Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:26 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Daveytl schreef:
Publiek ging helemaal los, dus was helemaal niks mis mee -.-

Of een publiek losgaat is nou ook niet echt een goede graadmeter of het een goede set was of niet.
Maar Frontliner was gewoon prima, draaide een paar hele lekkere platen en wat harder eigen werk. Hier en daar een onnodige Frozen/1.000.000 Stars maar verder gewoon goed werk afgeleverd. Itt tot meneertje rawstyle Zatox.


Wat een slechte uitspraak. Sorry maar het is toch de bedoeling dat het publiek losgaat? Als dat gebeurd heeft de DJ toch gewoon zn werk gedaan?

Wat hij dan ook draait daar gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De volledige line-up van Dreamfields (georganiseerd door Matrixx) bekend is met o.a. een normale Hardstyle en Raw hardstyle stage:

Area 3: XXlerator

D-Block & S-te-Fan vs Deepack
Headhunterz
Zatox vs The R3bels
Frontliner
Noize Suppressor
Live: Bioweapon
Abyss & Judge
Heatzone
Devon K.
Hosted by MC Villain

Area 4: XXlerator Raw

A2 Records Showcase (Alpha², Ran-D, Adaro & E-force)
Beholder vs Digital Punk
Crypsis vs Chain Reaction
B-Front
Live: Avio
Thera vs Chris One
Josh & Wesz
Frequencerz
Kevin Kaos vs Low-E
Degos & Re-Done
Hosted by MC Da Syndrome

feesten/dreamfields-09-07-2011-rhederlaag-arnhem-t15374.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:34 
 
Hardtraxxer

Facebook van Q-ic

Citaat:
Luc Byltiauw
Now mastering the Bassleader CD... nice tracklist!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nego schreef:
dawasiknie schreef:
Daveytl schreef:
Publiek ging helemaal los, dus was helemaal niks mis mee -.-

Of een publiek losgaat is nou ook niet echt een goede graadmeter of het een goede set was of niet.
Maar Frontliner was gewoon prima, draaide een paar hele lekkere platen en wat harder eigen werk. Hier en daar een onnodige Frozen/1.000.000 Stars maar verder gewoon goed werk afgeleverd. Itt tot meneertje rawstyle Zatox.


Wat een slechte uitspraak. Sorry maar het is toch de bedoeling dat het publiek losgaat? Als dat gebeurd heeft de DJ toch gewoon zn werk gedaan?

Wat hij dan ook draait daar gelaten.

Of iets een goede set is of niet is sowieso een kwestie van smaak en strikt persoonlijk.

Als ik op een Dominator Raw-hardstyle stage sta en ik draai Gold, Attack Again en Psychedelic en het publiek gaat helemaal los, heb ik dan mijn werk goed gedaan? Misschien wel. Maar of ik een goede set heb gedraaid? Dat dan weer niet. Dan doe ik maar wat en blijkt het publiek alles van mij te pikken. Leuk voor mij, maar dat zegt totaal niks over de kwaliteit van mijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Als ik op een Dominator Raw-hardstyle stage sta en ik draai Gold,(..) en het publiek gaat helemaal los, heb ik dan mijn werk goed gedaan? Misschien wel. Maar of ik een goede set heb gedraaid? Dat dan weer niet. Dan doe ik maar wat en blijkt het publiek alles van mij te pikken.

Gold is anders wel een keiharde en vrij rauwe track, natuurlijk wel melodieus en feel good - maar die track zou je toch prima kunnen draaien op een raw stage lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen in de intro misscchien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
dawasiknie schreef:
Als ik op een Dominator Raw-hardstyle stage sta en ik draai Gold,(..) en het publiek gaat helemaal los, heb ik dan mijn werk goed gedaan? Misschien wel. Maar of ik een goede set heb gedraaid? Dat dan weer niet. Dan doe ik maar wat en blijkt het publiek alles van mij te pikken.

Gold is anders wel een keiharde en vrij rauwe track, natuurlijk wel melodieus en feel good - maar die track zou je toch prima kunnen draaien op een raw stage lijkt me?

Hebben wij het over dezelfde Gold van Max Enforcer? Keihard en rauw?
Jij hebt nu wel wat uit te leggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Geck-o schreef:
dawasiknie schreef:
Als ik op een Dominator Raw-hardstyle stage sta en ik draai Gold,(..) en het publiek gaat helemaal los, heb ik dan mijn werk goed gedaan? Misschien wel. Maar of ik een goede set heb gedraaid? Dat dan weer niet. Dan doe ik maar wat en blijkt het publiek alles van mij te pikken.

Gold is anders wel een keiharde en vrij rauwe track, natuurlijk wel melodieus en feel good - maar die track zou je toch prima kunnen draaien op een raw stage lijkt me?

Hebben wij het over dezelfde Gold van Max Enforcer? Keihard en rauw?
Jij hebt nu wel wat uit te leggen :P

Idd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Geck-o schreef:
dawasiknie schreef:
Als ik op een Dominator Raw-hardstyle stage sta en ik draai Gold,(..) en het publiek gaat helemaal los, heb ik dan mijn werk goed gedaan? Misschien wel. Maar of ik een goede set heb gedraaid? Dat dan weer niet. Dan doe ik maar wat en blijkt het publiek alles van mij te pikken.

Gold is anders wel een keiharde en vrij rauwe track, natuurlijk wel melodieus en feel good - maar die track zou je toch prima kunnen draaien op een raw stage lijkt me?

Hebben wij het over dezelfde Gold van Max Enforcer? Keihard en rauw?
Jij hebt nu wel wat uit te leggen :P

I vind dat toch wel een heel goed voorbeeld hoe een melodieuze track toch hard en rauw kan zijn ja... :P misschien hebben jullie daar andere gedachtes bij haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zit een lekkere drive in Gold. Hij is energiek maar dat komt omdat de melodie uplifting en vlot is. Maar rauw en keihard zijn begrippen die bij één nummer absoluut niet passen en dat is wel Gold :P . De Bioweapon remix is denk ik een beter voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
De volledige line-up van Dreamfields (georganiseerd door Matrixx) bekend is met o.a. een normale Hardstyle en Raw hardstyle stage:

Area 3: XXlerator

D-Block & S-te-Fan vs Deepack
Headhunterz
Zatox vs The R3bels
Frontliner
Noize Suppressor
Live: Bioweapon
Abyss & Judge
Heatzone
Devon K.
Hosted by MC Villain

Area 4: XXlerator Raw

A2 Records Showcase (Alpha², Ran-D, Adaro & E-force)
Beholder vs Digital Punk
Crypsis vs Chain Reaction
B-Front
Live: Avio
Thera vs Chris One
Josh & Wesz
Frequencerz
Kevin Kaos vs Low-E
Degos & Re-Done
Hosted by MC Da Syndrome

feesten/dreamfields-09-07-2011-rhederlaag-arnhem-t15374.html

Raar dat het Rhederlaag Arnhem wordt genoemt >.<

Half uurtje met de fiets vandaan. Waarschijnlijk gaan we daar op de camping de Mars staan met grote vrienden groep. Line-up ziet er gewoon netjes uit. Alleen vraag ik me af hoe ze daar 4 stages neer gaan planten daar, zo heel groot is het nou ook weer niet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Er zit een lekkere drive in Gold. Hij is energiek maar dat komt omdat de melodie uplifting en vlot is. Maar rauw en keihard zijn begrippen die bij één nummer absoluut niet passen en dat is wel Gold :P . De Bioweapon remix is denk ik een beter voorbeeld.


Nee, de remix ook niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
De volledige line-up van Dreamfields (georganiseerd door Matrixx) bekend is met o.a. een normale Hardstyle en Raw hardstyle stage:

Area 3: XXlerator

D-Block & S-te-Fan vs Deepack
Headhunterz
Zatox vs The R3bels
Frontliner
Noize Suppressor
Live: Bioweapon
Abyss & Judge
Heatzone
Devon K.
Hosted by MC Villain

Area 4: XXlerator Raw

A2 Records Showcase (Alpha², Ran-D, Adaro & E-force)
Beholder vs Digital Punk
Crypsis vs Chain Reaction
B-Front
Live: Avio
Thera vs Chris One
Josh & Wesz
Frequencerz
Kevin Kaos vs Low-E
Degos & Re-Done
Hosted by MC Da Syndrome

feesten/dreamfields-09-07-2011-rhederlaag-arnhem-t15374.html


En The R3bels komen daar. Die verdienen toch meer die mannen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Volgens mij..

1. Tuneboy (&Stephanie) - ID
2. Stephanie - ID
3. Tuneboy & Stephanie - Music Is
4. Technoboy - Catfight
5. Scope DJ - Wave Pattern
6. TNT - Pulsation
7. Amazed - Dreamwalk
8. Tuneboy - Hear This
9. Headhunterz - From Within' (Original Mix)
10. DJ Stephanie - Dresspunk
11. Amazed - Malfunction
12. Ivan Carsten - In the Club
13. DJ Stephanie - Underneath
14. DJ Stephanie - Knock on Wood


Ik hoor duidelijk een Ivan Carsten - Close Your Eyes als 2e of 3e (heb ff geen zin om terug te gaan luisteren :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 16:52 
 
Artiest

Gold kent anders genoeg rauwe sounds, ik wou het geen standaard mainstream plaat noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:00 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Scopedj Dennis Koehoorn
remix done.. more info soon :)


Citaat:
djalusion A-lusion
Remix done.. more info soon


Een Second Identity remix neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Of zoals Hhz en Wildstylez van Project 1 album hebben gedaan: allebei een nummer van het album remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:16 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Of zoals Hhz en Wildstylez van Project 1 album hebben gedaan: allebei een nummer van het album remixen.


Zou ook kunnen, maar ze tweeten het vlak na elkaar. Zou wel heel toevallig zijn wanneer ze tegelijk een remix af hebben. Denk daarom dus eerder aan een Second Identity remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
wootum schreef:
Of zoals Hhz en Wildstylez van Project 1 album hebben gedaan: allebei een nummer van het album remixen.


Zou ook kunnen, maar ze tweeten het vlak na elkaar. Zou wel heel toevallig zijn wanneer ze tegelijk een remix af hebben. Denk daarom dus eerder aan een Second Identity remix.

Is ook samen, stond al in een eerdere tweet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gold :P . De Bioweapon remix is denk ik een beter voorbeeld.

Meen je dat nou? :P Die vind ik juist soft
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:22 
 
Artiest

Geck-o schreef:
dawasiknie schreef:
Gold :P . De Bioweapon remix is denk ik een beter voorbeeld.

Meen je dat nou? :P Die vind ik juist soft


Maar die kent een anti en dan denken mensen al gauw dat het ruige shizznit is :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beat the bridge 2500 euro sponsoring van Hi heeft gewonnen.

Met 267 stemmen is de tweede plek veroverd door 'Beat the bridge': een nieuw evenement in Arnhem op een unieke locatie. Het terrein onder de John Frostbrug biedt op Koninginnedag 2011 plaats aan 6000 partygangers. Dit twaalf uur durende feest belooft te knallen van de eerste tot de laatste minuut. Met DJ's als Headhunterz, Luna en Pavo moet Beat the Bridge garant staan voor een spectaculaire dag! Laser shows, vette live optredens en danseressen zullen het spektakel compleet maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:33 
 

NaarDeQlote schreef:
Danseressen

Haha die vind ik altijd echt waar-de-loos :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Geck-o schreef:
dawasiknie schreef:
Gold :P . De Bioweapon remix is denk ik een beter voorbeeld.

Meen je dat nou? :P Die vind ik juist soft


Maar die kent een anti en dan denken mensen al gauw dat het ruige shizznit is :x


Die anti klinkt veel ruiger dan dat blije melodietje van Gold hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 17:37 
 
Artiest

Tillt Gold is nog altijd ruiger dan gemiddelde mainstream, ik vind ze overigens beide kunnen op een raw feestje.
Vorige  1 ... 828, 829, 830, 831, 832, 833, 834 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen