundred‼
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat maakt het al wat leuker, had alleen liever een andere release gehad.

edit: verkeerd gelezen :P

is toch wel :drool:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
But that’s not all folks! Together with these remixes Fusion delivers three previously unreleased Donkey Rollers remixes by B-Front, Noisecontrollers and Toneshifterz!


:drool:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Citaat:
But that’s not all folks! Together with these remixes Fusion delivers three previously unreleased Donkey Rollers remixes by B-Front, Noisecontrollers and Toneshifterz!


:drool:


Welke hadden de NC'ers ook al weer geremixed? Maar vette shit dit.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ATROCITY (B-FRONT REMIX) :woot: :love: :drool: :yay: :loving:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Kevin-Raw schreef:
Citaat:
But that’s not all folks! Together with these remixes Fusion delivers three previously unreleased Donkey Rollers remixes by B-Front, Noisecontrollers and Toneshifterz!


:drool:


Welke hadden de NC'ers ook al weer geremixed? Maar vette shit dit.


Followers toch?
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet :D Ben benieuwd, heb alleen de Silver Bullet remix gehoord.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:15 
 

YEAH!
Vorige  1 ... 865, 866, 867, 868, 869, 870, 871 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen