Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
137 posts member since 2009
last seen Oct 2025
Hier wil ik in de toekomst al mijn World Of Hardstyle filmpjes gaan posten zodra ik een nieuwe heb. De voorgaande edities heb ik er nu al bijgezet ;)! Enjoy!

World Of Hardstyle Begin 2011

View on YouTube

World Of Hardstyle Herfst 2010

View on YouTube

World Of Hardstyle Zomer Deel 2 - 2010

View on YouTube

World Of Hardstyle Zomer Deel 1 - 2010

View on YouTube

10 Jaar Q-dance Compilatie

View on YouTube

World Of Hardstyle Lente 2010

View on YouTube

World Of Hardstyle Winter 2009/Begin 2010

View on YouTube

World Of Hardstyle Eind 2009

View on YouTube

World Of Hardstyle Herfst 2009

View on YouTube

World Of Hardstyle Nazomer 2009

View on YouTube

World Of Hardstyle Zomer 2009

View on YouTube

World Of Hardstyle Lente 2009

View on YouTube

Grtz Lip DJ
Last edited by Lip DJ on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
pfff doe maar niet.. world of hardstyle filmpjes :') :') net zoiets als een 'hardstyle top 10' mix op youtube pleuren.. gewoon kansloos...
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Ik vind het leuke filmpjes :thumbup: .
A
Ik vind het ook hele toffe filmpjes :) Leuke tracks en dikke beelden gebruikt!
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
RobertV wrote:pfff doe maar niet.. world of hardstyle filmpjes :') :') net zoiets als een 'hardstyle top 10' mix op youtube pleuren.. gewoon kansloos...
Waarom is het kansloos, elk filmpje wordt zo'n 40.000 keer bekeken op mijn youtube profiel.

en 95% zegt thumps up ;)
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
Ik vind het erg mooie filmpjes, respect dat je je hiermee bezig houdt :)
Ow, sinds wanneer was The Qontinent in de herfst? (a)
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
Nixxus wrote:Ik vind het erg mooie filmpjes, respect dat je je hiermee bezig houdt :)
Ow, sinds wanneer was The Qontinent in de herfst? (a)
De beelden hebben niet met het seizoen te maken, het is meer een aanduiding wanneer ik het gemaakt heb ;)
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Ik vind het toffe filmpjes!
ga er mee door zou ik zeggen! ;)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Film je zelf of zijn dit gewoon beelden van aftermovies/dvd's? :corn: .
A
flevoboys wrote:Film je zelf of zijn dit gewoon beelden van aftermovies/dvd's? :corn: .
aftermovies
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Almighty wrote:
flevoboys wrote:Film je zelf of zijn dit gewoon beelden van aftermovies/dvd's? :corn: .
aftermovies
en dvds :P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
ik vind het altijd vet om ze te kijken, en je merkt ook dat de mixes + tracks bij het beeld steeds beter gaan dus zeker goed bezig :thumbup:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Vind het altijd hele vette filmpjes :thumbup:
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
RobertV wrote:pfff doe maar niet.. world of hardstyle filmpjes :') :') net zoiets als een 'hardstyle top 10' mix op youtube pleuren.. gewoon kansloos...
Ga weg met je trieste opmerking zeg. Als LipDJ zich hiermee bezig wil houden dan doet hij dat toch? Of je bent bang dat hardstyle te commercieel wordt, of je bent jaloers dat jij niet zoiets kunt (?). Whatever the reason, je hebt niet de reden om zo te reageren.

ONTOPIC:

Ik vind het toffe filmpjes. Netjes gemixt en ook mooi beeldmateriaal. Keep up the good work!
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Zien er strak uit hoor! Erg netjes gedaan! :thumbup:
H
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2009
last seen May 2011
Geniet al van deze filmpjes sinds de 1e :love: , Ga zo door! :clap:
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Hardstyletraxx wrote:Geniet al van deze filmpjes sinds de 1e :love: , Ga zo door! :clap:
Krijg er ook inderdaad altijd een festival gevoel van!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vind het erg toffe filmpjes, alleen soms mag je in je montage net zo veel werk steken als in het mixen van de nummers. Het video-werk is voor mij toch iets te simpel knip en plak ;)
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Zeker goede filmpjes :D Ik mag ze graag kijken :P ... vooral goed om te zien dat je je steeds meer ontwikkeld in de timming onder andere :thumbsup:
Hardtraxxer
98 posts member since 2010
last seen Mar 2016
heel vet gemaakt die filmpjes!!
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
dawasiknie wrote:Ik vind het erg toffe filmpjes, alleen soms mag je in je montage net zo veel werk steken als in het mixen van de nummers. Het video-werk is voor mij toch iets te simpel knip en plak ;)
Dankje voor reactie, zijn dingen waaraan in de toekomst alleen maar verbetering in zal komen
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Simizle wrote:
Ga weg met je trieste opmerking zeg. Als LipDJ zich hiermee bezig wil houden dan doet hij dat toch? Of je bent bang dat hardstyle te commercieel wordt, of je bent jaloers dat jij niet zoiets kunt (?). Whatever the reason, je hebt niet de reden om zo te reageren.

ONTOPIC:

Ik vind het toffe filmpjes. Netjes gemixt en ook mooi beeldmateriaal. Keep up the good work!
Rot zelf lekker op. Waaruit concludeer jij dat ik dit niet kan? niet wil is iets anders. Ik spendeer m'n tijd liever aan andere dingen waar je meer aan hebt.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
RobertV wrote:
Simizle wrote:

ONTOPIC:

Rot zelf lekker op. Waaruit concludeer jij dat ik dit niet kan? niet wil is iets anders. Ik spendeer m'n tijd liever aan andere dingen waar je meer aan hebt.
doe eens niet zo negatief man
geef hem dan gewoon opbouwende kritiek, maar ga niet zeiken en daarna huilen als dat niet geaccepteerd wordt >.<
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Vind het lekkere filmpjes, luister zo wel regelmatig als ik even snel in de stemming wil komen voor een feest of als ik maar heel even hardstyle kan luisteren.

Ga zo door! :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Kende de filmpjes nog niet :$ Maar ze zijn idd (wat de meeste mensen al zeggen) leuk gemixt, zouden goeie aftermovies zijn ;)