p-stylez schreef:
technoboyYNWA27 schreef:
Er morgen weer een Scantraxx Radio Show is met een guestmix van Bioweapon

Vraag me af hoe het woensdag dan zit met The Magic Show aangezien de Scantraxx Radio Show van 15:30 tot 17:00 op Dance-Tunes gepland staat.
Magicshow begint dan om half 12 net als vorige keer.
Kan op woensdags toch niet meer live meeluisteren, luister ze savonds op Q-Dance radio wel. Ben opzich wel benieuwd naar de guestmix van Bioweapon. Die Hardbass special set vond ik maar matig, op Hardbass zelf vond ik ze ook niet super. Maar van hun set op Reverze heb ik goeie verhalen gehoord/gelezen.