Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Citaat:
djtechnoboy Cristiano Giusberti
Why ppl keep sayin 'bring the reverse bass back'? Apart raw-stuff, today's sound is really full of rev-bass!! Stop asking, start listening!!
31 minutes ago


Haha Held!

Stop Asking, Start Listening! :thumbsup:

Uhu, welke tracks hebben reverse bass in de climax dan? Of moeten we alleen maar intro's gaan luisteren :/
Todays stuff is full of bouncing pitch kicks. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
En wat heeft die video voor nut? Schrale "Full HQ HD!!! MEGA INTERNET PIEMEL" videos...


Jij hoeft er natuurlijk niet naar te luisteren als je niet wilt.
En het is ook geen full hq hd omgwtfbbq!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
dawasiknie schreef:
Das wel een makkelijke manier om een album in 30 dagen te maken ja, allemaal "collabs". Lees, het werk door anderen laten doen...

Naja ben wel benieuwt wat er uitkomt rollen, zal wel erg cheesy gaan worden :P


PierrePruuk schreef:
Waarom denkt iedereen dat hij het echt in 30 dagen gaat doen? Helft van die tracks is al dik af man, dat 30 dagen gedoe is gewoon verkooppraat :P


Jongens, discussies over Coone z'n album: http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/discussie-topic-t11071-125.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Uhu, welke tracks hebben reverse bass in de climax dan? Of moeten we alleen maar intro's gaan luisteren :/
Todays stuff is full of bouncing pitch kicks. :thumbdown:

Inderdaad. Beetje rare opmerking van TBY, want hij zal vast wel begrijpen wat men met die opmerkingen bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Waarom denkt iedereen dat hij het echt in 30 dagen gaat doen? Helft van die tracks is al dik af man, dat 30 dagen gedoe is gewoon verkooppraat :P

Eindelijk iemand die het snapt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=35K4Z2khfws&feature=youtu.be[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=35K4Z2khfws&feature=youtu.be[/youtube]



zo doe je dat

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:00 
 

Zo ging flink los daar :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was om 8 uur, later ging het een stuk harder. Maar inderdaad, die tek-lovertjes wisten niet hoe ze los moesten gaan op hardstyle :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:39 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:47 
 

Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:50 
 

http://partyflock.nl/news/19070:Decibel ... ement.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:


Als hij zoiets had gebruikt in hard is the message was die track direct al stukken beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde hem net ook al posten, maar klinkt opzich niet verkeerd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 16:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klinkt idd erg goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wist je dat ik mijn website vernieuwd heb?

:P

http://geck-o.nl

Update zichzelf, dus altijd up to date! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Haha :P
Alleen de profielplaatjes van twitter doen t niet bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ie wat van zulke kicks gaat plaatsen in zn album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat ik en duruz zo van 19;00 tot 20;00 draaien @ Fear.FM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Wist je dat ik mijn website vernieuwd heb?

:P

http://geck-o.nl

Update zichzelf, dus altijd up to date! :P

Het is eigenlijk één grote doorlinkpagina haha maar het werkt wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Geck-o schreef:
Wist je dat ik mijn website vernieuwd heb?

:P

http://geck-o.nl

Update zichzelf, dus altijd up to date! :P

Het is eigenlijk één grote doorlinkpagina haha

Jep zo is het ook bedoeld ;) veel handiger dan iets wat je moet onderhouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja gelijk heb je hoor. Het enige wat ik nog mis is Media oid; foto's en video's van optredens. Maar als je die niet hebt wordt het natuurlijk lastig haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik niet weet of dit echt of nep is :huh:
http://www.twitvid.com/UK7QU

Edit: shit, moet verder lezen dan mn neus lang is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Markienl schreef:
ik niet weet of dit echt of nep is :huh:
http://www.twitvid.com/UK7QU


Haha :P
Vorige  1 ... 730, 731, 732, 733, 734, 735, 736 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen