Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top 10 van Dozer.

01 Dozer - My Vision / Only Me
02 Niosecontrollers - Disco is the music/Gimme love
03 The Pitcher - Lastworld The Rising (Lastworld anthem)
04 Toneshifters&Bioweapon - Fearful Symmetry / Dead of the Night
05 Zany&TheBeholder - Act of rage / Again we will rise
06 Bassmodulators - Music is my life / Keep on rocking
07 Josh&Wesz - G Force - 320 E.P
08 Crypsis - Nackt / Jeolousy
09 Zany & Ran-D Ft Nikkita - Son of torture
10 Digital phunk & Niosecontrollers - Blue Horizon


Pitcher anthem is dus toch voor Lastworld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Top 10 van Dozer.

01 Dozer - My Vision / Only Me
02 Niosecontrollers - Disco is the music/Gimme love
03 The Pitcher - Lastworld The Rising (Lastworld anthem)
04 Toneshifters&Bioweapon - Fearful Symmetry / Dead of the Night
05 Zany&TheBeholder - Act of rage / Again we will rise
06 Bassmodulators - Music is my life / Keep on rocking
07 Josh&Wesz - G Force - 320 E.P
08 Crypsis - Nackt / Jeolousy
09 Zany & Ran-D Ft Nikkita - Son of torture
10 Digital phunk & Niosecontrollers - Blue Horizon


Pitcher anthem is dus toch voor Lastworld.


Typen is niet z'n sterkste vak denk ik. En @Refuze, My Vision/Only Me zijn al een hele tijd af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Hoeksemad schreef:
Top 10 van Dozer.

01 Dozer - My Vision / Only Me
02 Niosecontrollers - Disco is the music/Gimme love
03 The Pitcher - Lastworld The Rising (Lastworld anthem)
04 Toneshifters&Bioweapon - Fearful Symmetry / Dead of the Night
05 Zany&TheBeholder - Act of rage / Again we will rise
06 Bassmodulators - Music is my life / Keep on rocking
07 Josh&Wesz - G Force - 320 E.P
08 Crypsis - Nackt / Jeolousy
09 Zany & Ran-D Ft Nikkita - Son of torture
10 Digital phunk & Niosecontrollers - Blue Horizon


Pitcher anthem is dus toch voor Lastworld.


Typen is niet z'n sterkste vak denk ik. En @Refuze, My Vision/Only Me zijn al een hele tijd af.


Ow dat wist ik niet :P
Volg Dozer niet echt zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Fusion: The Next Level draaide Dozer zijn nieuwe tracks al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Op Fusion: The Next Level draaide Dozer zijn nieuwe tracks al :)


Op Ground Zero zelfs al minstens 1 van de 2 meen ik me te herinneren... en volgens mij waren er zelfs toen al samples van op youtube :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Teknizion schreef:
Op Fusion: The Next Level draaide Dozer zijn nieuwe tracks al :)


Op Ground Zero zelfs al minstens 1 van de 2 meen ik me te herinneren... en volgens mij waren er zelfs toen al samples van op youtube :P


Idd op Ground Zero zijn,ze,gedraait want ik was,toen,bij Dozer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 18:59 
 
Hardtraxx Addict

...op de website van de maassilo staat dat loudness is uitverkocht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
...op de website van de maassilo staat dat loudness is uitverkocht :thumbup:


Dat hebben ze goed gedaan dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
03 The Pitcher - Lastworld The Rising (Lastworld anthem)


Pitcher anthem is dus toch voor Lastworld.


Geloofde je het niet toen ik het hier zondag neerzette dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2011 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WZY schreef:
...op de website van de maassilo staat dat loudness is uitverkocht :thumbup:

gister begin van de avond al
tis bijna zo verrrrrr jajajajajaajaj!!!!!! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness een héél tof feest was?

Verslagje @ Loudness topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Maximum schreef:

Randy PP en wie zijn die 2 vissers?


Volgens mij Slim Shore & Zany


Zijn dat niet Slim Shore & Promo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 18:33 
 
Hardtraxx Addict

Atraxisz schreef:
wootum schreef:
Maximum schreef:

Randy PP en wie zijn die 2 vissers?


Volgens mij Slim Shore & Zany


Zijn dat niet Slim Shore & Promo?


Volgens mij ook ja, zany is het iig niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 18:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Evil activities is n remix voor drunk with a gun aan t maken. Bron twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 18:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zet nu alvast al mn geld erop in dat dat niks wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik zet nu alvast al mn geld erop in dat dat niks wordt.

idd kvind Drunk With A Gun ook zn plaat waar je met je poten af moet blijven :mad: ...waarom remixen ze laatste tijd toch vaak platen die ze juist niet moeten remixen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 18:51 
 

dat word dus een remix die zoo erg mainstream is dat dat het top punt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
dat word dus een remix die zoo erg mainstream is dat dat het top punt is

orgineel is ook gewoon dikke mainstream hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:03 
 

Intervention schreef:
DarkSymphony schreef:
dat word dus een remix die zoo erg mainstream is dat dat het top punt is

orgineel is ook gewoon dikke mainstream hoor ;)

zo slim ben ik ook nog wel.. ;) maar EA is wel het toppunt van mainstream dus zal ook wel een TE mainstream remix worden dat denk ik tenminste ;)
ik wacht wel tot ik mijn definitieve oordeel uitbreng :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Intervention schreef:
DarkSymphony schreef:
dat word dus een remix die zoo erg mainstream is dat dat het top punt is

orgineel is ook gewoon dikke mainstream hoor ;)

zo slim ben ik ook nog wel.. ;) maar EA is wel het toppunt van mainstream dus zal ook wel een TE mainstream remix worden dat denk ik tenminste ;)
ik wacht wel tot ik mijn definitieve oordeel uitbreng :)


Als je,zegt dat je wacht op eind resultaat en dan pas wil oordelen waarom zet je er nu dan al een oordeel neer? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 20:17 
 

Intervention schreef:
Als je,zegt dat je wacht op eind resultaat en dan pas wil oordelen waarom zet je er nu dan al een oordeel neer? -.-

laatste tijd is dat bij EA niet meer nodig...
de ene na de andere kutplaat -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals Intervention al zegt: aan sommige platen valt niks te verbeteren. Drunk With A Gun is er zo een. Die is perfect, das een klassieker, en die is zo tijdloos dat hij al 10 jaar lang in elk setje gestopt kan worden. Of Evil Activities moet er iets van maken dat het niet eens een klein beetje lijkt op het origineel, of het is gewoon gedoemd om te mislukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
DarkSymphony schreef:
zo slim ben ik ook nog wel.. ;) maar EA is wel het toppunt van mainstream dus zal ook wel een TE mainstream remix worden dat denk ik tenminste ;)
ik wacht wel tot ik mijn definitieve oordeel uitbreng :)


Als je,zegt dat je wacht op eind resultaat en dan pas wil oordelen waarom zet je er nu dan al een oordeel neer? -.-


Of je leest wat er staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2011 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

EA heb ik nooit wat aan gevonden na 2003.
Dus nu zal dat wel zo blijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen