Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
G1LL schreef:
Blijf nou 's ontopic mensen, ik zie weer een discussie opkomen.. doet dat nou gewoon hier :)


Oke baas!


Baas? Ik probeer 't hier gewoon ontopic te houden, dat discussie topic is d'r toch niet voor niks? :surrender:

Wist je dat de nieuwe HTCS is aangekondigd: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardtrax ... ic-dj.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Gangsterdwerg schreef:
G1LL schreef:
Blijf nou 's ontopic mensen, ik zie weer een discussie opkomen.. doet dat nou gewoon hier :)


Oke baas!


Baas? Ik probeer 't hier gewoon ontopic te houden, dat discussie topic is d'r toch niet voor niks? :surrender:

Wist je dat de nieuwe HTCS is aangekondigd: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardtrax ... ic-dj.html


Was ook niet lullig bedoeld. Als je een groene naam hebt ben je toch een baas op dit forum ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Hard Bass is uitverkocht

Zaterdag 12 februari organiseert b2s Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en alle kaarten zijn verkocht


Edit: Ow kuthet was gistere al uitverkocht!! :D sorry, zal al ergens staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wist je dat www.catatonicoverload.com online is?

Het is absoluut geen Qreative kwaliteit, maar dan hebben we in elk geval iets om onze meuk neer te plempen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@hierboven;

Strakke duidelijke site, i like! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Wist je dat http://www.catatonicoverload.com online is?

Het is absoluut geen Qreative kwaliteit, maar dan hebben we in elk geval iets om onze meuk neer te plempen. ^^


Gewoon een prima site! Ziet er best mooi uit en uiteindelijk gaat het er toch om wat erop staat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de nieuwe CO2-tjes :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Benieuwd naar de nieuwe Geck-o's :drool:

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Benieuwd naar de nieuwe Geck-o's :drool:

:woot:

Die Co2 vs Geck-O kan heel goed uitvallen of juist wat minder..

Zeer benieuwd! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar Co2 vs Geck-o.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Benieuwd naar de nieuwe Geck-o's :drool:

:woot:

Die Co2 vs Geck-O kan heel goed uitvallen of juist wat minder..

Zeer benieuwd! :woot:

Johan Cruijff ook aanwezig. :P "Kijk, het is heel simpel, jij heb de bal, of de tegenstander heb de bal. Maar das logisch."
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nieuwe Atmozfears Site

http://www.atmozfears.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Nieuwe Atmozfears Site

http://www.atmozfears.com/

Welcome 2 Hell in de player :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nieuwe Atmozfears Site

http://www.atmozfears.com/


zeker n dikke site, alleen mogen ze dr wel wat meer info op zetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Wist je dat http://www.catatonicoverload.com online is?

Het is absoluut geen Qreative kwaliteit, maar dan hebben we in elk geval iets om onze meuk neer te plempen. ^^


Dit is toch gewoon een nette site jongens. Ik heb wel ergere gezien. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:04 
 

marsiascout schreef:
Catatonic Overload schreef:
Wist je dat http://www.catatonicoverload.com online is?

Het is absoluut geen Qreative kwaliteit, maar dan hebben we in elk geval iets om onze meuk neer te plempen. ^^


Dit is toch gewoon een nette site jongens. Ik heb wel ergere gezien. :thumbup:

idd, ik vind em hardstikke netjes hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:59 
 

Vind die site niet echt bij het hardstyle thema passen. Maar buiten dat feit ziet hij er buiten de achtergrond erg gelikt uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik benieuwd naar de top 4 van CO2 hun top 10 op hun website :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

... b-front The Cry van solutio & i's heeft gedraaid xD @ XXL ?
http://il.youtube.com/watch?v=6fLozojRlhE
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
... b-front The Cry van solutio & i's heeft gedraaid xD @ XXL ?
http://il.youtube.com/watch?v=6fLozojRlhE


Ja dat ging hard daar! een van me beste kleine feestjes, geweldige tent! heerlijke sfeer ook (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wil er altijd nog eens graag kijken.
toch hoor ik veel dat het er echt teringdruk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
wil er altijd nog eens graag kijken.
toch hoor ik veel dat het er echt teringdruk is.


ja tis opzich aardig druk.. mrj je kan ook je eigen ruimte creëren natuurlijk ;) en vooraan was er sowieso ruimte zat. egt een vd strakste clubs the matrixx, 1e x en zeker niet de laatste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 15:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
... b-front The Cry van solutio & i's heeft gedraaid xD @ XXL ?
http://il.youtube.com/watch?v=6fLozojRlhE


en Arboza :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
ja tis opzich aardig druk.. mrj je kan ook je eigen ruimte creëren natuurlijk ;) en vooraan was er sowieso ruimte zat. egt een vd strakste clubs the matrixx, 1e x en zeker niet de laatste!


Voor aan was inderdaad plek zat, vond het persoonlijk wel meevallen met de drukte, heb er geen last van gehad. Was ook mijn eerste keer, en ook niet de laatste :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat als je Activator - Welcome To The Record Shop reversed afspeelt het net lijkt alsof er 2 duitsers tegen elkaar praten?
Vorige  1 ... 693, 694, 695, 696, 697, 698, 699 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen