Timmer schreef:
B-front produceert de laatste tijd tracks die veel minder doorbeuken als bijv sleepwalker/neophobia, dat is natuurlijk helemaal niet erg. Maar bob mag best weer is komen met een zwaardere track. Ik verwacht dat alleen niet in dek collab met coone, Die collab met high voltage heb ik nog niet goed genoeg live gehoord.
Symphonic Sound doet dat wel, en anders de 2e track met High Voltage. For The Girls met DP ook zeker, maar op een wat andere manier dan je gewend bent (dikke vocal samples en een verder vrij 'simplistische' track qua melodie etc.). 2e track met DP is qua climax enzo een beetje standaard, maar die kick
Dus met doorbeuken komt t wel goed
