Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Gewoon al die oude tracks.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
katamaran wrote:
Dakpan wrote:Reken er maar niet op. Zou eerder op die laffe mashup of die bootleg rekenen.
Denk het ook, zie ze ook niet zo snel een oudere creatie weg geven. Zou me niets verbazen dat ze die gewoon helemaal vergeten zijn of nooit meer naar omkijken.
Reden dat ze tracks als Interview niet weggeven is omdat het hun huidige kwaliteit niet representeert. Die kwaliteit ligt zoveel lager dan hun huidige nummers dat het de naam NC niet ten goede komt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik vind Interview anders beter dan menig track van de afgelopen jaren van NC, maar goed als ze dat zelf niet zo zien zou het jammer zijn
A
stefaneke wrote:Gaia... staat al in mijn playlist?
F to tha AKE?
S
Almighty wrote:
stefaneke wrote:Gaia... staat al in mijn playlist?
F to tha AKE?
Heel veel oude NC tracks zijn al gelekt.
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
A-lusion
What I did today in the studio will probably "shock" people's minds, but hopefully open them as well :-) Still needs a few days of work!
Ben benieuwd ^^
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
SoundTunerZ wrote:A-lusion
What I did today in the studio will probably "shock" people's minds, but hopefully open them as well :-) Still needs a few days of work!
Ben benieuwd ^^
Me 2, hij heeft (voor mij) wel laten zien dat hij (nog steeds) hele vette tracks kan maken, met die Remix van Zany - Be On Your Way! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Ben benieuwd ^^
Ik ben bang dat hier weer wat 'vernieuwends' uitrolt wat ver afwijkt van dat wat de meeste mensen hopen (of verstaan onder Hardstyle) :)
Last edited by Inno on , edited 1 time in total.
D
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Mr Lellebel wrote:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....
Ben benieuwd :)
Qontinent,Q-base,Decibel??

ook al hoeft het niet zeker te zijn dat Qontinent een anthem krijgt (vorig jaar in ieder geval niet)
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
duiventeler wrote:
Mr Lellebel wrote:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....
Ben benieuwd :)

ook al hoeft het niet zeker te zijn dat Qontinent een anthem krijgt (vorig jaar in ieder geval niet)
Qbase ook niet ;)

Maar ik denk niet dat ie een anthem maakt voor een van de feesten die je noemt. Lijkt me wel een beetje vroeg om dat al te vermelden. Bovendien zijn er genoeg andere feesten die eraan komen :)
D
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Nov 2012

Qbase ook niet ;)

Maar ik denk niet dat ie een anthem maakt voor een van de feesten die je noemt. Lijkt me wel een beetje vroeg om dat al te vermelden. Bovendien zijn er genoeg andere feesten die eraan komen :)
ja klopt maar zo noem ik dan een paar feesten op waarbij je een anthem kan verwachten..
zou leuk zijn als het voor een feest is waarbij je het nog niet eerder gehad hebt.
om maar een voorbeeld te noemen: fantasy island
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
C-Mind wrote:Twitter Jor-D:

Nog even snel een functie in elkaar tikken waarmee we een uniek privébericht gaan sturen naar 5200 leden :o

we zullen zien.
En gratz hardtraxx
Nog niks gehad.. :huh:
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Edwinn wrote:

Nog even snel een functie in elkaar tikken waarmee we een uniek privébericht gaan sturen naar 5200 leden :o

we zullen zien.
En gratz hardtraxx
In de komende dagen staat op de front page ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Jor-D kan niet zó snel tikken :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
SoundTunerZ wrote:Qbase ook niet ;)

Q-Base heeft elk jaar 1 of meerdere remixen van Mike NRG - Lost in Dream's, vorig jaar door 4, Alpha Twins, Masters of Ceremony en nog 2 andere stijlen :thumbup:

En het zou zomaar kunnen, ergens midden in mei zal de kaartverkoop van decibel beginnen, bij defqon was het anthem al bekend VOOR de kaartverkoop begon dus zal zomaar kunnen :thumbup:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Zal vast niet terugkeren naar zn oude stijl...
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
patrickjeb wrote:
SoundTunerZ wrote:Qbase ook niet ;)

Q-Base heeft elk jaar 1 of meerdere remixen van Mike NRG - Lost in Dream's, vorig jaar door 4, Alpha Twins, Masters of Ceremony en nog 2 andere stijlen :thumbup:

En het zou zomaar kunnen, ergens midden in mei zal de kaartverkoop van decibel beginnen, bij defqon was het anthem al bekend VOOR de kaartverkoop begon dus zal zomaar kunnen :thumbup:
Die remixen zijn pas 2x gedaan, in 2008 en 2010 dus ik acht de kans groter dat we het weer een jaartje zonder moeten doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Coone - The Challenge bestaat uit full length nummers en er komen wel waarschijnlijk Vinyl Samplers. :thumbup:

Bron: Van de baas hemzelf gehoord, hier te vinden: Coone – The Challenge: Volg Coone z’n voortgang TOPIC (page 28)
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Wel vet dat het full length nummers zijn op de CD, direct zo in de CD map zoals hij het zegt, lekker handig! :) Voor de gewone luisteraar die geen DJ is, is het dan weer minder interessant.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Kryptica wrote:Wel vet dat het full length nummers zijn op de CD, direct zo in de CD map zoals hij het zegt, lekker handig! :) Voor de gewone luisteraar die geen DJ is, is het dan weer minder interessant.
Jah en als je hem pre-ordert krijg je heb met handtekening als het goed is dus dat maakt het een vette aanwinst voor je cd map die vol zit met blanco cdtjes! VInd het zeker vet! :woot:
Hardtraxx Admin
6152 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Lyst wrote:Jor-D kan niet zó snel tikken :P
Was zo gepiept hoor :P
Edwinn wrote:

we zullen zien.
En gratz hardtraxx

"In de loop van de week [..]"
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
MC Da Syndrome:
Btw we will finish our track next week! Stay tuned! @djrandofficial
C
Hardtraxxer
286 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Check out Bioweapon intro @rebirthfestival View on YouTube @bioweaponmusic @Scantraxxnl
Check out Alpha² intro @rebirthfestival View on YouTube @alphatwins @Scantraxxnl
Hardtraxx Veteran
14701 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Inno wrote:
Ben benieuwd ^^
Ik ben bang dat hier weer wat 'vernieuwends' uitrolt wat ver afwijkt van dat wat de meeste mensen hopen (of verstaan onder Hardstyle) :)
Ik ben benieuwd wat hij gemaakt heeft, en als het iets totaal anders is dan hardstyle. Dan moeten mensen zich maar een beetje open stellen aan andere muziek. :innocent:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 hours ago