Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 12:58 
 

shiverz (hardcore edit)
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Kevin-Raw schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Good morning mister caveman, are you enjoying your day off in the outside world?


:lol: die jongen moet zich schamen, 24/7 online maar dit niet weten >.<

nou valt ook wel mee, maarja, deze had ik gemist :p
had al wel zon vermoeden dat iedereen het hier al wist, maarja xd zo geweldig is TNT ook niet dus had ik toch niks gemist xd

Daar zou ik pas over oordelen na het beluisteren van het desbetreffende album.. :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 13:32 
 

Citaat:
DBSTF
tonight we will go live with a new video on our youtubechannel www.youtube.com/dblockstefan At the moment we are uploading the video.. It is a magical video.. make sure you'll check it out!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is de anthem van intents. ;)
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 13:47 
 

jup, het anthem
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

not interested
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
not interested

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JoshWesz Josh & Wesz
Suprise ;-) http://bit.ly/lP1ZQW


ik zeg: tast toe! heerlijk nummertje!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Citaat:
DBSTF
tonight we will go live with a new video on our youtubechannel http://www.youtube.com/dblockstefan At the moment we are uploading the video.. It is a magical video.. make sure you'll check it out!

ik ben eerder geïnteresseerd in de timetable dan in die anthem moet ik zeggen :P
maar dat zal nog wel een weekje of 2 duren ben ik bang
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_Padam schreef:
JoshWesz Josh & Wesz
Suprise ;-) http://bit.ly/lP1ZQW


ik zeg: tast toe! heerlijk nummertje!


Supervet! Zeker helden die 2 voor dit :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hun Hard Bass Tool. Leuke track voor een free!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hoe heet het nummer met deze climax ?

http://www.youtube.com/watch?v=MNYS4gll ... r_embedded
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers - Stella Nova
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wat is naam van de climax in dit filmpje?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MNYS4gllTTw&feature=player_embedded[/youtube]

Noisecontrollers - Stella Nova

Je zit trouwens wel in het verkeerde topic.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was eerder!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

;) oh shit zie nu dat ik in off topic zit moest eigenlijk in onbekende :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

plaats je hem daar ook nog even
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djcoone Coone
I'm off to a photoshoot... Let the guessing game begin! ;)

Ik denk Thrilogy :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hmm weet wel zeker van niet :p dat is onmogelijk trekt veels te weinig publiek
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ik was eerder!

:cry:


Twitter djtechnoboy schreef:
Working with Tuney on our 'with Kutski' coop. Fixing details and a different kick for a second version.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat of een coone nacht bij outland, net als noisecontrollers vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:23 
 

Mike-O schreef:
KSwoosh schreef:
zo geweldig is TNT ook niet dus had ik toch niks gemist xd

Daar zou ik pas over oordelen na het beluisteren van het desbetreffende album.. :P

nou... afgaand op hun werk afgelopen tijd... ben al die nrs meer dan zat nu
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Alphaverb zei tijdje terug

Citaat:
D-Block & S-te-Fan (@DBSTF) will be giving out the edit I did for Keep It Coming when they reach 10.000 twitter... http://fb.me/F7WU7Z5u


nog iets minder dan 600 :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mike-O schreef:
KSwoosh schreef:
zo geweldig is TNT ook niet dus had ik toch niks gemist xd

Daar zou ik pas over oordelen na het beluisteren van het desbetreffende album.. :P

nou... afgaand op hun werk afgelopen tijd... ben al die nrs meer dan zat nu

Countdown :drool:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
hmm weet wel zeker van niet :p dat is onmogelijk trekt veels te weinig publiek


Zou niet echt weten waar ze anders een fotoshoot voor zouden kunnen doen rond deze tijd :P
Qlimax zou ook nog kunnen, maar dat zou ook best vroeg zijn en verwacht niet dat Coone op Qlimax staat :whistle:
Naja, ook niet zo snel dat hij een stage heeft op Thrilogy :P
Vorige  1 ... 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen