Wat een gevoel!wrote:View on YouTube
Die nieuwe maxter zou zo een digital age track kunnen zijn. Die kicks in de intro zijn vet trouwens.
A
Over E-Force;
- Hij heeft 11 tracks af
- o.a. 3 met Luna en 1 met Crypsis
- hij wilt het zo exclusief mogelijk houden tot aan Defqon 1
- Volgende maand komt het A2 Records Album, die overigens al bij de Mastering is, uit met daarop 7 tracks van E-Force
Allemaal naar eigen zeggen van E-Force
- Hij heeft 11 tracks af
- o.a. 3 met Luna en 1 met Crypsis
- hij wilt het zo exclusief mogelijk houden tot aan Defqon 1
- Volgende maand komt het A2 Records Album, die overigens al bij de Mastering is, uit met daarop 7 tracks van E-Force
Allemaal naar eigen zeggen van E-Force
't Wordt steeds gekkerwrote:Dus dat album wordt sowieso 2-CD
MAN MAN MAN, dat wordt een album dat nooit meer overtroffen wordt
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Zou je stilletjes aan wel van op aan kunnen gaan he!wrote:Dus dat album wordt sowieso 2-CD
Wat zou dat toch vervelend zijn he?!
The Machine met gemakwrote:'t Wordt steeds gekkerwrote:Dus dat album wordt sowieso 2-CD![]()
MAN MAN MAN, dat wordt een album dat nooit meer overtroffen wordt
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Inderdaad ik voel het, helemaal nu ik nog helemaal niks heb gehoord van beide albums. :')
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 15 days ago
Album duurt trouwens langer dan een maand als ik me niet vergis want volgens mij was het pas mei 
Hoeveel CD's is het dan als het album langer dan een maand duurt?wrote:Album duurt trouwens langer dan een maand als ik me niet vergis want volgens mij was het pas mei
@ Rick
The Machine valt net iets minder in de smaak bij mij dan de artiesten van A² records, dus voor mij persoonlijk zal waarschijnlijk het A² album leuker worden.
Maar The Machine komt ook wel iets heel leuks uitrollen, maar daar heb ik (volgens mij) nog niks van gehoord.
Hoop niet op veel platen als State of your Mind, meer op platen als Times Like These & Vicious Tone (2nd mix)
The Machine valt net iets minder in de smaak bij mij dan de artiesten van A² records, dus voor mij persoonlijk zal waarschijnlijk het A² album leuker worden.
Maar The Machine komt ook wel iets heel leuks uitrollen, maar daar heb ik (volgens mij) nog niks van gehoord.
Hoop niet op veel platen als State of your Mind, meer op platen als Times Like These & Vicious Tone (2nd mix)
Hij zal met een heel gevarieerd album komenwrote:@ Rick
G
met onleesbaar blauw
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Ben allang blij dat hij geen comic sans ms gebruiktwrote:met onleesbaar blauw
G
of Papyruswrote:Ben allang blij dat hij geen comic sans ms gebruiktwrote:met onleesbaar blauw
Ja dat dus, ik ben er van overtuigt dat hij dat als geen ander kanwrote:Hij zal met een heel gevarieerd album komenwrote:@ Rick
Ik twijfel er niet eens aan dat The Machine aan het eind van het jaar gewoon het beste album heeft geproduceerd van 2011.
Blijft meningsgebonden hoe goed het technisch ook iswrote:Ik twijfel er niet eens aan dat The Machine aan het eind van het jaar gewoon het beste album heeft geproduceerd van 2011.
Al denk en hoop ik het ook
B
Hardtraxxer
252 posts member since 2010
last seen Feb 2013
x2wrote:Ik twijfel er niet eens aan dat The Machine aan het eind van het jaar gewoon het beste album heeft geproduceerd van 2011.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Die vent is ook zo dom als t achterend van een varkenwrote:View on YouTube
S
Ik zie net dat TiLT in het brabants dagblad staat 
Komt niet op de volgende EP, 2e naam is Sound Freakerswrote:Chris Onewrote:The Vision een collab gaat doen met Tartaros voor zijn nieuwe release. En met nog iemand, maar die naam heeft hijzelf nog niet vrijgeven op Social Media. Dit gaan zeker hele keiharde tracks worden!