Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Tillt Gold is nog altijd ruiger dan gemiddelde mainstream, ik vind ze overigens beide kunnen op een raw feestje.


Waarom dan? De hele track is euforisch en blij, het tegenovergestelde van raw. En ik vind het nou ook niet echt ruiger dan gemiddelde mainstream alleen omdat er wat hardere kicks in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:43 
 
Artiest

Kick is toch essentieel in hardstyle.
Prima plaat waarmee je een set kunt openen @ Raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:55 
 

Maar dan mist het een zeursynth, een duistere melodie en vocals die over bloedvergieten, dood of moord gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:11 
 
Artiest

Niet met je eens, het is geen raw plaat zoals To Protect And Serve, maar het is nog altijd een stuk ruiger dan een wildstylez plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:12 
 

Is ook niet mijn visie van het zogenaamde raw, maar volgens mij zijn er hier een paar die wel zo denken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja maar als alles wat ruiger dan wildstylez als raw gezien moet worden, dan is raw wel een heel breed concept. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Niet met je eens, het is geen raw plaat zoals To Protect And Serve, maar het is nog altijd een stuk ruiger dan een wildstylez plaat.


Hoezo is Gold rauwer dan bijv. Truth ofzo dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ja maar als alles wat ruiger dan wildstylez als raw gezien moet worden, dan is raw wel een heel breed concept. >.<

Haha echt he. Er is denk ik wel een grijze zone die zich bevind bij Zatox/AVIO, maar Tillt Gold heeft helemaal niks met raw ofzo te maken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Naja ik zie de subgenres meer als een spectrum. Er is niet echt een concrete grens waar raw ophoudt, maar op een gegeven moment ben je wel dusdanig ver van de raw-kant af dat je het geen raw meer kunt noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:34 
 
Artiest

Lyst leer lezen dat zeg ik niet.
Kijk naar wat Wildstylez nu uitbrengt, dan is Gold toch ruiger. Ruig hoeft niet enge melo's en belletjes en schreeuwende mensen te betekenen. Tillt Gold is een sublabel van het ruigste hardstyle label atm, de tracks daarvandaan zijn niet van het kaliber Act Of Rage of Psycho, maar zeker wel stukken ruiger dan een HHZ, DBSTF, Wildstylez track atm. Dus om het mainstream te noemen vind ik onzin. Niet alles wat een melo kent is mainstream. Het is idd euforisch, maar met een zware kick eronder, dus het kan simpel bij raw stages als een opening ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Denk niet dat er veel raw-only liefhebbers een plaat als gold kunnen waarderen, en daarom past het niet op zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:41 
 
Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst leer lezen dat zeg ik niet.
Kijk naar wat Wildstylez nu uitbrengt, dan is Gold toch ruiger. Ruig hoeft niet enge melo's en belletjes en schreeuwende mensen te betekenen. Tillt Gold is een sublabel van het ruigste hardstyle label atm, de tracks daarvandaan zijn niet van het kaliber Act Of Rage of Psycho, maar zeker wel stukken ruiger dan een HHZ, DBSTF, Wildstylez track atm. Dus om het mainstream te noemen vind ik onzin. Niet alles wat een melo kent is mainstream. Het is idd euforisch, maar met een zware kick eronder, dus het kan simpel bij raw stages als een opening ofzo.


Heb ze net even beluisterd en kan het echt niet met je eens worden, sorry...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:42 
 
Artiest

Lyst schreef:
Denk niet dat er veel raw-only liefhebbers een plaat als gold kunnen waarderen, en daarom past het niet op zo'n feest.


Lol, ik ben een raw liefhebber, als "echte" liefhebbers B-Front kunnen waarderen kunnen ze Gold ook waarderen. Loudness stond vorig jaar nota bene Zatox op te treden... als je Zatox kunt waarderen kun je Gold ook waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Denk niet dat er veel raw-only liefhebbers een plaat als gold kunnen waarderen, en daarom past het niet op zo'n feest.

Tja wat is raw... zo vaag haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

algemeen/discussie-topic-t11071.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Denk niet dat er veel raw-only liefhebbers een plaat als gold kunnen waarderen, en daarom past het niet op zo'n feest.


Lol, ik ben een raw liefhebber, als "echte" liefhebbers B-Front kunnen waarderen kunnen ze Gold ook waarderen. Loudness stond vorig jaar nota bene Zatox op te treden... als je Zatox kunt waarderen kun je Gold ook waarderen.


edit: discussie topic dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Denk niet dat er veel raw-only liefhebbers een plaat als gold kunnen waarderen, en daarom past het niet op zo'n feest.


Lol, ik ben een raw liefhebber, als "echte" liefhebbers B-Front kunnen waarderen kunnen ze Gold ook waarderen. Loudness stond vorig jaar nota bene Zatox op te treden... als je Zatox kunt waarderen kun je Gold ook waarderen.


Mag ik dat zelf bepalen of ik Gold waardeer :P . Nee maar ik kan dat nummer zeker waarderen, vind het alleen geen Raw. Hoop het ook eerlijk gezegd niet op een feest als Loudness te horen, doe dan maar op een van die vele festivals in de zomer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 18:58 
 
Artiest

Overgrote deel van B-Front's platen vind ik helemaal niet super ruig, een Gold kan prima op zo'n avond als opening van een set ofzo. Niemand die dan gaat huilen en denkt op Euphoria te zijn beland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

FF on-topic:

The Vision:
Citaat:
1000 followers! tonight superstring 2011 will be online.. ! Welcome number 1000
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
NaarDeQlote schreef:
Danseressen

Haha die vind ik altijd echt waar-de-loos :D

Ja he :D Maar toch vind ik het altijd wel leuk om te kijken hoe zij zo nutteloos met hun armen staan te zwaaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Here it is: Superstring 2011 (ft. MC DL) http://wtrns.fr/Wa1g4Ap6rsleO2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!! ;)

Niceeee! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zojuist mijn Goodbye Show set opgenomen en afgerond heb :)

Piaaa - The Sound of Phat Beats :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wist je dat: hardstyle/basscontrollers-ft-intervention-guest-cryptic-fuse-dark-menace-7-t15376.html
Vorige  1 ... 829, 830, 831, 832, 833, 834, 835 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen