Nee joh, gewoon apart topic. Is best wel interessant ditwrote:Discussie-topicwrote:Misschien een apart topic openen want het is best interessant
Daar zou het ook gewoon kunnen
A
Had die kleren dan aan mij gegeven.
Zany
B-FrontBusy cr8ting a new track! It sounds... Euhm?... Nice? Ghehe :-)
Beniewd!Next week finishing 2 tracks! 1 is an special trackmore info soon! And the other track with @HighVoltageSysX :-)
heel erg benieuwdwrote:ZanyB-FrontBusy cr8ting a new track! It sounds... Euhm?... Nice? Ghehe :-)Beniewd!Next week finishing 2 tracks! 1 is an special trackmore info soon! And the other track with @HighVoltageSysX :-)
Zou wel heldig zijnwrote:Defqon anthem van Bob?
Maar 'k zie 't Q-Dance niet doen
wrote:Zou wel heldig zijnwrote:Defqon anthem van Bob?Mits hij zich niet te veel aanpast aan defqon...
Maar 'k zie 't Q-Dance niet doen
Ben benieuwd, vorig jaar werd de Anthem voor het eerst gedraaid op Knockout
wie weet dit jaar weer
Beter maakt b-front geen anthem, tenzij hij helemaal zelf mag invullen hoe die gaat worden.
omdat niemand reageert in het Stel je vraag topic ff snel hier.
wrote:paar weekjes terug werd er gesproken over volgens mij Josh & Wesz of Low-E & Alter Egosz
dat 1 van de 2 een aantal jaren terug een dikke hit hadden, met een oldskool trance achtig nummer. Stond volgens mij in het wist je dat topic, welke artiest was dit, en welk nummer?![]()
alvast bedankt
Quote van het Defqon topic op Partyflock. Dus wie weet. Of het is een fout.Line-up wordt op vrijdag 11 maart 2011 om 21:00 vrijgegeven.
S
Check Discogswrote:omdat niemand reageert in het Stel je vraag topic ff snel hier.
wrote:paar weekjes terug werd er gesproken over volgens mij Josh & Wesz of Low-E & Alter Egosz
dat 1 van de 2 een aantal jaren terug een dikke hit hadden, met een oldskool trance achtig nummer. Stond volgens mij in het wist je dat topic, welke artiest was dit, en welk nummer?![]()
alvast bedankt
Hahaha dit jaar doen ze het vetter dan vorig jaar.
Vorig jaar met die Gerrie van BNN.
Vorig jaar met die Gerrie van BNN.
Bedoel je niet Adaro? Driftwood - Freeloader?wrote:Check Discogswrote:omdat niemand reageert in het Stel je vraag topic ff snel hier.
alvast bedankt
De QdanceBackstage Account op Twitter weer actief word.
QdanceBackstage Q-dance
Anyone up for some Defqon.1 news..?
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Noisecontrollers: Hi Everybody. We had a great day in the studio again :-) At 100.000 facebookfans we will give away a free track. But stay tuned today too. ;-)
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
wrote:http://events.q-dance.nl/2011-06_25-juni_defqon1/
Defqon 1 2011
Noisecontrollers anthem
heeft ook wat weg van hhz defqon anthem australie vind ik
toch wel een van de betere line-ups die defqon heeft gehad imo
zeker proberen aanwezig te zijn dit jaar
zeker proberen aanwezig te zijn dit jaar
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Idd maar dat is niet van die plaat!wrote:kippenvel..wrote:http://events.q-dance.nl/2011-06_25-juni_defqon1/
Defqon 1 2011
Noisecontrollers anthem
Vind hem eerlijk gezegd maar saai klinken, ook niet echt opzwepend naar mijn gevoel
vind m wel beter klinken alvast.wrote:wrote:http://events.q-dance.nl/2011-06_25-juni_defqon1/
Defqon 1 2011
Noisecontrollers anthemkippenvel..
heeft ook wat weg van hhz defqon anthem australie vind ik
En de line-up ziet er toch zeker niet verkeerd uit voor Q's normale doen.
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
ik juist wel
die lineup ook, main _0_
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Bij purple btw:
Winnaar contest Digital Age