Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wist je dat als je Activator - Welcome To The Record Shop reversed afspeelt het net lijkt alsof er 2 duitsers tegen elkaar praten?

Hahahahaha, hoe kom je er toch achter. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox op twitter:
Citaat:
Ok! At 15.000 fans on Facebook I give away the Qlimax tools for free! I mean Stand up Headwave and The supertool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zatox
Citaat:
Ok! At 15.000 fans on Facebook I give away the Qlimax tools for free! I mean Stand up Headwave and The supertool!


Edit: Te laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die supertool is die oldskool-mashup neem ik aan.
Die andere tool boeit me niet, heb beide originelen en die zijn tweehonderdvijftig keer beter met een normale kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zatox
Citaat:
Ok! At 15.000 fans on Facebook I give away the Qlimax tools for free! I mean Stand up Headwave and The supertool!


Edit: Te laat


Haha, anyways; laat maar komen!
Iemand die precies weet wat hij met fans bedoeld? Zijn dat z'n vrienden?
Ben nog niet zo bekend met facebook :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
wootum schreef:
Zatox
Citaat:
Ok! At 15.000 fans on Facebook I give away the Qlimax tools for free! I mean Stand up Headwave and The supertool!


Edit: Te laat


Haha, anyways; laat maar komen!
Iemand die precies weet wat hij met fans bedoeld? Zijn dat z'n vrienden?
Ben nog niet zo bekend met facebook :$

Hoeveel likes hij heeft op facebook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij heeft nu 13,393 likes, zal dus waarschijnlijk niet zo lang duren als bij DBSTF vorige keer.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zat op de verkeerde facebookpagina van hem blijkbaar, word tijd om dat medium toch eens uit te gaan vogelen ^^ . Mijn 'Like' heeft die iig binnen en nu maar wachten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:46 
 
Hardtraxxer

DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit :)

12.216 personen vinden dit leuk

gaat weer lang duren dus. en dan zullen we wel worden afgescheept met Evolutionz Edit ofzo, nee bedankt. Anger Edit zou misschien nog leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:52 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Lajsen schreef:
DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit :)

12.216 personen vinden dit leuk

gaat weer lang duren dus. en dan zullen we wel worden afgescheept met Evolutionz Edit ofzo, nee bedankt. Anger Edit zou misschien nog leuk zijn.


Ja, die Anger (Qlimax Edit) is erg geslaagd vind ik persoonlijk. Mogen ze wel vrijgeven! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:54 
 
Hardtraxxer

Im thinking Music Made Addict (Live Vocals Edit)? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Im thinking Music Made Addict (Live Vocals Edit)? ^^

Zou ook wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal niet gewoon.. die moet je lekker live houden. :huh: Geen toegevoegde waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Lajsen schreef:
Im thinking Music Made Addict (Live Vocals Edit)? ^^

Zou ook wel leuk zijn.


Verwacht van niet, eerder die Anger edit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al die bijna niks toevoegende edits :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Anger edit is leuk maar heeft naar mijn mening geen mooie bassline. De hoge pitchkick is misplaatst en heeft ook amper bass, zelfs niet in de HMH. Doe mij dan maar Builder - Skydragon (DBSTF mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wist je dat het beeld en geluid op de Qlimax DVD echt niet op één lijn lopen.. Ik dacht eerst dat het aan youtube lag, maar op de DVD zijn dezelfde kwalen te ontdekken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Wist je dat het beeld en geluid op de Qlimax DVD echt niet op één lijn lopen.. Ik dacht eerst dat het aan youtube lag, maar op de DVD zijn dezelfde kwalen te ontdekken..


En dat noemt zich dan een officiele DVD van het "beste" indoor hardstyle evenement in Europa :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Ja, die Anger (Qlimax Edit) is erg geslaagd vind ik persoonlijk. Mogen ze wel vrijgeven! :D

Dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Wist je dat het beeld en geluid op de Qlimax DVD echt niet op één lijn lopen.. Ik dacht eerst dat het aan youtube lag, maar op de DVD zijn dezelfde kwalen te ontdekken..


Als dat echt zo is mogen ze zich wel heel diep schamen, dat is echt onprofessioneel :/ :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Lajsen schreef:
DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit :)

12.216 personen vinden dit leuk

gaat weer lang duren dus. en dan zullen we wel worden afgescheept met Evolutionz Edit ofzo, nee bedankt. Anger Edit zou misschien nog leuk zijn.


Die Evolutionz Edit/Refix wordt als normale release uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit :)

Toen ze voor de 10.000 likes gingen, zeiden ze toch dat ze ook iets bij 20.000 weg zouden geven? Nu 15.000 dus.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Graag de Anger edit of de Revelations edit, die vind ik ook echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titan - Remember Me heb ik gefilmd in HQ:



:thumbsup:
Vorige  1 ... 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen