Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom post je dat hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom niet? Ze zijn hier allemaal gepost toen ze nieuw waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Waarom post je dat hier?


Hoezo niet? Vind 'm wel leuk eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het gewoon geen wist je dat-weetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
vind het gewoon geen wist je dat-weetje.

wistje dat: de nieuwe world of hardstyle er is....
altijd vette filmpjes dus staat prima hier (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar er is ook een apart topic voor.. (algemeen/world-of-hardstyle-t10995.html)
Ik post toch ook niet: "Wist je dat B-Front een nieuwe track heeft? Hier het filmpje.." Die post je natuurlijk ook gewoon in het nieuwe tracks topic.. Maar goed, verder hou ik mij hierbuiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

man man man, soms staan er hier ook discussies om niks van pagina's af, dus dat filmpje kan er toch ook gewoon staan. Niet zo piepen! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat pitcher met een anthem bezig is?
The Pitcher
i'm on my way to Spain playing tonight at the coliseum club Almudevar... Party: Hellraiser - Hell on earth Baby ;-) Let's see how the new anthem track is going..! Looking forward to it.! :-)

Van wat zou Michel pollen anthem maken ;)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Nrgizer schreef:
Dat pitcher met een anthem bezig is?
The Pitcher
i'm on my way to Spain playing tonight at the coliseum club Almudevar... Party: Hellraiser - Hell on earth Baby ;-) Let's see how the new anthem track is going..! Looking forward to it.! :-)

Van wat zou Michel pollen anthem maken ;)?


Last World ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist,had beter paar bladzijde teruggekeke :P
@ Freddy : toch bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption
Almost finished my new track, Radical Redemption - Torture, Murder and Cannibalism!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darkness is Calling, Radical, You Dont Know Shit, The Worst Nightmare en nu weer een nieuwe :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gaat hard, hij gaat lekker :thumbsup:
Vraag me af hoe hij het flikt om gelijk 3 topplaten te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:19 
 

Niks persoonlijks hoor, maar alles wat hard en duister is, is in jouw ogen al een topplaat :P

Teminste, zo komt het over hè. Niks geconcludeerd oid hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/notes/a-lusion ... 3926804726

A-Lusion heeft z'n 10.000 likes, nu Luna nog 11 erbij en We're back wordt released, ff liken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Niks persoonlijks hoor, maar alles wat hard en duister is, is in jouw ogen al een topplaat :P

Teminste, zo komt het over hè. Niks geconcludeerd oid hoor

Hahahahaha, dat is dus absoluut niet zo :lol:
Snap echt niet waar je dit vandaan haalt?
Kijk anders eens meer rond bij de releases, dan zie je het wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
https://www.facebook.com/notes/a-lusion/a-lusion-luna-we-are-back/199023926804726

A-Lusion heeft z'n 10.000 likes, nu Luna nog 11 erbij en We're back wordt released, ff liken dus.

10 likes
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
https://www.facebook.com/notes/a-lusion/a-lusion-luna-we-are-back/199023926804726

A-Lusion heeft z'n 10.000 likes, nu Luna nog 11 erbij en We're back wordt released, ff liken dus.

9 likes
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S.P.T @ MagicShow Frontpage-bericht schreef:
binnenkort zullen ze meer informatie geven over het geweldige label waar ze hebben getekend. Daarnaast geven ze 2 heel vette tracks weg vlak na de uitzending.
^^


Zullen Solutio & The I's dan bij Sys-x getekent hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oeh, dat zou nog wel eens vet kunnen worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
S.P.T @ MagicShow Frontpage-bericht schreef:
binnenkort zullen ze meer informatie geven over het geweldige label waar ze hebben getekend. Daarnaast geven ze 2 heel vette tracks weg vlak na de uitzending.
^^


Zullen Solutio & The I's dan bij Sys-x getekent hebben?

:thumbup: Denk het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Edwinn schreef:
S.P.T @ MagicShow Frontpage-bericht schreef:
binnenkort zullen ze meer informatie geven over het geweldige label waar ze hebben getekend. Daarnaast geven ze 2 heel vette tracks weg vlak na de uitzending.
^^


Zullen Solutio & The I's dan bij Sys-x getekent hebben?

:thumbup: Denk het wel!

Dat zou echt heel,vet zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 23:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Radical Redemption
Almost finished my new track, Radical Redemption - Torture, Murder and Cannibalism!


Klinkt als tekst uit angerfist met strangle & mutilate
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ik vind ze ook wel iets voor Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 00:36 
 
Hardtraxx Addict

Refuze schreef:
Hmm ik vind ze ook wel iets voor Theracords.

:/ :x
Vorige  1 ... 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen