Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon al die oude tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Dakpan schreef:
Reken er maar niet op. Zou eerder op die laffe mashup of die bootleg rekenen.

Denk het ook, zie ze ook niet zo snel een oudere creatie weg geven. Zou me niets verbazen dat ze die gewoon helemaal vergeten zijn of nooit meer naar omkijken.


Reden dat ze tracks als Interview niet weggeven is omdat het hun huidige kwaliteit niet representeert. Die kwaliteit ligt zoveel lager dan hun huidige nummers dat het de naam NC niet ten goede komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vind Interview anders beter dan menig track van de afgelopen jaren van NC, maar goed als ze dat zelf niet zo zien zou het jammer zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 17:16 
 

stefaneke schreef:
Gaia... staat al in mijn playlist?

F to tha AKE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 17:23 
 

Almighty schreef:
stefaneke schreef:
Gaia... staat al in mijn playlist?

F to tha AKE?


Heel veel oude NC tracks zijn al gelekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 17:24 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

A-lusion
Citaat:
What I did today in the studio will probably "shock" people's minds, but hopefully open them as well :-) Still needs a few days of work!


Ben benieuwd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
A-lusion
Citaat:
What I did today in the studio will probably "shock" people's minds, but hopefully open them as well :-) Still needs a few days of work!


Ben benieuwd ^^

Me 2, hij heeft (voor mij) wel laten zien dat hij (nog steeds) hele vette tracks kan maken, met die Remix van Zany - Be On Your Way! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
A-lusion
Citaat:
What I did today in the studio will probably "shock" people's minds, but hopefully open them as well :-) Still needs a few days of work!


Ben benieuwd ^^

Ik ben bang dat hier weer wat 'vernieuwends' uitrolt wat ver afwijkt van dat wat de meeste mensen hopen (of verstaan onder Hardstyle) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 20:02 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....


Ben benieuwd :)


Qontinent,Q-base,Decibel??

ook al hoeft het niet zeker te zijn dat Qontinent een anthem krijgt (vorig jaar in ieder geval niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

duiventeler schreef:
Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....


Ben benieuwd :)


Qontinent,Q-base,Decibel??

ook al hoeft het niet zeker te zijn dat Qontinent een anthem krijgt (vorig jaar in ieder geval niet)


Qbase ook niet ;)

Maar ik denk niet dat ie een anthem maakt voor een van de feesten die je noemt. Lijkt me wel een beetje vroeg om dat al te vermelden. Bovendien zijn er genoeg andere feesten die eraan komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 20:11 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Qontinent,Q-base,Decibel??

ook al hoeft het niet zeker te zijn dat Qontinent een anthem krijgt (vorig jaar in ieder geval niet)

Qbase ook niet ;)

Maar ik denk niet dat ie een anthem maakt voor een van de feesten die je noemt. Lijkt me wel een beetje vroeg om dat al te vermelden. Bovendien zijn er genoeg andere feesten die eraan komen :)

ja klopt maar zo noem ik dan een paar feesten op waarbij je een anthem kan verwachten..
zou leuk zijn als het voor een feest is waarbij je het nog niet eerder gehad hebt.
om maar een voorbeeld te noemen: fantasy island
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
Twitter Jor-D:

Nog even snel een functie in elkaar tikken waarmee we een uniek privébericht gaan sturen naar 5200 leden :o

we zullen zien.
En gratz hardtraxx

Nog niks gehad.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
C-Mind schreef:
Twitter Jor-D:

Nog even snel een functie in elkaar tikken waarmee we een uniek privébericht gaan sturen naar 5200 leden :o

we zullen zien.
En gratz hardtraxx

Nog niks gehad.. :huh:


In de komende dagen staat op de front page ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 20:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jor-D kan niet zó snel tikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Qbase ook niet ;)

Maar ik denk niet dat ie een anthem maakt voor een van de feesten die je noemt. Lijkt me wel een beetje vroeg om dat al te vermelden. Bovendien zijn er genoeg andere feesten die eraan komen :)


Q-Base heeft elk jaar 1 of meerdere remixen van Mike NRG - Lost in Dream's, vorig jaar door 4, Alpha Twins, Masters of Ceremony en nog 2 andere stijlen :thumbup:

En het zou zomaar kunnen, ergens midden in mei zal de kaartverkoop van decibel beginnen, bij defqon was het anthem al bekend VOOR de kaartverkoop begon dus zal zomaar kunnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
A-lusion
What I did today in the studio will probably "shock" people's minds, but hopefully open them as well :-) Still needs a few days of work!


Zal vast niet terugkeren naar zn oude stijl...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:22 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
SoundTunerZ schreef:
Qbase ook niet ;)

Maar ik denk niet dat ie een anthem maakt voor een van de feesten die je noemt. Lijkt me wel een beetje vroeg om dat al te vermelden. Bovendien zijn er genoeg andere feesten die eraan komen :)


Q-Base heeft elk jaar 1 of meerdere remixen van Mike NRG - Lost in Dream's, vorig jaar door 4, Alpha Twins, Masters of Ceremony en nog 2 andere stijlen :thumbup:

En het zou zomaar kunnen, ergens midden in mei zal de kaartverkoop van decibel beginnen, bij defqon was het anthem al bekend VOOR de kaartverkoop begon dus zal zomaar kunnen :thumbup:


Die remixen zijn pas 2x gedaan, in 2008 en 2010 dus ik acht de kans groter dat we het weer een jaartje zonder moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone - The Challenge bestaat uit full length nummers en er komen wel waarschijnlijk Vinyl Samplers. :thumbup:

Bron: Van de baas hemzelf gehoord, hier te vinden: algemeen/coone-the-challenge-volg-coone-z-n-voortgang-topic-t14118-675.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:28 
 
Donateur

Wel vet dat het full length nummers zijn op de CD, direct zo in de CD map zoals hij het zegt, lekker handig! :) Voor de gewone luisteraar die geen DJ is, is het dan weer minder interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Wel vet dat het full length nummers zijn op de CD, direct zo in de CD map zoals hij het zegt, lekker handig! :) Voor de gewone luisteraar die geen DJ is, is het dan weer minder interessant.

Jah en als je hem pre-ordert krijg je heb met handtekening als het goed is dus dat maakt het een vette aanwinst voor je cd map die vol zit met blanco cdtjes! VInd het zeker vet! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jor-D kan niet zó snel tikken :P


Was zo gepiept hoor :P

Edwinn schreef:
C-Mind schreef:
Twitter Jor-D:

Nog even snel een functie in elkaar tikken waarmee we een uniek privébericht gaan sturen naar 5200 leden :o

we zullen zien.
En gratz hardtraxx

Nog niks gehad.. :huh:



"In de loop van de week [..]"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC Da Syndrome:

Citaat:
Btw we will finish our track next week! Stay tuned! @djrandofficial
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:35 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Check out Bioweapon intro @rebirthfestival http://www.youtube.com/watch?v=KhHcd5U2lTg @bioweaponmusic @Scantraxxnl


Citaat:
Check out Alpha² intro @rebirthfestival http://www.youtube.com/watch?v=phd74w3Bspk @alphatwins @Scantraxxnl
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
SoundTunerZ schreef:
A-lusion
Citaat:
What I did today in the studio will probably "shock" people's minds, but hopefully open them as well :-) Still needs a few days of work!


Ben benieuwd ^^

Ik ben bang dat hier weer wat 'vernieuwends' uitrolt wat ver afwijkt van dat wat de meeste mensen hopen (of verstaan onder Hardstyle) :)

Ik ben benieuwd wat hij gemaakt heeft, en als het iets totaal anders is dan hardstyle. Dan moeten mensen zich maar een beetje open stellen aan andere muziek. :innocent:
Vorige  1 ... 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen