Lyst schreef:
wvd schreef:
Is dit niet iets voor Lyst? HIj heeft nu toch al Early Hours, lijkt me dit perfect om hoger op te kunnen - en als er iemand wat weet van early en redelijk kan organiseren (van wat ik oppik) lijkt me dit perfect

Was hier al een aantal keer voor benaderd
Ik heb onze show bij hardstation lopen en promoot het station ook al sinds het begin. Ik vind het daarom ook niet gepast om daar zomaar weg te gaan en om beide te doen is èn teveel van het goede en waarschijnlijk ook een beetje vreemd. Daarnaast heb ik een hekel aan de FearFM community, niet zozeer de crew maar de leden. Mensen die een paar jaar terug uitgescholden werden, omdat ze geen Nederlands praatten in de chat, terwijl het mensen uit heel Europa waren.. Mensen die continu liepen te zeuren dat er weer hardstyle op de harder stream moest komen zodra er een early setje op kwam, met opmerkingen als dit is toch geen tranceradio. Daarnaast vind ik het grootste deel van het publiek teveel aan de oppervlakte van de genres, daarmee bedoel ik dat ze zich naar mijn idee niet echt verdiept hebben. En dat is niet echt het publiek waar ik goed mee overweg kan.
Daarom zitten die fijn op de harder stream en gaan we het er daar niet bij doen. Ik vrees dat we moeten accepteren dat 98% van de mensen zich er niet in zal verdiepen. Het enigste wat we kunnen doen is een zo divers mogelijk aanbod bieden aan de mensen en degene die het leuk vinden blijven toch wel hangen.
Maar iets als de Theracords show levert tegenwoordig (vrijwel) geen daling meer op. En ach zeikerd heb je altijd.
Lyst schreef:
Dan is er nog het probleem dat er een 'ruzie' was tussen een deel van GHF en FearFM. Het boeit mij niet echt wie daar de oorzaak van is, op een of andere manier mogen die elkaar gewoon niet. En aangezien een groot deel van de early scene zich op GHF bevond lag dat dus ook lastig. Nu GHF er niet meer is en ze bezig zijn met iets nieuws, weet ik eerlijk gezegd niet meer hoe die verhoudingen liggen.
Dat was jaren terug en zover ik weet was dat enkel Robert vs Scul en niet FearFM Community vs GHF Community. Ik betwijfel of er nog veel mensen van weten. Ik denk dat als de GHF community boos is op FearFM, dat eerder komt dat we te weinig early hebben volgens hun.
Lyst schreef:
Aan de andere kant doe ik al een tijd mijn best om early weer een beetje op de kaart te krijgen. Direct door middel van de radioshow en een forum (wat niet echt loopt jammer genoeg

) en indirect door mensen op dit soort fora ook iets mee proberen te geven van de historie van ons genre en de muziek die wij (als de oude generatie) adoreerden. Het runnen van een volledige stream gericht op dit genre (en hardtrance wat toch ook wel een aanverwant is van hardstyle en andersom) is de perfecte mogelijkheid om onze scene meer te promoten. Maar ik merk met onze show al hoe moeilijk het is om Dj's te vinden in onze scene die en kwalitatief goed zijn en de tijd/motivatie hebben om op reguliere basis setjes op te nemen voor de show. Wij hebben al de grootste moeite om een 3-urige show te laten lopen en dan zijn wij zelfs vrijwel de enige speler in ons segment. Het zal dus heel moeilijk worden om een goed team om je heen te verzamelen voor deze stream als deze stream ook nog naast onze show komt te staan.
Daarom is het een combistream. Doordat wij al een zeer groot bereik hebben, verwacht ik dat het mogelijk moet zijn om een stream met deze 2 genres te vullen. Makkelijk zal het niet zijn, maar ik denk dat iemand met echte liefde voor deze genres, er de ultieme stream voor deze genres van kan maken.
Lyst schreef:
Kortom het is voor mij erg lastig om voor een dergelijke functie te gaan, hoe mooi ik dit ook voor ons genre vind en als het doorgaat ook zeker regelmatig ernaar zal luisteren.
Moeten we wel iemand hebben die het gaat runnen