Die Radical Redemption gaat ook als een speer met zn trackswrote:Klinkt als tekst uit angerfist met strangle & mutilatewrote:Radical Redemption
Almost finished my new track, Radical Redemption - Torture, Murder and Cannibalism!
Denk het niet...wrote:wrote:Zullen Solutio & The I's dan bij Sys-x getekent hebben?wrote:binnenkort zullen ze meer informatie geven over het geweldige label waar ze hebben getekend. Daarnaast geven ze 2 heel vette tracks weg vlak na de uitzending.
![]()
Denk het wel!
Ze hebben getekent bij Hardskillz Records.
A
Ik denk ook dat, anders HardbassFanaticsRecordswrote:Ze hebben getekent bij Hardskillz Records.
Ze hebben niet bij ons getekendwrote:wrote:Hmm ik vind ze ook wel iets voor Theracords.![]()
Dat weet ik, maar ik denk wel dat ze daar passen als ze meer platen maken zoals ''City Of Choas''wrote:Ze hebben niet bij ons getekendwrote:wrote:Hmm ik vind ze ook wel iets voor Theracords.![]()
Wordt tijd voor een eigen topic! Wat-is-het-nieuwe-label-van-solutio-&-the-i's-speculeer topic 
Hopelijk worden Against Us en Devestator vrijgegeven, lijkt me wel logisch want dat zijn al wat oudere tracks. 
oeh geen problemen mee als die gratis worden weggevenwrote:Hopelijk worden Against Us en Devestator vrijgegeven, lijkt me wel logisch want dat zijn al wat oudere tracks.
lul waarom verklap je het nou!wrote:Yabba Dabba Dance Records?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik gok Tillt
.
Kon et ff niet voor me houden man...wrote:lul waarom verklap je het nou!wrote:Yabba Dabba Dance Records?
hebben we het al die tijd voor niks voor ons gehouden...wrote:Kon et ff niet voor me houden man...wrote:lul waarom verklap je het nou!wrote:Yabba Dabba Dance Records?
Hoe dan ook, gefeliciteerd, is wel een label dat goed bij jullie past!
D
ik vind Sys-X wel een goed label voor hun!
ben erg benieuwd welke tracks er vrij gegeven worden! hoop op Haunted & Devastator
ben erg benieuwd welke tracks er vrij gegeven worden! hoop op Haunted & Devastator
high voltage meldde dat er een nieuwe Artist kwam, niet Artists 
nee kvind dit echt helemaal niks weer van A&J....beter maken ze weer plaatjes als Hardstyle Revolution of anders stoppen ze gewoonwrote:View on YouTube