Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Docu Happy Hardcore Part 1

http://www.watkijkjij.tv/index.php/maga ... cu_part_1/

Niet veel nieuws maar het kijkt wel even lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Digital Punk gaat de studio in met B-Front

Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Digital Punk gaat de studio in met B-Front

Twitter


Alweer? Hij had er toch al 2 gedaan met DP :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:14 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
D-Nemacyst schreef:
Digital Punk gaat de studio in met B-Front

Twitter


Alweer? Hij had er toch al 2 gedaan met DP :huh:


Misschien die 2 platen nog afmaken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ik denk dat ie elements en awake bedoelt.. en dat dit een nieuwe is voor zn album ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De enige echte Ran-D op Hardtraxx zit? :yay:

member/Ran-D/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
ik denk dat ie elements en awake bedoelt.. en dat dit een nieuwe is voor zn album ofzo.


Nee, ik bedoel voor z'n nieuwe album. Dacht dat al een tijdje geleden was gepost, maar kan er ook naast zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat gewoon nog een keer de studio in... mss laatste tweakjes aan die 2 tracks ofzo ... of gewoon nog een track maken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat The Machine het beste album van 2011 wordt, word nog te betwijfelen. Heel de Hardstyle scene heeft toch een andere smaak als Hardtraxx. Zoals we ook al hebben kunnen zien bij de FearFM Awards. Dat het voor je zelf het best album wordt kan natuurlijk wel.
Ik zelf kijk ook meer uit naar het album van A2 Records dan naar da van The Machine.

Trouwens, eerste 2.000 Albums van Coone komen in een speciaal Digi-Pack ofzoiets, wat houdt dat precies in? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Trouwens, eerste 2.000 Albums van Coone komen in een speciaal Digi-Pack ofzoiets, wat houdt dat precies in? :$

Ik denk dat je dan bij het albumeen code krijgt om alle nummers later ook nog (full?) te downloaden. Zoiets hebben we al vaker gezien, ook bij Headhunterz en Brennan Heart bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hoge verwachtingen van het Digital Punk album. Volgens mij gaat dat een grote verrassing worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Ik zelf kijk ook meer uit naar het album van A2 Records dan naar da van The Machine.


Voor mij ook :D :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Dat The Machine het beste album van 2011 wordt, word nog te betwijfelen. Heel de Hardstyle scene heeft toch een andere smaak als Hardtraxx. Zoals we ook al hebben kunnen zien bij de FearFM Awards. Dat het voor je zelf het best album wordt kan natuurlijk wel.
Ik zelf kijk ook meer uit naar het album van A2 Records dan naar da van The Machine.

Trouwens, eerste 2.000 Albums van Coone komen in een speciaal Digi-Pack ofzoiets, wat houdt dat precies in? :$

:surrender:
Jammer genoeg zitten op hardtraxx de mensen die zich wel verdiept hebben en hecht ik daar dus veel meer waarde aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:40 
 

Not again
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Not again


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:26 
 

Ik hoef geen steun
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lees jij mij comment dan ook even goed. Bovendien is de mening van hardtraxx nog steeds niet mijn eigen mening. Ik zeg dat als mensen het hebben over dat een album het goed gaat doen, dat ik dan meer waarde hecht aan de mening van mensen die zich er in verdiept hebben dan van een veel grotere groep mensen die er amper de hele scene kennen.

Kortom je hebt mijn mening, de mening van hardtraxx (en overige fora/sites) en de mening van de hele scene. En schijnbaar is die laatste voor hem een maatstaaf of een album goed is en voor mij de tweede.

En almighty doe alsjeblieft niet zo hypocriet, anders kijk zelf even hoe vaak jij begint over raw hype en dat het allemaal maar harder moet en jij dat niet leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:02 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Hymn schreef:
Dat The Machine het beste album van 2011 wordt, word nog te betwijfelen. Heel de Hardstyle scene heeft toch een andere smaak als Hardtraxx. Zoals we ook al hebben kunnen zien bij de FearFM Awards. Dat het voor je zelf het best album wordt kan natuurlijk wel.
Ik zelf kijk ook meer uit naar het album van A2 Records dan naar da van The Machine.

Trouwens, eerste 2.000 Albums van Coone komen in een speciaal Digi-Pack ofzoiets, wat houdt dat precies in? :$

:surrender:
Jammer genoeg zitten op hardtraxx de mensen die zich wel verdiept hebben en hecht ik daar dus veel meer waarde aan.


Hahaha lol @ jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je de volgende keer ook even verteld waarom, dan kunnen wij ook mee lachen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er bestaat niet zo snel iets als goed en slecht,

Je vind het leuk of niet.
daar kun je geen maatstaaf uit halen

Als je het niet leuk vind hoeft het niet perse een slecht gemaakt iets te wezen.

PUNT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

In dat geval kunnen ze dingen als recensies, imdb scores, hitlijsten en dergelijke ook allemaal afschaffen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
PUNT.


En anders gewoon lekker in het oude vertrouwde algemeen/discussie-topic-t11071.html :)

OT: Tuneboy @ Twitter

Citaat:
Another track of the TNT album is finished!! really proud of it!


Hopelijk binnenkort wat meer previews :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat Toneshifterz - Take Me Away full verkrijgbaar is in de Australische iTunes Store? Enige probleem is dat je niet uit de Australische store kunt kopen zonder een Australische credit card :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Reverze DVD preview, DBSTF:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wist je dat Toneshifterz - Take Me Away full verkrijgbaar is in de Australische iTunes Store? Enige probleem is dat je niet uit de Australische store kunt kopen zonder een Australische credit card :/

Dat is jammer.
Vorige  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen