Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 15:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wist je dat...

...ik een mooie (goedkope) dj set te koop heb voor beginners! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
djcoone Coone
Goede morgen or Good morning!!! http://fb.me/vS1IHzd2

Aan die foto kan je zien dat ie weer onderweg is naar Nederland, ik ken die autostrade, dus ik gok dat we deze avond weer mogelijk een filmpje van een collab te zien krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wist je dat: hardstyle/basscontrollers-ft-intervention-dark-menace-3-t14573.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Citaat:
djcoone Coone
Goede morgen or Good morning!!! http://fb.me/vS1IHzd2

Aan die foto kan je zien dat ie weer onderweg is naar Nederland, ik ken die autostrade, dus ik gok dat we deze avond weer mogelijk een filmpje van een collab te zien krijgen.

lijkt op de a67.. B-Front Anyone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lijkt er meer op dat dit nog in België is gezien de omgeving en de snelweg zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lijkt er meer op dat dit nog in België is gezien de omgeving en de snelweg zelf.

aan het snelwegpaaltje te zien niet :P + belgie heeft of een muur in het midden van de weg, of een soort van watergoot. Ik heb daar iig nog nooit dit soort snelwegen gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dawasiknie schreef:
Lijkt er meer op dat dit nog in België is gezien de omgeving en de snelweg zelf.

aan het snelwegpaaltje te zien niet :P + belgie heeft of een muur in het midden van de weg, of een soort van watergoot. Ik heb daar iig nog nooit dit soort snelwegen gezien :P


Het is iig in Nederland, denk ook de A67: Antwerpen - Eindhoven. Zien vanavond wel waar ie heen is geweest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is ;)


Hopen doen we t toch wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop echt niet dat B-Front een collab met Coone maakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik hoop echt niet dat B-Front een collab met Coone maakt :lol:


Heeft coone al bevestigd dat dat zo is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Rik schreef:
Ik hoop echt niet dat B-Front een collab met Coone maakt :lol:


Heeft coone al bevestigd dat dat zo is ;)

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:59 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Uploading something to Youtube... Stay tuned ;)


Fusion Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Citaat:
Uploading something to Youtube... Stay tuned ;)


Fusion Facebook


is de nieuwe fusion labs denk ik. op t fusion forum zeiden ze dat ze em af hebben en hem binnekort uploaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is ;)

Dat is Emmeloord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Mystyle schreef:
Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is ;)

Dat is Emmeloord :P

Kampen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Chukkels schreef:
Mystyle schreef:
Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is ;)

Dat is Emmeloord :P

Kampen toch?

Nope emmeloord. The Vision woont in kampen.

En ga terug naar off topic hier hoor jij niet thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Citaat:
Uploading something to Youtube... Stay tuned ;)


Fusion Facebook

Altijd leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.q-dance.com/q/events/Defqon1 ... ages/12363
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik hoop echt niet dat B-Front een collab met Coone maakt :lol:

Ga dan ook niet zeggen dat het nummer achteraf wel vet vind, net zoals vele andere die van te voren zeiden dat het een kut album ging worden, maar die nu terug krabbelen en zeggen dat het toch wel vet is. Laat je verrassen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
http://www.q-dance.com/q/events/Defqon1_Festival_Ultra_Violet_Area_Flarup_Activator/list_messages/12363

Benieuwd wat Activator gaat draaien daar, vind de ene track van activator supervet en de ander geen zak aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dj-rico01 schreef:
Chukkels schreef:
Moest die ook niet nog een keer naar scope DJ ? Voordat jullie allemaal hopen dat die naar B-front is ;)

Dat is Emmeloord :P

Kampen toch?

Nope emmeloord. The Vision woont in kampen.

En ga terug naar off topic hier hoor jij niet thuis[/quote]


De beste knaap is verhuist,, naar kampen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Dus ik had wel gelijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoooow, gaat niet helemaal lekker met het quoten haha,, maar scope is verhuist naar kampen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Chaser over het Digital Punk album:
The Chaser @ Harderstate schreef:
I'm afraid this going to be digital only :\


Geen idee of hij voor TiLLT zaken een beetje betrouwbaar is... maar als dit zo is, is het zeker wel jammer :(
Vorige  1 ... 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen