oeh eindelijk alles in HQ kun je eindelijk echt goed oordelen over de hele trackwrote:Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!!
maar toch ga ik w8en tot de release van t album..wrote:oeh eindelijk alles in HQ kun je eindelijk echt goed oordelen over de hele trackwrote:Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!!
wat? tot je ze echt gaat luisteren?wrote:maar toch ga ik w8en tot de release van t album..wrote:oeh eindelijk alles in HQ kun je eindelijk echt goed oordelen over de hele trackwrote:Coone
ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :p
oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staanwrote:ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :p
zit wat in ja... wie hou ik ook voor de gek, ik kenmezelfwrote:oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staanwrote:ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :p
daar zou ik wel van uit gaan..heeft niet echt zin om previews te posten van 1-2 min toch?wrote:zit wat in ja... wie hou ik ook voor de gek, ik kenmezelfwrote:oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staanwrote:ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :pdat word morge wss gwn binnehale.. tenminste als t eg previews van 3-4 min zijn..
Wist je dat Coone & Deepack - Thunderdance afkomstig is van dit nummer View on YouTube
Wist je dat daar een speciaal topic voor is?wrote:Wist je dat Coone & Deepack - Thunderdance afkomstig is van dit nummer
En wist je dat er daarom (Bonzai Tribute) achter staat, omdat dat nummer + Mayday Dream een tribute aan dat label is
ja nu moet alleen nog III uitkomen want die is erook toch?
Jammer dat die ook niet op zn album stond 
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
A-lusion

Today I will be working on my "out of the box" project again. Of course it will be hardstyle, so it's reverse bass creation day today
Dat is 't beste 'outside the box' nieuws ooitwrote:A-lusionToday I will be working on my "out of the box" project again. Of course it will be hardstyle, so it's reverse bass creation day today
@DjZany: Today studio time with @djbfront again!

Oeh dat moet wel dikke track wordenwrote:@DjZany: Today studio time with @djbfront again!
Ook benieuwd naar A-lusion track
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Wat doet die zany de hele tijd met B-Front dan?!
Je gaat me niet vertellen dat 't anthem eigenlijk een collab is en dat B-Front zometeen weer met alle credits ervandoor gaat he?!
Of heb ik een stukje nieuws gemist....
Je gaat me niet vertellen dat 't anthem eigenlijk een collab is en dat B-Front zometeen weer met alle credits ervandoor gaat he?!
Neecde Emporium anthem is alleen door B-Front gemaakt had hij gezegt op twitter.wrote:Wat doet die zany de hele tijd met B-Front dan?!
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ja, dat weet ik. Naja het zal wel puur liveset voorbereiding zijn.wrote:Neecde Emporium anthem is alleen door B-Front gemaakt had hij gezegt op twitter.wrote:Wat doet die zany de hele tijd met B-Front dan?!
Zin in!wrote:Preparing my liveact for loudness. Now finishing symphonic sound
djbfront Bob van der Palen
Tomorrow finishing the Emporium anthem.![]()
krijg steeds meer spijt dat ik niet gawrote:Zin in!wrote:Preparing my liveact for loudness. Now finishing symphonic sound
Ga dan ook gewoonwrote:krijg steeds meer spijt dat ik niet gawrote:Zin in!wrote:Preparing my liveact for loudness. Now finishing symphonic sound
Miss heeft zaterdag nog iemand een kaartje over en kan je hem goedkoop/gratis krijgen
En Muntjes kan je altijd wel scoren