Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Ik zit hier ook (al) 2,5 jaar :P. Congrats @jordy, kan niet wachten op wat er nog komt (zodra het af is :P)


ik zit hier 3 dagen langer dan jij :P
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Rik schreef:
Almighty schreef:
Bijna vanaf het begin erbij

Ik ook, maar pas naar een half jaar aangemeld. 2.5 jaar dus al weer. :D


Haha bij mij zelfde verhaal :D


Ben overmorgen een jaar lid, volg het al wel vanaf het begin. Maar pas veel later een account aangemaakt.


OT:

scopedj
Read the interview I did for @Q_Dance about @scopedj and @2ndidentity here: http://bit.ly/dTD949
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
:D


Wat ik niet snap Jordy. De 3 jaar is toch pas in juni? Toen hebben we ons geregistreerd.
Of was dat toen het forum begon paar maanden later?

Funny Fact:

Eerste leden waren lsdb-ers :$
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 11:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Jor-D schreef:
:D


Wat ik niet snap Jordy. De 3 jaar is toch pas in juni? Toen hebben we ons geregistreerd.
Of was dat toen het forum begon paar maanden later?

Funny Fact:

Eerste leden waren lsdb-ers :$


Forum kwam pas later ja ;)
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nu bijna 2 en een half-jaar lid. Hardtraxx Gefeliciteerd, en ik weet zeker dat het allemaal nog veel vetter gaat worden!
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oooo ik weet al wat het cadeau van jordy is.

Voor alle leden die zich geregistreerd hebben tot 01-10-2008 geeft hij een compleet verzorgde reis weg naar Defqon.1 Australiƫ.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Shit je hebt het geraden..
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ook alweer 2 jaar en 4 dagen lid :oh: tijd gaat hard :P
ben benieuwd wat er allemaal gaat veranderen met die enorme update van de site :)
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

On-topic dan maar weer dames? :D
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz zn facebook:

Headhunterz
On my way to the studio. Making album track #6. Thinking back of Project One, track 6 was Halfway There. That's where I am now!

Nieuw album ?
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

22-12-2009

Nu anderhalfjaar dus :P
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Der Rudii schreef:
Headhunterz zn facebook:

Headhunterz
On my way to the studio. Making album track #6. Thinking back of Project One, track 6 was Halfway There. That's where I am now!

Nieuw album ?

Is ie al een tijd mee bezig ^^
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Der Rudii schreef:
Headhunterz zn facebook:

Headhunterz
On my way to the studio. Making album track #6. Thinking back of Project One, track 6 was Halfway There. That's where I am now!

Nieuw album ?

Jij leven onder steen?
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Der Rudii schreef:
Headhunterz zn facebook:

Headhunterz
On my way to the studio. Making album track #6. Thinking back of Project One, track 6 was Halfway There. That's where I am now!

Nieuw album ?

Is ie al een tijd mee bezig ^^

Dat heb ik even gemist dan ^^
Ergens meer info te vinden ?
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

03-01-2010, 01:49 Geregistreerd

Ook al bijna een half jaar dus :P
Hopelijk lang zat :D
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morge precies 2 jaar geregistreerd :D
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hier ontopic aub :)
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

..... er nog maar 900 likes op de facebook van Noisecontrollers nodig zijn voordat we een gratis track krijgen van ze? Gaat dus veel sneller dan ik had gedacht!

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Noisecontrollers/20553908311
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 14:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
..... er nog maar 900 likes op de facebook van Noisecontrollers nodig zijn voordat we een gratis track krijgen van ze? Gaat dus veel sneller dan ik had gedacht!

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Noisecontrollers/20553908311


Laat het alsjeblieft Interview zijn :loving:
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crump 2008 Edit zou geweldig zijn, of Gaia :worship:
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Crump Qlimax 2009 Edit zou geweldig zijn, of Gaia :worship:
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reken er maar niet op. Zou eerder op die laffe mashup of die bootleg rekenen.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Reken er maar niet op. Zou eerder op die laffe mashup of die bootleg rekenen.

Tja, toch hoop ik op een "Crump & Shreek edit pack" :P
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:45 
 

Gaia... staat al in mijn playlist?
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Reken er maar niet op. Zou eerder op die laffe mashup of die bootleg rekenen.

Denk het ook, zie ze ook niet zo snel een oudere creatie weg geven. Zou me niets verbazen dat ze die gewoon helemaal vergeten zijn of nooit meer naar omkijken.
Vorige  1 ... 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen