Aan die foto kan je zien dat ie weer onderweg is naar Nederland, ik ken die autostrade, dus ik gok dat we deze avond weer mogelijk een filmpje van een collab te zien krijgen.djcoone Coone
Goede morgen or Good morning!!! http://fb.me/vS1IHzd2
wist je dat: Basscontrollers Ft. Intervention @ Dark Menace #3
lijkt op de a67.. B-Front Anyone?wrote:Aan die foto kan je zien dat ie weer onderweg is naar Nederland, ik ken die autostrade, dus ik gok dat we deze avond weer mogelijk een filmpje van een collab te zien krijgen.djcoone Coone
Goede morgen or Good morning!!! http://fb.me/vS1IHzd2
Lijkt er meer op dat dit nog in België is gezien de omgeving en de snelweg zelf.
aan het snelwegpaaltje te zien nietwrote:Lijkt er meer op dat dit nog in België is gezien de omgeving en de snelweg zelf.
Het is iig in Nederland, denk ook de A67: Antwerpen - Eindhoven. Zien vanavond wel waar ie heen is geweest.wrote:aan het snelwegpaaltje te zien nietwrote:Lijkt er meer op dat dit nog in België is gezien de omgeving en de snelweg zelf.+ belgie heeft of een muur in het midden van de weg, of een soort van watergoot. Ik heb daar iig nog nooit dit soort snelwegen gezien
Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is 
Hopen doen we t toch welwrote:Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is
Ik hoop echt niet dat B-Front een collab met Coone maakt 
Heeft coone al bevestigd dat dat zo iswrote:Ik hoop echt niet dat B-Front een collab met Coone maakt
wrote:Heeft coone al bevestigd dat dat zo iswrote:Ik hoop echt niet dat B-Front een collab met Coone maakt
C
Hardtraxxer
286 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Fusion FacebookUploading something to Youtube... Stay tuned![]()
is de nieuwe fusion labs denk ik. op t fusion forum zeiden ze dat ze em af hebben en hem binnekort uploaden.wrote:Fusion FacebookUploading something to Youtube... Stay tuned![]()
Dat is Emmeloordwrote:Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Kampen toch?wrote:Dat is Emmeloordwrote:Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is
Nope emmeloord. The Vision woont in kampen.wrote:Kampen toch?wrote:Dat is Emmeloordwrote:Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is
En ga terug naar off topic hier hoor jij niet thuis
Altijd leukwrote:Fusion FacebookUploading something to Youtube... Stay tuned![]()
Ga dan ook niet zeggen dat het nummer achteraf wel vet vind, net zoals vele andere die van te voren zeiden dat het een kut album ging worden, maar die nu terug krabbelen en zeggen dat het toch wel vet is. Laat je verrassen!wrote:Ik hoop echt niet dat B-Front een collab met Coone maakt
Benieuwd wat Activator gaat draaien daar, vind de ene track van activator supervet en de ander geen zak aan.wrote:http://www.q-dance.com/q/events/Defqon1_Festival_Ultra_Violet_Area_Flarup_Activator/list_messages/12363
Nope emmeloord. The Vision woont in kampen.wrote:Kampen toch?wrote:Dat is Emmeloordwrote:Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is
En ga terug naar off topic hier hoor jij niet thuis[/quote]
De beste knaap is verhuist,, naar kampen
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Dus ik had wel gelijk 
Hoooow, gaat niet helemaal lekker met het quoten haha,, maar scope is verhuist naar kampen