Hahahahaha, hoe kom je er toch achter.wrote:Wist je dat als je Activator - Welcome To The Record Shop reversed afspeelt het net lijkt alsof er 2 duitsers tegen elkaar praten?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zatox op twitter:
Ok! At 15.000 fans on Facebook I give away the Qlimax tools for free! I mean Stand up Headwave and The supertool!
Zatox
Edit: Te laatOk! At 15.000 fans on Facebook I give away the Qlimax tools for free! I mean Stand up Headwave and The supertool!
Die supertool is die oldskool-mashup neem ik aan.
Die andere tool boeit me niet, heb beide originelen en die zijn tweehonderdvijftig keer beter met een normale kick.
Die andere tool boeit me niet, heb beide originelen en die zijn tweehonderdvijftig keer beter met een normale kick.
Haha, anyways; laat maar komen!wrote:ZatoxEdit: Te laatOk! At 15.000 fans on Facebook I give away the Qlimax tools for free! I mean Stand up Headwave and The supertool!
Iemand die precies weet wat hij met fans bedoeld? Zijn dat z'n vrienden?
Ben nog niet zo bekend met facebook
Hoeveel likes hij heeft op facebookwrote:Haha, anyways; laat maar komen!wrote:ZatoxEdit: Te laatOk! At 15.000 fans on Facebook I give away the Qlimax tools for free! I mean Stand up Headwave and The supertool!
Iemand die precies weet wat hij met fans bedoeld? Zijn dat z'n vrienden?
Ben nog niet zo bekend met facebook
Hij heeft nu 13,393 likes, zal dus waarschijnlijk niet zo lang duren als bij DBSTF vorige keer.. 
Zat op de verkeerde facebookpagina van hem blijkbaar, word tijd om dat medium toch eens uit te gaan vogelen
. Mijn 'Like' heeft die iig binnen en nu maar wachten 
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit 
12.216 personen vinden dit leukwrote:DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit
gaat weer lang duren dus. en dan zullen we wel worden afgescheept met Evolutionz Edit ofzo, nee bedankt. Anger Edit zou misschien nog leuk zijn.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ja, die Anger (Qlimax Edit) is erg geslaagd vind ik persoonlijk. Mogen ze wel vrijgeven!wrote:12.216 personen vinden dit leukwrote:DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit
gaat weer lang duren dus. en dan zullen we wel worden afgescheept met Evolutionz Edit ofzo, nee bedankt. Anger Edit zou misschien nog leuk zijn.
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Im thinking Music Made Addict (Live Vocals Edit)? 
Zou ook wel leuk zijn.wrote:Im thinking Music Made Addict (Live Vocals Edit)?
Totaal niet gewoon.. die moet je lekker live houden.
Geen toegevoegde waarde.
Verwacht van niet, eerder die Anger editwrote:Zou ook wel leuk zijn.wrote:Im thinking Music Made Addict (Live Vocals Edit)?
al die bijna niks toevoegende edits 
De Anger edit is leuk maar heeft naar mijn mening geen mooie bassline. De hoge pitchkick is misplaatst en heeft ook amper bass, zelfs niet in de HMH. Doe mij dan maar Builder - Skydragon (DBSTF mashup)
Wist je dat het beeld en geluid op de Qlimax DVD echt niet op één lijn lopen.. Ik dacht eerst dat het aan youtube lag, maar op de DVD zijn dezelfde kwalen te ontdekken..
En dat noemt zich dan een officiele DVD van het "beste" indoor hardstyle evenement in Europawrote:Wist je dat het beeld en geluid op de Qlimax DVD echt niet op één lijn lopen.. Ik dacht eerst dat het aan youtube lag, maar op de DVD zijn dezelfde kwalen te ontdekken..
Dit.wrote:Ja, die Anger (Qlimax Edit) is erg geslaagd vind ik persoonlijk. Mogen ze wel vrijgeven!
Als dat echt zo is mogen ze zich wel heel diep schamen, dat is echt onprofessioneelwrote:Wist je dat het beeld en geluid op de Qlimax DVD echt niet op één lijn lopen.. Ik dacht eerst dat het aan youtube lag, maar op de DVD zijn dezelfde kwalen te ontdekken..
Die Evolutionz Edit/Refix wordt als normale release uitgebracht.wrote:12.216 personen vinden dit leukwrote:DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit
Toen ze voor de 10.000 likes gingen, zeiden ze toch dat ze ook iets bij 20.000 weg zouden geven? Nu 15.000 dus..wrote:DBSTF: @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit
Graag de Anger edit of de Revelations edit, die vind ik ook echt vet.