Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

technoboyYNWA27 schreef:
Citaat:
Thanks for all the good luck wishes and support for my album everyone! First collaboration is confirmed,.........ZATOX! ;)


Vraag me af of hier iets interessant uit kan komen.

Zag het ook al, heeft ie snel geregeld zo op 1 dag hé :')
Kan wel iets leuk uit komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er morgen weer een Scantraxx Radio Show is met een guestmix van Bioweapon :thumbup:

Vraag me af hoe het woensdag dan zit met The Magic Show aangezien de Scantraxx Radio Show van 15:30 tot 17:00 op Dance-Tunes gepland staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

technoboyYNWA27 schreef:
Er morgen weer een Scantraxx Radio Show is met een guestmix van Bioweapon :thumbup:

Vraag me af hoe het woensdag dan zit met The Magic Show aangezien de Scantraxx Radio Show van 15:30 tot 17:00 op Dance-Tunes gepland staat.

Magicshow begint dan om half 12 net als vorige keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
technoboyYNWA27 schreef:
Er morgen weer een Scantraxx Radio Show is met een guestmix van Bioweapon :thumbup:

Vraag me af hoe het woensdag dan zit met The Magic Show aangezien de Scantraxx Radio Show van 15:30 tot 17:00 op Dance-Tunes gepland staat.

Magicshow begint dan om half 12 net als vorige keer.


Kan op woensdags toch niet meer live meeluisteren, luister ze savonds op Q-Dance radio wel. Ben opzich wel benieuwd naar de guestmix van Bioweapon. Die Hardbass special set vond ik maar matig, op Hardbass zelf vond ik ze ook niet super. Maar van hun set op Reverze heb ik goeie verhalen gehoord/gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

videoset van Second Identity Live @ Reverze

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SI Live was aardig te pruimen op Reverze. Maar misschien was het ook wel vanwege de drama set WS en Isaac, dat het goed leek, omdat niks slechter kon zijn dan die set. Maar goed, zo maar eens ff naluisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:15 
 

Lelijke pet van Onne :P
The Reason is op de vocals na een lekkere track! Ben ik niet gewend van SI
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat.. als een balk overal even dik is en uit hetzelfde materiaal bestaat dat een homogene balk heet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Wist je dat.. als een balk overal even dik is en uit hetzelfde materiaal bestaat dat een homogene balk heet

Verkeerde topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:
videoset van Second Identity Live @ Reverze


TOP! even luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

... ik en duruz woensdag op fear fm te horen zijn van 19;00 tot 20;00

verwacht een mooi setje te worden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 01:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erg vet, ik vond hun album toch wel iets hebben. Zit ongelofelijk veel drive in hun nummers en de melodietjes van Scope trekken mij altijd op de een of andere manier.
Hoop dat ze lekker veel eigen werk draaien in Outland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:03 
 
Hardtraxxer

Zatox got his 15k likes? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Zatox got his 15k likes? :drool:

And now his Supertool got released for free?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:16 
 
Hardtraxxer

He didnt upload it yet, but it will come! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:29 
 
Artiest

DJZatox

Citaat:
Yeah!! Remember the tracks are Djtool! So u have to be fast for mix them .. There isnt a real outro!!


Voor de mensen die het nog niet snapte :lol: Koning opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:


ben benieuwd! :D thuis maar ff downloade! iemand al beoordeeld? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:07 
 
Artiest

Kevin-Raw schreef:
Wesz91 schreef:


ben benieuwd! :D thuis maar ff downloade! iemand al beoordeeld? :D


Best leuke plaatjes, zeker Stand Up Headwave past nog wel lekker in setjes, de ander is meer een crowd starter, if you catch my drift :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
DJZatox

Citaat:
Yeah!! Remember the tracks are Djtool! So u have to be fast for mix them .. There isnt a real outro!!


Voor de mensen die het nog niet snapte :lol: Koning opmerking.

Waarom is dat een koning opmerking? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
DJZatox

Citaat:
Yeah!! Remember the tracks are Djtool! So u have to be fast for mix them .. There isnt a real outro!!


Voor de mensen die het nog niet snapte :lol: Koning opmerking.

Waarom is dat een koning opmerking? :D


Omdat jij hem niet snapt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leg 'm dan is uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front
Citaat:
Working on a cool co up :)


The Vision
Citaat:
ow.. and this week i will start a collab with a well known name who's coming back in the world of hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
B-Front
Citaat:
Working on a cool co up :)

oeh erg benieuwd naar met wie dit keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 17:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wist je dat... er van de 4882 users 2435 die nog nooit een bericht geplaatst hebben :P
Vorige  1 ... 727, 728, 729, 730, 731, 732, 733 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen