Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Dakpan schreef:
Radical Redemption
Almost finished my new track, Radical Redemption - Torture, Murder and Cannibalism!


Klinkt als tekst uit angerfist met strangle & mutilate

Die Radical Redemption gaat ook als een speer met zn tracks :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 09:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Edwinn schreef:
S.P.T @ MagicShow Frontpage-bericht schreef:
binnenkort zullen ze meer informatie geven over het geweldige label waar ze hebben getekend. Daarnaast geven ze 2 heel vette tracks weg vlak na de uitzending.
^^


Zullen Solutio & The I's dan bij Sys-x getekent hebben?

:thumbup: Denk het wel!

Denk het niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee? Wat denk jij dan San Miquel? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 09:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze hebben getekent bij Hardskillz Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 09:58 
 

Hymn schreef:
Ze hebben getekent bij Hardskillz Records.

Ik denk ook dat, anders HardbassFanaticsRecords
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Refuze schreef:
Hmm ik vind ze ook wel iets voor Theracords.

:/ :x


Ze hebben niet bij ons getekend :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AVIO of T!LLT BLACK is waar ik op gok..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
WZY schreef:
Refuze schreef:
Hmm ik vind ze ook wel iets voor Theracords.

:/ :x


Ze hebben niet bij ons getekend :innocent:


Dat weet ik, maar ik denk wel dat ze daar passen als ze meer platen maken zoals ''City Of Choas''
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gok op Spoontech
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yabba Dabba Dance Records?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wordt tijd voor een eigen topic! Wat-is-het-nieuwe-label-van-solutio-&-the-i's-speculeer topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk worden Against Us en Devestator vrijgegeven, lijkt me wel logisch want dat zijn al wat oudere tracks. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Hopelijk worden Against Us en Devestator vrijgegeven, lijkt me wel logisch want dat zijn al wat oudere tracks. -.-

oeh geen problemen mee als die gratis worden weggeven :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Yabba Dabba Dance Records?

lul waarom verklap je het nou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok Tillt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The I's schreef:
San Miquel schreef:
Yabba Dabba Dance Records?

lul waarom verklap je het nou!

Kon et ff niet voor me houden man... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
The I's schreef:
San Miquel schreef:
Yabba Dabba Dance Records?

lul waarom verklap je het nou!

Kon et ff niet voor me houden man... :innocent:

hebben we het al die tijd voor niks voor ons gehouden... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe dan ook, gefeliciteerd, is wel een label dat goed bij jullie past!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok op magic show records. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik gok scantraxx squaretraxx :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 12:20 
 

ik vind Sys-X wel een goed label voor hun! :D
ben erg benieuwd welke tracks er vrij gegeven worden! hoop op Haunted & Devastator :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

high voltage meldde dat er een nieuwe Artist kwam, niet Artists :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:


nee kvind dit echt helemaal niks weer van A&J....beter maken ze weer plaatjes als Hardstyle Revolution of anders stoppen ze gewoon :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/note.php?note_i ... 9997816474
Vorige  1 ... 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen