Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!! ;)

oeh eindelijk alles in HQ kun je eindelijk echt goed oordelen over de hele track :thumbsup:
Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
NaarDeQlote schreef:
Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!! ;)

oeh eindelijk alles in HQ kun je eindelijk echt goed oordelen over de hele track :thumbsup:

maar toch ga ik w8en tot de release van t album..
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Intervention schreef:
NaarDeQlote schreef:
Coone

maar toch ga ik w8en tot de release van t album..

wat? tot je ze echt gaat luisteren?
Hardtraxx Elite

ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :p
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :p

oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staan :)
Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
Wesz91 schreef:

oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staan :)

zit wat in ja... wie hou ik ook voor de gek, ik kenmezelf xd dat word morge wss gwn binnehale.. tenminste als t eg previews van 3-4 min zijn.. ^^
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Intervention schreef:
Wesz91 schreef:

zit wat in ja... wie hou ik ook voor de gek, ik kenmezelf xd dat word morge wss gwn binnehale.. tenminste als t eg previews van 3-4 min zijn.. ^^

daar zou ik wel van uit gaan..heeft niet echt zin om previews te posten van 1-2 min toch? :P
Donateur

Wist je dat Coone & Deepack - Thunderdance afkomstig is van dit nummer
Hardtraxxer

The Hardstyler-1994 schreef:
Wist je dat Coone & Deepack - Thunderdance afkomstig is van dit nummer

Wist je dat daar een speciaal topic voor is? :P

En wist je dat er daarom (Bonzai Tribute) achter staat, omdat dat nummer + Mayday Dream een tribute aan dat label is :)
Donateur

Beide tribues echt geniale tracks zijn!

Hardtraxx Veteran

ja nu moet alleen nog III uitkomen want die is erook toch?
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
ja nu moet alleen nog III uitkomen want die is erook toch?

ja:

Hardtraxx Veteran

Jammer dat die ook niet op zn album stond :P
Hardtraxx Veteran

A-lusion
Citaat:
Today I will be working on my "out of the box" project again. Of course it will be hardstyle, so it's reverse bass creation day today :)

:yay:
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
A-lusion
Citaat:
Today I will be working on my "out of the box" project again. Of course it will be hardstyle, so it's reverse bass creation day today :)

:yay:

Dat is 't beste 'outside the box' nieuws ooit :D
Donateur

@DjZany: Today studio time with @djbfront again!

:thumbsup:
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
@DjZany: Today studio time with @djbfront again!

:thumbsup:

Oeh dat moet wel dikke track worden :drool:
Ook benieuwd naar A-lusion track :)
Artiest

Wat doet die zany de hele tijd met B-Front dan?!
Je gaat me niet vertellen dat 't anthem eigenlijk een collab is en dat B-Front zometeen weer met alle credits ervandoor gaat he?!
Of heb ik een stukje nieuws gemist....
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Je gaat me niet vertellen dat 't anthem eigenlijk een collab is en dat B-Front zometeen weer met alle credits ervandoor gaat he?!

Neecde Emporium anthem is alleen door B-Front gemaakt had hij gezegt op twitter.
Artiest

Intervention schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

Neecde Emporium anthem is alleen door B-Front gemaakt had hij gezegt op twitter.

Ja, dat weet ik. Naja het zal wel puur liveset voorbereiding zijn.
Hardtraxx Veteran

B-Front@Twitter schreef:
Preparing my liveact for loudness. Now finishing symphonic sound :)

Zin in! :drool:
Hardtraxx Elite

Citaat:
djbfront Bob van der Palen
Tomorrow finishing the Emporium anthem. :)
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
B-Front@Twitter schreef:

krijg steeds meer spijt dat ik niet ga :cry:
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
patrickjeb schreef:
B-Front@Twitter schreef:

krijg steeds meer spijt dat ik niet ga :cry:

Ga dan ook gewoon :$
Miss heeft zaterdag nog iemand een kaartje over en kan je hem goedkoop/gratis krijgen :thumbsup:
En Muntjes kan je altijd wel scoren :P
Hardtraxx Veteran

ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness :cry:
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen