Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb staat er ook op

http://www.youtube.com/watch?v=_tjy0Odk ... re=related
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:


wat een totaal niet boeiende filmpjes.. snap ni dat ze daar de moeite voor doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers Twitter:
Citaat:
FREE TRACK! As we reached the 100.000 facebookfans. Here is a free track: Download:... http://fb.me/Xf2M9LlG

Verkeerde link denk ik >.<

EDIT: Het is Ready 2 Go :yay: :yay: :yay:

http://www.facebook.com/pages/Noisecont ... 0553908311
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Noisecontrollers Twitter:
Citaat:
FREE TRACK! As we reached the 100.000 facebookfans. Here is a free track: Download:... http://fb.me/Xf2M9LlG

Verkeerde link denk ik >.<

EDIT: Het is Ready 2 Go :yay: :yay: :yay:

http://www.facebook.com/pages/Noisecont ... 0553908311


NOISE-CON-TROLLERS ! :D vette track
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Noisecontrollers Twitter:
Citaat:
FREE TRACK! As we reached the 100.000 facebookfans. Here is a free track: Download:... http://fb.me/Xf2M9LlG

Verkeerde link denk ik >.<

EDIT: Het is Ready 2 Go :yay: :yay: :yay:

http://www.facebook.com/pages/Noisecont ... 0553908311


Meevaller :) Die is best vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geweldige track!
mijn dag kan niet meer stuk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 13:58 
 
Hardtraxxer

Weet niet of dit al bekend was

Citaat:
DEEPACKDJ DEEPACK
RT @HCRecordings: Hardcopy welcomes @PhutureNoize ! Please check http://bit.ly/g4zn57 for previews and more !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Weet niet of dit al bekend was

Citaat:
DEEPACKDJ DEEPACK
RT @HCRecordings: Hardcopy welcomes @PhutureNoize ! Please check http://bit.ly/g4zn57 for previews and more !


Komen met een dikke release. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker track die Ready To Go en benieuwd naar die Phuturenoize release
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 15:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tuneboy
Citaat:
working on the last track of TNT album.. sounds really cool!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter hardwear:
Today finally some time to finish the new Hardwear and Titan track. After that i will put an hq preview online
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.. de officiële Decibel trailer nu wel online staat :D

http://www.b2s.nl/?media=1&type=video&f ... .flv#/Home
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 15:56 
 
Hardtraxxer

Diedjuhh schreef:
.. de officiële Decibel trailer nu wel online staat :D

http://www.b2s.nl/?media=1&type=video&f ... .flv#/Home


Is gelukkig nog flink aan gesleuteld ten opzichte van de eerdere versie. Ziet er goed uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ziet er echt weer dik uit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg gewoon kippenvel als ik er naar kijk :huh:

Heerlijk filmpje en Re-match is echt een lekker zomers nummertje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack Of Sound
Citaat:
finally finished a new track! pretty happy with it :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:24 
 
Artiest

AAAAHHHHHHH fockin zin in Decibel door die trailer gek!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Weet niet of dit al bekend was

Citaat:
DEEPACKDJ DEEPACK
RT @HCRecordings: Hardcopy welcomes @PhutureNoize ! Please check http://bit.ly/g4zn57 for previews and more !

Yeah, ze zijn al tijdje bezig, maar nu officieel! Gefeliciteerd mannen :) Daar gaan sowieso knallers vandaan komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trailer ziet er goed uit, wordt mn 3e dit jaar.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe area :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Trailer ziet er goed uit, wordt mn 3e dit jaar.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe area :D

Welke ? Waar haal je dat vandaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reactor een nieuw concept van B2S is? Of althans, het is een nieuwe stage @ Decibel 2011 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Roan schreef:
Trailer ziet er goed uit, wordt mn 3e dit jaar.
Ben ook benieuwd naar de nieuwe area :D

Welke ? Waar haal je dat vandaan

Zie frontpage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Officiële tracklist van het Coone album:

Afbeelding

Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artwork lijkt op Digital age artwork zo met dat "wekkerradio" lettertype. Ben verder wel benieuwd, leuk dat ze gelijk full zijn =).
Vorige  1 ... 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen