Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
roberttt schreef:
hmm weet wel zeker van niet :p dat is onmogelijk trekt veels te weinig publiek


Zou niet echt weten waar ze anders een fotoshoot voor zouden kunnen doen rond deze tijd :P
Qlimax zou ook nog kunnen, maar dat zou ook best vroeg zijn en verwacht niet dat Coone op Qlimax staat :whistle:
Naja, ook niet zo snel dat hij een stage heeft op Thrilogy :P

Wat dacht je van geen van beide? Zal wel een Coone world tour iets zijn of zo.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

X-Qlusive Coone xd
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Style schreef:
X-Qlusive Coone xd


Ghehe :lol:
Zou wel echt te vroeg zijn en verwacht het ook niet eigenlijk :P

en

Citaat:
max_enforcer Max Enforcer
Making intro's for the @Scantraxxnl hosting on IntentsFestival2011!!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:36 
 

gheghe, hij doet dat? :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maandag 9 mei 21.00 uur: Noisekick (Terror area)
dinsdag 10 mei 21.00 uur: Dozer (Hardstyle area)
woensdag 11 mei 21.00 uur: Luna (Early Hardstyle area)
zaterdag 14 mei 21.00 uur: Overdose: Luna, Dozer & Noisekick


Alle sets worden de dag erna om 13.00 uur herhaald. Op zaterdagavond worden alle drie de sets non-stop achter elkaar uitgezonden voor de echte Ground Zero party feeling.

De livesets voor volgende week zijn ook al bekend! Check hieronder het uitzendschema:maandag 16 mei 21.00 uur: Vince (Hardcore area)
woensdag 18 mei 21.00 uur: Francesco Zeta vs Activator (Hardstyle area)
donderdag 19 mei 21.00 uur: Gizmo (Early Hardstyle area)
zaterdag 21 mei 21.00 uur: Overdose: Vince, Francesco Zeta vs Activator, Gizmo
zondag 22 mei 21.00 uur: Overdose: Vince, Francesco Zeta vs Activator, Gizmo

Timetable Ground Zero livesets. Neemt er iemand op? http://www.groundzerofestival.nl
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DaTweekaz Da Tweekaz
Citaat:
Well look at that! 10.080 likes :D Hello new fans, and here's your free track ;) http://fb.me/uKxoruGX


Ducktool edits
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_Padam schreef:
JoshWesz Josh & Wesz
Suprise ;-) http://bit.ly/lP1ZQW


ik zeg: tast toe! heerlijk nummertje!


Geweldig!!!! Die sounds zijn zo heerlijk in de intro :D Bazentrack!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

dinsdag 10 mei 21.00 uur: Dozer (Hardstyle area)
woensdag 18 mei 21.00 uur: Francesco Zeta vs Activator (Hardstyle area)
donderdag 19 mei 21.00 uur: Gizmo (Early Hardstyle area)

:woot:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
DaTweekaz Da Tweekaz
Citaat:
Well look at that! 10.080 likes :D Hello new fans, and here's your free track ;) http://fb.me/uKxoruGX


Ducktool edits


Daft Ducktoooool :love: hoe vet is die!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
iSenSe` schreef:
DaTweekaz Da Tweekaz
Citaat:
Well look at that! 10.080 likes :D Hello new fans, and here's your free track ;) http://fb.me/uKxoruGX


Ducktool edits


Daft Ducktoooool :love: hoe vet is die!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Is dit niet iets voor Lyst? HIj heeft nu toch al Early Hours, lijkt me dit perfect om hoger op te kunnen - en als er iemand wat weet van early en redelijk kan organiseren (van wat ik oppik) lijkt me dit perfect ^^

Was hier al een aantal keer voor benaderd :P

Ik heb onze show bij hardstation lopen en promoot het station ook al sinds het begin. Ik vind het daarom ook niet gepast om daar zomaar weg te gaan en om beide te doen is èn teveel van het goede en waarschijnlijk ook een beetje vreemd. Daarnaast heb ik een hekel aan de FearFM community, niet zozeer de crew maar de leden. Mensen die een paar jaar terug uitgescholden werden, omdat ze geen Nederlands praatten in de chat, terwijl het mensen uit heel Europa waren.. Mensen die continu liepen te zeuren dat er weer hardstyle op de harder stream moest komen zodra er een early setje op kwam, met opmerkingen als dit is toch geen tranceradio. Daarnaast vind ik het grootste deel van het publiek teveel aan de oppervlakte van de genres, daarmee bedoel ik dat ze zich naar mijn idee niet echt verdiept hebben. En dat is niet echt het publiek waar ik goed mee overweg kan.

