Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ja gelijk heb je hoor. Het enige wat ik nog mis is Media oid; foto's en video's van optredens. Maar als je die niet hebt wordt het natuurlijk lastig haha.

Ik heb nog niet echt boeiende foto's en filmpjes. Natuurlijk komen de filmpjes wel in de Youtube playlist zodra ze er zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:47 
 
Artiest

zegt ie op t eind nou
Motteeer fokkeer? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fake als wat, je hoort het gelach tussendoor :P op het einde vooral
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:25 
 

wootum schreef:
Markienl schreef:
ik niet weet of dit echt of nep is :huh:
http://www.twitvid.com/UK7QU


Haha :P


Alsof ze dan ook echt een camera bij de hand hebben :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djcoone Coone
Third collaboration confirmed! Do you like it a little more ruff?......B-FRONT!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

modernization schreef:
djcoone Coone
Third collaboration confirmed! Do you like it a little more ruff?......B-FRONT!!!

Ik zag het ook net
Heerlijk gewoon! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

modernization schreef:
djcoone Coone
Third collaboration confirmed! Do you like it a little more ruff?......B-FRONT!!!

word steeds meer benieuwd naar t album.. zo krijg je wel een divers album op de plank..
van alles wat ^^ vind ze tot nu toe alle 3 interessant, dus ja inclusief da tweekaz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

modernization schreef:
djcoone Coone
Third collaboration confirmed! Do you like it a little more ruff?......B-FRONT!!!

Aparte collab, kan er niks bij voorstellen, toch wel stiekem een beetje benieuwd. Aangezien ik Coone 10 keer niets vind, en B-Front kan heel veel en heeft een hele andere stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Houd B-front niet van zijn werk :x :P B-Front solo > B-Front + Coone (gok ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even meeliften op B-fronts talent... Hoop dat coone niet al te veel inbreng in de track heeft, dan moet het wel goed komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou toch juist vet zijn als er wat lekker uitrolt terwijl je beide stijlen erg goed hoort?
Hetzelfde als eigenlijk bij Bang the Bass gebeurd is, bijna niemand vind Brennan Heart nog leuk, daar kwam ook iets geniaals uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee, ook daar verpestten de elementen van BH de track voor mij.. Zany solo is veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:40 
 
Hardtraxxer

Stephanie: Working on my fourth volume of 'Pink Hard'.. Expect the finest selection! More info soon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone is prima bezig al zeg ik het zelf. Diversiteit dus wel gegarandeerd zo te horen. Eigen werk + een diverse hoeveelheid artiesten.. Komt wel goed zeg ik. Overigens ook best wel fan van Undefeated en Starf*ckers, dus het stijltje zelf kan ik ook wel hebben.

Mooie kick overigens van Headhunterz. 3 daagjes werk. Je ziet ook duidelijk de bak effecten die eraan hangt. Erg benieuwd wat hij ermee gaat doen, hopelijk niet te veel springen met dat ding! Grappig ook om te zien dat hij gewoon 3 monitoren naast elkaar heeft draaien.

Ontopic:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens een interessante poll op Q-Dance.nl:
Citaat:
Een camping bij Defqon.1 met pre- en afterparty's. Wil je hierheen?


Op het moment staat 79% op ja. Interessante move voor volgende jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe wel weer gewoon een after bij de auto :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Overigens een interessante poll op Q-Dance.nl:
Citaat:
Een camping bij Defqon.1 met pre- en afterparty's. Wil je hierheen?


Op het moment staat 79% op ja. Interessante move voor volgende jaren.


Is toch al jaren zo op die camping daar in de buurt.

Tenminste wij wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem aan dat ze een centrale (en officiële) camping incluis pre- en afterparty bedoelen. Maar goed.

Overigens vind ik die opmerking van Technoboy ook wel heel mooi :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone en B-Front kan nog best wat vets uitkomen. Ik laat me verrassen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

B-front produceert de laatste tijd tracks die veel minder doorbeuken als bijv sleepwalker/neophobia, dat is natuurlijk helemaal niet erg. Maar bob mag best weer is komen met een zwaardere track. Ik verwacht dat alleen niet in dek collab met coone, Die collab met high voltage heb ik nog niet goed genoeg live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
B-front produceert de laatste tijd tracks die veel minder doorbeuken als bijv sleepwalker/neophobia, dat is natuurlijk helemaal niet erg. Maar bob mag best weer is komen met een zwaardere track. Ik verwacht dat alleen niet in dek collab met coone, Die collab met high voltage heb ik nog niet goed genoeg live gehoord.


Symphonic Sound doet dat wel, en anders de 2e track met High Voltage. For The Girls met DP ook zeker, maar op een wat andere manier dan je gewend bent (dikke vocal samples en een verder vrij 'simplistische' track qua melodie etc.). 2e track met DP is qua climax enzo een beetje standaard, maar die kick :drool:
Dus met doorbeuken komt t wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:09 
 

Timmer schreef:
Die collab met high voltage heb ik nog niet goed genoeg live gehoord.


Jawel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er nu ook een Scantraxx SWAT minimix van The Masochist is?



:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 07:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Timmer schreef:
B-front produceert de laatste tijd tracks die veel minder doorbeuken als bijv sleepwalker/neophobia, dat is natuurlijk helemaal niet erg. Maar bob mag best weer is komen met een zwaardere track. Ik verwacht dat alleen niet in dek collab met coone, Die collab met high voltage heb ik nog niet goed genoeg live gehoord.


Symphonic Sound doet dat wel, en anders de 2e track met High Voltage. For The Girls met DP ook zeker, maar op een wat andere manier dan je gewend bent (dikke vocal samples en een verder vrij 'simplistische' track qua melodie etc.). 2e track met DP is qua climax enzo een beetje standaard, maar die kick :drool:
Dus met doorbeuken komt t wel goed :D


Waar heb je For The Girls gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 11:42 
 

KickinAzz schreef:
Er nu ook een Scantraxx SWAT minimix van The Masochist is?



:woot:

wat een schrale mix :/
Vorige  1 ... 731, 732, 733, 734, 735, 736, 737 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen