Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als coone dan nog eens elke dag 2uur op het vliegtuig gaat zitten blijft er helemaal geen tijd over :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Timothy21 schreef:
Die is zover ik weet echt helemaal gestopt.

Ik weet het! Maar toch! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
High Voltage?

hmm zou opzich kunnen ja al vind ik het niet zo bij zijn stijl passen en high voltage is niet helemaal weg toch? Shiverz en nu met b-front een plaat dus zou ik zelf niet zo omschrijven als the vision deed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)

Dana? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wistje dat ... Hardstyle.com vernieuwd is?!

Citaat:
hardstylecom For those who have missed it, but @hardstylecom 2.0 BETA is online now! Check it out http://www.hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Wistje dat ... Hardstyle.com verneukt is?!

Citaat:
hardstylecom For those who have missed it, but @hardstylecom 2.0 BETA is online now! Check it out http://www.hardstyle.com


Zou t niet wat zijn om de site ook ff in Chrome te testen als je m online zet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Maximum schreef:
Wistje dat ... Hardstyle.com verneukt is?!

Citaat:
hardstylecom For those who have missed it, but @hardstylecom 2.0 BETA is online now! Check it out http://www.hardstyle.com


Zou t niet wat zijn om de site ook ff in Chrome te testen als je m online zet :/


Bij mij doet ie het gwn prima? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter Zatox:

Citaat:
Working with @nikkitatieta and @mcRuffian ... Is really : Another Level !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Wistje dat ... Hardstyle.com vernieuwd is?!

Citaat:
hardstylecom For those who have missed it, but @hardstylecom 2.0 BETA is online now! Check it out http://www.hardstyle.com

Ik hoop dat de bug dat je een uurtje mag wachten voordat hij reageert weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Bij mij doet ie het gwn prima? :huh:


Bij mij ook nu ik ingelogd ben. En als ik weer uitgelogd ben. Vaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Twitter Zatox:

Citaat:
Working with @nikkitatieta and @mcRuffian ... Is really : Another Level !!

dat nummer another level ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Wistje dat ... Hardstyle.com vernieuwd is?!

Citaat:
hardstylecom For those who have missed it, but @hardstylecom 2.0 BETA is online now! Check it out http://www.hardstyle.com


Ben er niet zo van onder de indruk moet ik eerlijk zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

.. hardstyle.com eindelijk op mijn laptop werkt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
.. hardstyle.com eindelijk op mijn laptop werkt? :D


Dan heb je wel een ruk laptop als dat nu pas werkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
KickinAzz schreef:
.. hardstyle.com eindelijk op mijn laptop werkt? :D


Dan heb je wel een ruk laptop als dat nu pas werkt :P

XD

Gewoon een Acer Aspire 4810TZG, prima laptop volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:52 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Jor-D schreef:
KickinAzz schreef:
.. hardstyle.com eindelijk op mijn laptop werkt? :D


Dan heb je wel een ruk laptop als dat nu pas werkt :P

XD

Gewoon een Acer Aspire 4810TZG, prima laptop volgens mij :P


Acer, altijd :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 01:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb hem zelf niet hoeven betalen dus mij hoor je niet klagen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Coone
Citaat:
Second collaboration confirmed, I'm heading to Norway!!!....DA TWEEKAZ! ;)


Oh god :/ waarom nou weer hun
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Coone
Citaat:
Second collaboration confirmed, I'm heading to Norway!!!....DA TWEEKAZ! ;)



Waarom komen die twee niet hierheen, is toch veel logischer ipv Coone allemaal laten reizen terwijl hij het al druk genoeg heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
djtechnoboy Cristiano Giusberti
Why ppl keep sayin 'bring the reverse bass back'? Apart raw-stuff, today's sound is really full of rev-bass!! Stop asking, start listening!!
31 minutes ago


Haha Held!

Stop Asking, Start Listening! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
Maximum schreef:
Twitter Zatox:

Citaat:
Working with @nikkitatieta and @mcRuffian ... Is really : Another Level !!

dat nummer another level ?


Ik heb geen idee, misschien een nieuwe track, misschien Another Level 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Das wel een makkelijke manier om een album in 30 dagen te maken ja, allemaal "collabs". Lees, het werk door anderen laten doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 12:35 
 

dawasiknie schreef:
Das wel een makkelijke manier om een album in 30 dagen te maken ja, allemaal "collabs". Lees, het werk door anderen laten doen...

Naja ben wel benieuwt wat er uitkomt rollen, zal wel erg cheesy gaan worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom denkt iedereen dat hij het echt in 30 dagen gaat doen? Helft van die tracks is al dik af man, dat 30 dagen gedoe is gewoon verkooppraat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Coone
Citaat:
Second collaboration confirmed, I'm heading to Norway!!!....DA TWEEKAZ! ;)

oh kan best iets leuks uitrollen voor mensen hier maar voor mij denk ik niet maar ik wacht af :thumbup:
Vorige  1 ... 729, 730, 731, 732, 733, 734, 735 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen