Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Machine in de Purple :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Red + Bleu + ultraviolet = :bomb: :bomb:

vind het een lekkere line up =D anthem klinkt ook wel lekker maar had wel iets beters verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon anthem klinkt wel lekker.. Maar ben benieuwd wie gaat afsluiten op de main.. na b-front nog NC :/ .. Goed om te zien dat Digital Age veel tijd krijgt.. Wildstylez 2x op de main :loving: .. jammer dat TnT ontbreekt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kicks van de anthem doen me denken aan Gimme Love & Give It Up..niet dat dat erg is...benieuwd naar het total plaatje van de anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette shit, ingeschreven voor tickets! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers twitter:
Citaat:
Cause of the delay at Digital Age (wich is almost ready!) here is a free track. It's one of our most experimental... http://fb.me/RyxA5L0z
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Noisecontrollers twitter:
Citaat:
Cause of the delay at Digital Age (wich is almost ready!) here is a free track. It's one of our most experimental... http://fb.me/RyxA5L0z

mag gelijk wel bij gratis tracks worden gezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz @ Defqon :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
En Ultra Violet nieuwe hardstyle Area


Daar ben ik echt enorm blij mee hé. Dan zit al dat pauper dagjesvolk de hele dag daar. :yay:
Mij zul je er niet tegenkomen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Pre Party Line up (Vrijdag):
Activator "Subsound"
Stephanie
Headhunterz
Psyko Punkz
Zatox

Day-Time (Zaterdag):
Carita la nina
Luna & DHHD & Thilo & Evanti
Technoboy
Pavo

Afterparty (Zaterdag 23.00 - 04.00)
The Nightstalkers
Ruthless
Isaac
Wildstylez
Mental Theo
The Prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel misschien kom ik ff kijken op de camping, maar met deze line-up is dat een groot twijfelgeval :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Pre Party Line up (Vrijdag):
Activator "Subsound"
Stephanie
Headhunterz
Psyko Punkz
Zatox

Day-Time (Zaterdag):
Carita la nina
Luna & DHHD & Thilo & Evanti
Technoboy
Pavo

Afterparty (Zaterdag 23.00 - 04.00)
The Nightstalkers
Ruthless
Isaac
Wildstylez
Mental Theo
The Prophet


Nu dus al de pre en afterparty's! Dik hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Day-Time (Zaterdag):
Luna & DHHD & Thilo & Evanti
Technoboy
Pavo


Dik! :woot: Beter dan de heel Defqon bij elkaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Heel misschien kom ik ff kijken op de camping, maar met deze line-up is dat een groot twijfelgeval :lol:

:huh: Vind dit wel een goede Defqon Line-Up

Wel kak: maar één Early Hardstyle Act (Bij De Gray, dus zal helaas wel de openingsset daar zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Chukkels schreef:
Heel misschien kom ik ff kijken op de camping, maar met deze line-up is dat een groot twijfelgeval :lol:

:huh: Vind dit wel een goede Defqon Line-Up


En lees nu zijn quote nog eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Noisecontrollers: Hi Everybody. We had a great day in the studio again :-) At 100.000 facebookfans we will give away a free track. But stay tuned today too. ;-)


Denk die barbra streisand remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 23:03 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Lajsen schreef:
Noisecontrollers: Hi Everybody. We had a great day in the studio again :-) At 100.000 facebookfans we will give away a free track. But stay tuned today too. ;-)


Denk die barbra streisand remix

About the "stay tuned today too" was Disco Is The Music
And aint Barbra Streisand Remix made by Headhunterz? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
patrickjeb schreef:
Lajsen schreef:
Noisecontrollers: Hi Everybody. We had a great day in the studio again :-) At 100.000 facebookfans we will give away a free track. But stay tuned today too. ;-)


Denk die barbra streisand remix

About the "stay tuned today too" was Disco Is The Music
And aint Barbra Streisand Remix made by Headhunterz? :huh:


Noop, laatst tweette NC ehumm... ff zoeken.

Citaat:
We get a huge response on our mashup of barbara streisand. Although we made it just for fun its great to play it. Oewhoehoe hoewhowhuu!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
And aint Barbra Streisand Remix made by Headhunterz? :huh:

Yes it is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lajsen schreef:
And aint Barbra Streisand Remix made by Headhunterz? :huh:

Yes it is ;)


Noop, kijk mn vorige post ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 02:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. Axe zo'n gruwelijke edit heeft gemaakt van Donkey Rollers - Immeasurably.. ik heb nog beetje geholpen met de finishing touch vanavond, en het klinkt echt mega dik. Binnenkort wel een preview :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
.. Axe zo'n gruwelijke edit heeft gemaakt van Donkey Rollers - Immeasurably.. ik heb nog beetje geholpen met de finishing touch vanavond, en het klinkt echt mega dik. Binnenkort wel een preview :woot:

ik hier heel erg benieuwd en ook naar de eind versie van die mash-up van donkeys en zany :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon.1 Australië op 17 september plaatsvind
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Noisecontrollers twitter:
Citaat:
Cause of the delay at Digital Age (wich is almost ready!) here is a free track. It's one of our most experimental... http://fb.me/RyxA5L0z

Heldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Defqon.1 Australië op 17 september plaatsvind

Hmm, hopen dat ik dan de auto van mn ma kan lenen. :P
Vorige  1 ... 758, 759, 760, 761, 762, 763, 764 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen