Lyst schreef:
Nee die bewering volstaat nu ook al, als er een goed album uitkomt is dat gewoon een uitzondering op die regel (ik zeg ook vaak niet).
Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, misschien kun je best een goed album maken in 30 dagen, ik zeg alleen dat de kans er op klein is, omdat je niet weet wanneer de inspiratie komt en daarom die hele challenge een idioot idee is.
Stel je gaat een uur langs de autobaan staan om de mooiste bolides te fotograferen voor een fotoserie. De kans bestaat dat er heel veel mooie auto's langskomen die een hele mooie fotoreportage opleveren, echter is die kans wel vrij klein. De kans bestaat ook dat er helemaal geen mooie auto langskomt, wat resulteert in een fotoserie van standaard en saaie auto's. Omdat je niet kunt voorspellen welke auto er langs komt, hooguit uitgaan van een gemiddelde en aan de hand daarvan de kans berekenen hoe waarschijnlijk een dergelijk scenario is. Om de mooiste fotoserie te krijgen is de deadline van slechts 1 uur dus een dom idee. En dat is wat ik beweer. Ookal komt toevallig een hele stoet mooie bolides voorbij, dan blijft het een dom idee en heeft hij gewoon wat geluk gehad.
Leuke vergelijking maar het slaat nergens op als je hem terug laat slaan op Coone.
Jij beweert:
1. Als Coone in 30 dagen tijd een strontalbum maakt dan lag het aan zijn deadline en had hij er beter langer over kunnen doen. (Zou wellicht deels waar kunnen zijn maar ten eerste kun je dat nooit bewijzen en ten tweede kun je niet meten in hoeverre het aan de deadline ligt.)
2. Als Coone in 30 dagen tijd een top album neerzet dan heeftie geluk gehad? Rofl.