Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Zou iemand met Twitter ofzo antwoord kunnen vragen? Misschien wel nuttige informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Zou iemand met Twitter ofzo antwoord kunnen vragen? Misschien wel nuttige informatie.

Ik zit nog in een weigerings vase of ik Twitter aan ga maken of niet, dus ik kan helaas (nog) niks voor jullie betekenen op Twitter gebied. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn, heel graag! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Ik twitter ook niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Heb het gevraagd, maar nog niks terug. Volgens mij zijn het gewoon full tracks zoals hij ook al eerder zei op twitter.

Een ander bericht van Coone:

Citaat:
Ok so, friday I'm gonna release the official tracklist of my album! Keep you updated...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:54 

Hardtraxxer

Grozny schreef:
Heb het gevraagd, maar nog niks terug. Volgens mij zijn het gewoon full tracks zoals hij ook al eerder zei op twitter.

Citaat:
Ok so, friday I'm gonna release the official tracklist of my album! Keep you updated...

Als hij slim is, mixed hij de cd en zet de fulls op de dvd, naast de video :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Grozny schreef:

Citaat:

Als hij slim is, mixed hij de cd en zet de fulls op de dvd, naast de video :)

Idd, zoiets hoop ik wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

Ik niet want ik koop hem voor deze rede;

Daar heb ik hem ook niet voor gepreordert, vind het juist vet dat de CD full is, want dan kan je hem zo in je CD-map doen, die vol zit met blanco cd's. Dus dan heb je er een cd tussen zitten (ik gok: lime groen, aangezien de cover ook die kleur heeft) met een handtekening er op vol heerlijke tracks. Dus ik vind het een unike toevoeging aan de CD map! :love:

Collectors item! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

1 gemixt, 1 met de fulls en de DVD zou ideaal zijn. Of zoals het opzet van HHZ vind ik ook nog prima. Cd halen, code erbij krijgen om de fulls af te halen! (y) Maar goed! Zal wel niet zo zijn, haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft wel wat over Fulls gezegt, maar niks over een Mix-CD dus ik hoop dat ik gelijk heb! Dan maak ik zelf die Mix-CD wel! Ook een leuke uitdaging toch! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb echt mijn twijfels. De CD is namelijk wel voor het grote publiek bedoeld en deze heeft helemaal niets met fulls. Die claps etcetera hebben totaal geen nut voor hen. Die willen gewoon een mooie CD die netjes aan elkaar geregen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik heb echt mijn twijfels. De CD is namelijk wel voor het grote publiek bedoeld en deze heeft helemaal niets met fulls. Die claps etcetera hebben totaal geen nut voor hen. Die willen gewoon een mooie CD die netjes aan elkaar geregen zijn.

Hier heb je een heel goed pund! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Khadber schreef:
Ik heb echt mijn twijfels. De CD is namelijk wel voor het grote publiek bedoeld en deze heeft helemaal niets met fulls. Die claps etcetera hebben totaal geen nut voor hen. Die willen gewoon een mooie CD die netjes aan elkaar geregen zijn.

Hier heb je een heel goed pund! :thumbup:

Ik heb hem een PB gestuurd, aangezien hij actief is op Hardtraxx! :thumbsup: Hopelijk zijn we er snel achter! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Yo Max,

Ik heb ervoor gekozen om echt de FULL versies op het album te zetten.
Alle DJs kunnen dan ook direct dit album in hun CD map steken!

Geen heel gedoe met online "full length" versies downloaden met codes enzo...

+ persoonlijk denk ik dat de kleine in & uitmix ook niet super storend is op het album, omdat ze nooit te lang zijn gemaakt.

That's it mate!

Koen

PS: wel komen er waarschijnlijk nog Vinyl samplers, maar dat is nog in onderhandeling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

Okay, dus als ik het goed begrijp zijn de intro's en outtro's dus vrij kort. Maar goed. Dit trekt me over de streep. Ik wil hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:32 

Donateur

Khadber schreef:
Maar goed. Dit trekt me over de streep. Ik wil hem!

+1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Antwoord wel lekker snel zo te zien :P Vraag nog even of op de release party ook cd's worden verkocht :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Antwoord wel lekker snel zo te zien :P Vraag nog even of op de release party ook cd's worden verkocht :innocent:

Volgensmij kan je een kaartje voor die party kopen en dan krijg je de CD er bij (VIP volgensmij), lijkt me wel dat ze daar te koop zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
nielstil schreef:

Volgensmij kan je een kaartje voor die party kopen en dan krijg je de CD er bij (VIP volgensmij), lijkt me wel dat ze daar te koop zijn xd

Ik twijfel nog steeds of ik zou gaan... Daarom wil ik gewoon aan de deur betalen. Is eigenlijk maar kwartiertje met de fiets maar ik vrees dat mijn benen nog lam gaan zijn van Black waar ik hem ten slotte ook hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Maximum schreef:
nielstil schreef:

Ik twijfel nog steeds of ik zou gaan... Daarom wil ik gewoon aan de deur betalen. Is eigenlijk maar kwartiertje met de fiets maar ik vrees dat mijn benen nog lam gaan zijn van Black waar ik hem ten slotte ook hoor :)

Hahaha oke, veel plezier dan man! Lekker feesten! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 02:01 

Hardtraxx Veteran

ben zeer benieuwd, moet hem denk ik van internet bestellen, aangezien musicstore niet echt into hardstyle is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 14:38 

Hardtraxxer

Dj Skitzo schreef:
ben zeer benieuwd, moet hem denk ik van internet bestellen, aangezien musicstore niet echt into hardstyle is :P

Klopt. Meestal alleen maar verzamelalbums en feest CD's :)
Haal ze meestal ook bij de FRS ^^
Deze komt ook in de verzameling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 17:01 

Hardtraxxer

Officiële tracklist van het album:

Afbeelding

Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

Heb hem net in het releases-bord neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:30 

Hardtraxxer

Showey schreef:
Als ik hem op Toff pre-order komt er dit:

The following order:
1 x Coone - The Challenge Ltd CD + DVD Pre-Order € 16,49
Subtotal: € 16,49
Shippingcost: € 5,58
Subtotal 2: € 22,07
VAT (21%): € 4,63
Total (VAT in): € 26,70

Is dat niet een beetje teveel van het goede?

Inderdaad, ik vraag me af of ze de VAT belasting wel over de verzendkosten mogen rekenen, of dat het alleen over het product zelf mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:04 

Steven schreef:
Showey schreef:
Als ik hem op Toff pre-order komt er dit:

The following order:
1 x Coone - The Challenge Ltd CD + DVD Pre-Order € 16,49
Subtotal: € 16,49
Shippingcost: € 5,58
Subtotal 2: € 22,07
VAT (21%): € 4,63
Total (VAT in): € 26,70

Is dat niet een beetje teveel van het goede?

Inderdaad, ik vraag me af of ze de VAT belasting wel over de verzendkosten mogen rekenen, of dat het alleen over het product zelf mag.

helaas wel ook over de verzendkosten
het staat hier alleen alsof het dubbel gedaan wordt, terwijl dat niet zo is
ze laten eerst de prijs excl btw zien, wat raar is, en de cd goedkoper lijkt.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen