Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:


Wat een gevoel! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die nieuwe maxter zou zo een digital age track kunnen zijn. Die kicks in de intro zijn vet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:17 
 

Over E-Force;

- Hij heeft 11 tracks af
- o.a. 3 met Luna en 1 met Crypsis
- hij wilt het zo exclusief mogelijk houden tot aan Defqon 1
- Volgende maand komt het A2 Records Album, die overigens al bij de Mastering is, uit met daarop 7 tracks van E-Force

Allemaal naar eigen zeggen van E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dus dat album wordt sowieso 2-CD :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dus dat album wordt sowieso 2-CD :)

't Wordt steeds gekker :drool:
MAN MAN MAN, dat wordt een album dat nooit meer overtroffen wordt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Dus dat album wordt sowieso 2-CD :)


Zou je stilletjes aan wel van op aan kunnen gaan he! :D
Wat zou dat toch vervelend zijn he?! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Dus dat album wordt sowieso 2-CD :)

't Wordt steeds gekker :drool:
MAN MAN MAN, dat wordt een album dat nooit meer overtroffen wordt :love:

The Machine met gemak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Inderdaad ik voel het, helemaal nu ik nog helemaal niks heb gehoord van beide albums. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:41 
 
Artiest

Album duurt trouwens langer dan een maand als ik me niet vergis want volgens mij was het pas mei ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Album duurt trouwens langer dan een maand als ik me niet vergis want volgens mij was het pas mei ;)


Hoeveel CD's is het dan als het album langer dan een maand duurt? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

droog :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Rick
The Machine valt net iets minder in de smaak bij mij dan de artiesten van A² records, dus voor mij persoonlijk zal waarschijnlijk het A² album leuker worden.

Maar The Machine komt ook wel iets heel leuks uitrollen, maar daar heb ik (volgens mij) nog niks van gehoord.

Hoop niet op veel platen als State of your Mind, meer op platen als Times Like These & Vicious Tone (2nd mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
@ Rick
The Machine valt net iets minder in de smaak bij mij dan de artiesten van A² records, dus voor mij persoonlijk zal waarschijnlijk het A² album leuker worden.

Maar The Machine komt ook wel iets heel leuks uitrollen, maar daar heb ik (volgens mij) nog niks van gehoord.

Hoop niet op veel platen als State of your Mind, meer op platen als Times Like These & Vicious Tone (2nd mix)


Hij zal met een heel gevarieerd album komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://www.a-lusion.com/web/2011/03/21/2011-blog-1/

A-Lusion zn eerste blog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:33 
 

wootum schreef:

met onleesbaar blauw :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wootum schreef:

met onleesbaar blauw :thumbdown:

Ben allang blij dat hij geen comic sans ms gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:47 
 

dj-rico01 schreef:
KSwoosh schreef:
wootum schreef:

met onleesbaar blauw :thumbdown:

Ben allang blij dat hij geen comic sans ms gebruikt

of Papyrus :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Daveytl schreef:
@ Rick
The Machine valt net iets minder in de smaak bij mij dan de artiesten van A² records, dus voor mij persoonlijk zal waarschijnlijk het A² album leuker worden.

Maar The Machine komt ook wel iets heel leuks uitrollen, maar daar heb ik (volgens mij) nog niks van gehoord.

Hoop niet op veel platen als State of your Mind, meer op platen als Times Like These & Vicious Tone (2nd mix)


Hij zal met een heel gevarieerd album komen :)

Ja dat dus, ik ben er van overtuigt dat hij dat als geen ander kan :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfel er niet eens aan dat The Machine aan het eind van het jaar gewoon het beste album heeft geproduceerd van 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik twijfel er niet eens aan dat The Machine aan het eind van het jaar gewoon het beste album heeft geproduceerd van 2011.

Blijft meningsgebonden hoe goed het technisch ook is :)

Al denk en hoop ik het ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:13 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Ik twijfel er niet eens aan dat The Machine aan het eind van het jaar gewoon het beste album heeft geproduceerd van 2011.


x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Die vent is ook zo dom als t achterend van een varken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 23:19 
 

Ik zie net dat TiLT in het brabants dagblad staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Chukkels schreef:
The Vision een collab gaat doen met Tartaros voor zijn nieuwe release. En met nog iemand, maar die naam heeft hijzelf nog niet vrijgeven op Social Media. Dit gaan zeker hele keiharde tracks worden! :woot:

Chris One

Komt niet op de volgende EP, 2e naam is Sound Freakers :)
Vorige  1 ... 777, 778, 779, 780, 781, 782, 783 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen