Skedoedelefloeps schreef:
Lyst leer lezen dat zeg ik niet.
Kijk naar wat Wildstylez nu uitbrengt, dan is Gold toch ruiger. Ruig hoeft niet enge melo's en belletjes en schreeuwende mensen te betekenen. Tillt Gold is een sublabel van het ruigste hardstyle label atm, de tracks daarvandaan zijn niet van het kaliber Act Of Rage of Psycho, maar zeker wel stukken ruiger dan een HHZ, DBSTF, Wildstylez track atm. Dus om het mainstream te noemen vind ik onzin. Niet alles wat een melo kent is mainstream. Het is idd euforisch, maar met een zware kick eronder, dus het kan simpel bij raw stages als een opening ofzo.
Heb ze net even beluisterd en kan het echt niet met je eens worden, sorry...