Dan is er nog het probleem dat er een 'ruzie' was tussen een deel van GHF en FearFM. Het boeit mij niet echt wie daar de oorzaak van is, op een of andere manier mogen die elkaar gewoon niet. En aangezien een groot deel van de early scene zich op GHF bevond lag dat dus ook lastig. Nu GHF er niet meer is en ze bezig zijn met iets nieuws, weet ik eerlijk gezegd niet meer hoe die verhoudingen liggen.

Aan de andere kant doe ik al een tijd mijn best om early weer een beetje op de kaart te krijgen. Direct door middel van de radioshow en een forum (wat niet echt loopt jammer genoeg :( ) en indirect door mensen op dit soort fora ook iets mee proberen te geven van de historie van ons genre en de muziek die wij (als de oude generatie) adoreerden. Het runnen van een volledige stream gericht op dit genre (en hardtrance wat toch ook wel een aanverwant is van hardstyle en andersom) is de perfecte mogelijkheid om onze scene meer te promoten. Maar ik merk met onze show al hoe moeilijk het is om Dj's te vinden in onze scene die en kwalitatief goed zijn en de tijd/motivatie hebben om op reguliere basis setjes op te nemen voor de show. Wij hebben al de grootste moeite om een 3-urige show te laten lopen en dan zijn wij zelfs vrijwel de enige speler in ons segment. Het zal dus heel moeilijk worden om een goed team om je heen te verzamelen voor deze stream als deze stream ook nog naast onze show komt te staan.

Kortom het is voor mij erg lastig om voor een dergelijke functie te gaan, hoe mooi ik dit ook voor ons genre vind en als het doorgaat ook zeker regelmatig ernaar zal luisteren.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Check out the making off.. the Magical mystery(official @intentsfestival anthem 2011) now on http://youtu.be/wCXDGjL-bzc and Retweet! :)



Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat kreeg ik n hoop toen ik die effect kicks in t begin hoorde. Maar helaas.

Ik vind de track als geheel btw wel n stuk beter klinken als in die korte preview. Dus het valt me nog mee.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doink.
Lyst is terug....
Een hele lap tekst xd
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De intro is vet ja, verder prima melodieuze trackje van DBSTF. Ik vond hem live best hard gaan in Takens zaterdag :) .
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
Doink.
Lyst is terug....
Een hele lap tekst xd


Ach, het is altijd beter dan sommige korte en niks zeggende reacties! Bedoel nu niet jou C-Mind mocht je dat denken :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zowel het nummer als het filmpje zijn eigenlijk best fijn. Eindelijk wel een trailer die me aan spreekt..

Wie maakt die trailers trouwens? Doet Villain dat allemaal zelf?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
Doink.
Lyst is terug....
Een hele lap tekst xd

Ik heb ook speciaal voor de mensen die al op leeftijd zijn en moeite beginnen te krijgen met lezen :evil: een korte samenvatting in de laatste regel gezet :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst, heb je al de resultaten van dat onderzoek?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is geen hardstyle, maar voor de liefhebbers :)

Citaat:
NOIZE SUPPRESSOR TV LIVE FROM STUDIO 9 PM AMSTERDAM TIME!!! http://www.noizesuppressor.com/tv
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:09 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Is geen hardstyle, maar voor de liefhebbers :)

Citaat:
NOIZE SUPPRESSOR TV LIVE FROM STUDIO 9 PM AMSTERDAM TIME!!! http://www.noizesuppressor.com/tv


Haha best vet! Cod samples ;)
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Doet het niet :(
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facking lange break :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 21:44 
 

Jurheinen schreef:
Doet het niet :(

duurt ff, maar is niet veel aan :P
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
wvd schreef:
Is dit niet iets voor Lyst? HIj heeft nu toch al Early Hours, lijkt me dit perfect om hoger op te kunnen - en als er iemand wat weet van early en redelijk kan organiseren (van wat ik oppik) lijkt me dit perfect ^^

Was hier al een aantal keer voor benaderd :P

Ik heb onze show bij hardstation lopen en promoot het station ook al sinds het begin. Ik vind het daarom ook niet gepast om daar zomaar weg te gaan en om beide te doen is èn teveel van het goede en waarschijnlijk ook een beetje vreemd.

Als je wilt dat early wat meer op de kaart komt moet je juist van je kans gebruik maken om naar een groter station te gaan, als je bij hardstation je limiet hebt bereikt en je kunt hogerop dan doe je dat toch? Jammer voor hardstation maar die vinden echt wel wat nieuws.
Vorige  1 ... 864, 865, 866, 867, 868, 869, 870 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen