Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

In dat geval is er weinig sprake van een challenge toch? Inspiratie en creativiteit zijn voor artiesten die het vak al kennen het moeilijke gedeelte, als ze die inspiratie al buiten de challenge periode hebben opgedaan, dan stelt de challenge weinig voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
In dat geval is er weinig sprake van een challenge toch? Inspiratie en creativiteit zijn voor artiesten die het vak al kennen het moeilijke gedeelte, als ze die inspiratie al buiten de challenge periode hebben opgedaan, dan stelt de challenge weinig voor.

Hij omschrijft het als een Challenge, misschien is dat wel gewoon om aandacht te trekken of wat dan ook ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Naja het woord challenge doet mij vermoeden dat er een uitdaging is. En bij een uitdaging geef je aan dat er geen zekerheid is. Dus of de zekerheid is er wel en dan is het geen challenge of de zekerheid is er niet en dan is het een domme gok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
In dat geval is er weinig sprake van een challenge toch? Inspiratie en creativiteit zijn voor artiesten die het vak al kennen het moeilijke gedeelte, als ze die inspiratie al buiten de challenge periode hebben opgedaan, dan stelt de challenge weinig voor.


Oke wat dat betreft heb je dan misschien gelijk maar dat is ook totaal irrelevant. Want uiteindelijk gaat het om die CD en als hij een dik album neerzet boeit het me geen bal of hij er een jaar of een maand of een week aan gewerkt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Naja het woord challenge doet mij vermoeden dat er een uitdaging is. En bij een uitdaging geef je aan dat er geen zekerheid is. Dus of de zekerheid is er wel en dan is het geen challenge of de zekerheid is er niet en dan is het een domme gok.

Dat klopt, iedereen natuurlijk.
Maar zeker weten of er daadwerkelijk wel een uitdaging achter zit weet hij alleen zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@Gangsterdwerg,
Ok wat vind jij van het idee om een behoorlijk strakke deadline te stellen? Dat is wat ik beantwoord. Vind jij dat slim, goed, dom? Je kunt wel iedere keer terug gaan naar het album zelf en achteraf redeneren, maar dat staat totaal buiten deze discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt er op dat album eigenlijk ook jumpstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
@Gangsterdwerg,
Ok wat vind jij van het idee om een behoorlijk strakke deadline te stellen? Dat is wat ik beantwoord. Vind jij dat slim, goed, dom? Je kunt wel iedere keer terug gaan naar het album zelf en achteraf redeneren, maar dat staat totaal buiten deze discussie.


Ik vind niet dat je dat idee op zichzelf moet beoordelen maar dat je het moet koppelen aan het resultaat wat eruit rolt. Blijkt het een slecht album te zijn, dan had hij er misschien meer tijd in moeten stoppen om het beter te maken. Blijkt het een goed album te zijn, prima dan is het een goede keus en is hij efficient geweest. Dus wat dat betreft staat het wel binnen de discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 16:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als het een goed album wordt, dan is dat niet dankzij de korte deadline, als die deadline er niet was geweest was het ook een goed album geworden. En Coone kan niet op dit moment niet achteraf redeneren, dus kan dat ook niet in zijn keuze hebben meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als het een goed album wordt, dan is dat niet dankzij de korte deadline, als die deadline er niet was geweest was het ook een goed album geworden. En Coone kan niet op dit moment niet achteraf redeneren, dus kan dat ook niet in zijn keuze hebben meegenomen.

Misschien presteert hij wel erg goed onder druk, beter dan als die druk er niet zo is. Dat geldt voor mij ook met tentamens. 3 dagen van te voren beginnen met leren werkt voor mij omdat ik dan écht moet en het dan ook goed doe.
Kijk naar Zatox, die zou vorig jaar een album maken maar dat is er uiteindelijk niet van gekomen. Volgens mij omdat hij er niet écht voor is gaan zitten. Hij produceerde tracks en ging ze gelijk draaien en releasen etc. Zat niet echt een idee achter. Wellicht als Coone zich een maand opsluit in de studio dat hij boven zichzelf uitstijgt. Daarom nogmaals: Je kunt er op voorhand niks van zeggen en het idee valt of staat met het resultaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 17:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maak anders even een topic aan over dat album, gaan jullie daar even in verder ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nee die bewering volstaat nu ook al, als er een goed album uitkomt is dat gewoon een uitzondering op die regel (ik zeg ook vaak niet).
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, misschien kun je best een goed album maken in 30 dagen, ik zeg alleen dat de kans er op klein is, omdat je niet weet wanneer de inspiratie komt en daarom die hele challenge een idioot idee is.
Stel je gaat een uur langs de autobaan staan om de mooiste bolides te fotograferen voor een fotoserie. De kans bestaat dat er heel veel mooie auto's langskomen die een hele mooie fotoreportage opleveren, echter is die kans wel vrij klein. De kans bestaat ook dat er helemaal geen mooie auto langskomt, wat resulteert in een fotoserie van standaard en saaie auto's. Omdat je niet kunt voorspellen welke auto er langs komt, hooguit uitgaan van een gemiddelde en aan de hand daarvan de kans berekenen hoe waarschijnlijk een dergelijk scenario is. Om de mooiste fotoserie te krijgen is de deadline van slechts 1 uur dus een dom idee. En dat is wat ik beweer. Ookal komt toevallig een hele stoet mooie bolides voorbij, dan blijft het een dom idee en heeft hij gewoon wat geluk gehad.

Deze discussie staat dus compleet los van het resultaat.


om deze reden is het toch juist een challenge? kijken of het wel lukt

edit: oops jor-d had jou post niet gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 18:57 
 

Jor-D schreef:
Maak anders even een topic aan over dat album, gaan jullie daar even in verder ;)

algemeen/discussie-topic-t11071.html dat dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ik kwam er vandaag achter dat Stealth van Max Enforcer op de Hardbass cd staat!

Edit: http://www11.zippyshare.com/v/59073854/file.html


Max Enforcer - Submarine Squad (2007)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totofvikink weer heel reverze op zen youtube heeft staan.
http://www.youtube.com/user/totofviking#p/u/11/zeheW8LDDIs
Check vooral de zatox intro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Totofvikink weer heel reverze op zen youtube heeft staan.
http://www.youtube.com/user/totofviking#p/u/11/zeheW8LDDIs
Check vooral de zatox intro!

Ik vind het filmpje van Bioweapon ook een genot voor de ogen en oren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


SWAT outland wasted pinguinz minimix
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:

SWAT outland wasted pinguinz minimix

kheb ff door de tracks heen geskipt en ze klinken erg hetzelfde moet ik zeggen...WP heeft me nog nooit weten te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
kheb ff door de tracks heen geskipt en ze klinken erg hetzelfde moet ik zeggen...WP heeft me nog nooit weten te boeien.

Ze weten me altjid gedeeltelijk te boeien. Er zit in bijna elke track van ze wel een vet stukje. Maar er zit ook altijd een ontzettend lange break in en een ontzettend zwak/slecht gedeelte, dat maakt het totaalplaatje altijd matig :(

Edit: Mmm, voordat dit weer in een WP-discussie uitloopt verwijs ik iedereen alvast door naar het discussietopic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:

SWAT outland wasted pinguinz minimix


http://www31.zippyshare.com/v/33297876/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Thanks for all the good luck wishes and support for my album everyone! First collaboration is confirmed,.........ZATOX! ;)


Vraag me af of hier iets interessant uit kan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

technoboyYNWA27 schreef:
Citaat:
Thanks for all the good luck wishes and support for my album everyone! First collaboration is confirmed,.........ZATOX! ;)


Vraag me af of hier iets interessant uit kan komen.

en voor wel album is dit??
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
en voor wel album is dit??

Coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Intervention schreef:
en voor wel album is dit??

Coone

oh ok nou daar kan dan zeker iets vets uitkomen idd :)
ff afwachten wat dit album gaat brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

technoboyYNWA27 schreef:
Citaat:
Thanks for all the good luck wishes and support for my album everyone! First collaboration is confirmed,.........ZATOX! ;)


Vraag me af of hier iets interessant uit kan komen.


Dat ie wat met Zatox gaat maken betekend wel dat ie wat anders gaat doen.
Dus das al netjes :P
Vorige  1 ... 726, 727, 728, 729, 730, 731, 732 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen