Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!! ;)


oeh eindelijk alles in HQ kun je eindelijk echt goed oordelen over de hele track :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
NaarDeQlote schreef:
Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!! ;)


oeh eindelijk alles in HQ kun je eindelijk echt goed oordelen over de hele track :thumbsup:


maar toch ga ik w8en tot de release van t album..
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Intervention schreef:
NaarDeQlote schreef:
Coone
Tomorrow I will post a HQ preview of all "The Challenge" tracks on my Youtube channel. So watch out 4 this one!!! ;)


oeh eindelijk alles in HQ kun je eindelijk echt goed oordelen over de hele track :thumbsup:


maar toch ga ik w8en tot de release van t album..


wat? tot je ze echt gaat luisteren?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :p
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :p

oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staan :)
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Wesz91 schreef:
ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :p

oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staan :)


zit wat in ja... wie hou ik ook voor de gek, ik kenmezelf xd dat word morge wss gwn binnehale.. tenminste als t eg previews van 3-4 min zijn.. ^^
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Intervention schreef:
Wesz91 schreef:
ja ik denk t wel... of de verleiding moet te groot worden als je opeens zon zipfile ziet staan met alle rips.. ma kga me best doen :p

oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staan :)


zit wat in ja... wie hou ik ook voor de gek, ik kenmezelf xd dat word morge wss gwn binnehale.. tenminste als t eg previews van 3-4 min zijn.. ^^


daar zou ik wel van uit gaan..heeft niet echt zin om previews te posten van 1-2 min toch? :P
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat Coone & Deepack - Thunderdance afkomstig is van dit nummer
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
Wist je dat Coone & Deepack - Thunderdance afkomstig is van dit nummer

Wist je dat daar een speciaal topic voor is? :P

En wist je dat er daarom (Bonzai Tribute) achter staat, omdat dat nummer + Mayday Dream een tribute aan dat label is :)
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beide tribues echt geniale tracks zijn!


Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja nu moet alleen nog III uitkomen want die is erook toch?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
ja nu moet alleen nog III uitkomen want die is erook toch?


ja:

Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat die ook niet op zn album stond :P
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

A-lusion
Citaat:
Today I will be working on my "out of the box" project again. Of course it will be hardstyle, so it's reverse bass creation day today :)

:yay:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
A-lusion
Citaat:
Today I will be working on my "out of the box" project again. Of course it will be hardstyle, so it's reverse bass creation day today :)

:yay:

Dat is 't beste 'outside the box' nieuws ooit :D
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@DjZany: Today studio time with @djbfront again!

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
@DjZany: Today studio time with @djbfront again!

:thumbsup:


Oeh dat moet wel dikke track worden :drool:
Ook benieuwd naar A-lusion track :)
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:32 
 
Artiest

Wat doet die zany de hele tijd met B-Front dan?!
Je gaat me niet vertellen dat 't anthem eigenlijk een collab is en dat B-Front zometeen weer met alle credits ervandoor gaat he?!
Of heb ik een stukje nieuws gemist....
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Wat doet die zany de hele tijd met B-Front dan?!
Je gaat me niet vertellen dat 't anthem eigenlijk een collab is en dat B-Front zometeen weer met alle credits ervandoor gaat he?!
Of heb ik een stukje nieuws gemist....


Neecde Emporium anthem is alleen door B-Front gemaakt had hij gezegt op twitter.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:43 
 
Artiest

Intervention schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Wat doet die zany de hele tijd met B-Front dan?!
Je gaat me niet vertellen dat 't anthem eigenlijk een collab is en dat B-Front zometeen weer met alle credits ervandoor gaat he?!
Of heb ik een stukje nieuws gemist....


Neecde Emporium anthem is alleen door B-Front gemaakt had hij gezegt op twitter.


Ja, dat weet ik. Naja het zal wel puur liveset voorbereiding zijn.
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front@Twitter schreef:
Preparing my liveact for loudness. Now finishing symphonic sound :)


Zin in! :drool:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
djbfront Bob van der Palen
Tomorrow finishing the Emporium anthem. :)
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
B-Front@Twitter schreef:
Preparing my liveact for loudness. Now finishing symphonic sound :)


Zin in! :drool:


krijg steeds meer spijt dat ik niet ga :cry:
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
patrickjeb schreef:
B-Front@Twitter schreef:
Preparing my liveact for loudness. Now finishing symphonic sound :)


Zin in! :drool:


krijg steeds meer spijt dat ik niet ga :cry:


Ga dan ook gewoon :$
Miss heeft zaterdag nog iemand een kaartje over en kan je hem goedkoop/gratis krijgen :thumbsup:
En Muntjes kan je altijd wel scoren :P
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness :cry:
Vorige  1 ... 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen