Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Inno schreef:
Ik noem het ook gewoon hardstyle, na een aantal keren luisteren vind ik het nog niet eens zo'n vreselijke plaat, ik geloof bijna dat ze zo'n plaat zelf helemaal geweldig vinden en 'm daarom maken...

Ik weet wel zeker dat ze het zelf helemaal geweldig vinden. Zoals Edwinn hier die denkt dat producers tegenwoordig muziek maken niet omdat ze zelf leuk en mooi vinden maar omdat ze dan nog populairder worden. Wat een achterlijke theorie. :x


Het is gewoon zo dat genoeg producers een nummer maken om een hit te scoren. Het staat zelfs op die site van A-Lusion die site voor mastering. Je kan demo's insturen en als hij denk dat het een HIT wordt dan kan hij uitgebracht worden. Zegt genoeg lijkt me. Commercie neemt tegenwoordig de overhand..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:06 
 
Artiest

Oh mensen, mag ik voorstellen dit te verplaatsen naar algemeen discussie topic voordat een admin ermee aan komt ^^
aangezien het nog altijd het wist je dat... topic is.
Stel ik voor dat we even de boeken pakken en ergens anders verder gaan :)

Hoogachtend,

Skedoedel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:06 
 
Artiest

Inno schreef:
Edwinn schreef:
Dus je moet alles maar accepteren zoals het gaat?

Ik zou zeggen ga een spandoek bouwen, loop naar de plek waar die twee producen en ga protesteren. Er zijn vast wel een paar mensen die met je mee willen (Van GHF ofzo)

Op dit forum zeuren bereik je helemaal niets mee en val je alleen maar mensen lastig die proberen de laatste nieuwtjes te lezen hier (in plaats van de welbekende 'dit-is-toch-geen-hardstyle-meer' discussies.)

Skedoedelefloeps schreef:
Wil je een revolutie beginnen op hardtraxx ofzo en dat we met z'n allen DBSTF gaan stenigen als ze weer zo'n nummer maken?

Viva la resistance!!

:lol: :lol:


Alles wat nieuw is is KUT ENTER!

Viva hokjes denken en NIET openminded zijn. Accepteer nu eens dat mensen iets anders denken em houdt soms je mening gewoon voor je. Wat bereik je er nu mee om iemand anders HIER de grond in te boren terwijl degene het niet eens ziet of interesseert.

Er is zoveel muziek die ik KUT (ja met hoofletters) vind echter ga ik toch ook niet bij ALLES zeggen dat ik iets kut vind? Negeer het gewoon en verspil je tijd er niet aan ofzo. Jij blij, de rest blij, iedereen blij.
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Dus je moet alles maar accepteren zoals het gaat?

Aangezien we nu al 6 jaar verder zijn is dat misschien niet eens zo'n gek idee.
We kunnen dr lang en kort over door blijven zeuren maar dit is het ook oa. En ik vind het kwalijk dat dit geen hardstyle mag zijn alleen omdat het iets meer afwijkt van de basisprincipes van het genre. Dat doet die hele raw-hardstyle die meer op hardcore lijkt ook, maar dan mag het wel want dat is "hard". Ik vind het de hypcocrisie ten top. Hardstyle mag blijkbaar niet 2 kanten op gaan.

Dat je het niet leuk vind en dit een schijtnummer vind is je goed recht natuurlijk. Maar die eeuwige discussies over wanneer iets hardstyle is en dan terug refereren naar een tijd die nog ouder is dan de baard van sinterklaas word ik zo fucking moe van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zegt dat DBSTF zo'n nummer als Rockin' ur Mind zelf niet mooi vinden? Misschien is dit wel helemaal hun ding, en alleen omdat de massa hier van houdt gaan mensen denken dat ze dit voor de massa doen.

Theracords is bij de meeste mensen niet erg bekend, en dat is dan wel helemaal hun eigen ding en zo :')
Dit is geen bash tegen Theracords, maar ik nam het even als voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik houd mijn smoel, maar het enige wat ik nog zeg is dat er nog in de tegenwoordige 'hardstyle' nog maar weinig elementen in zitten van de vroegere en dat dat doodzone is. Maargoed, ik houd wel mijn smoel jongens.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik houd mijn smoel, maar het enige wat ik nog zeg is dat er nog in de tegenwoordige 'hardstyle' nog maar weinig elementen in zitten van de vroegere en dat dat doodzone is. Maargoed, ik houd wel mijn smoel jongens.. :x


Als jij een chick was geweest, had je best bij Lyst gepast :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Alles wat nieuw is is KUT ENTER!

Viva hokjes denken en NIET openminded zijn. Accepteer nu eens dat mensen iets anders denken em houdt soms je mening gewoon voor je. Wat bereik je er nu mee om iemand anders HIER de grond in te boren terwijl degene het niet eens ziet of interesseert.

Er is zoveel muziek die ik KUT (ja met hoofletters) vind echter ga ik toch ook niet bij ALLES zeggen dat ik iets kut vind? Negeer het gewoon en verspil je tijd er niet aan ofzo. Jij blij, de rest blij, iedereen blij.
:beer:

En daarmee creƫer je weer een vertekend beeld, als het huidige publiek altijd maar zijn mond houd als iets niet goed is, dan kun je weinig nog uit de feedback opmaken. Stel jij begint net met draaien en je zet een set online, er reageren 3 mensen op die zeggen dat ze het goed vinden. Ondertussen zijn er 50 mensen die eigenlijk wilden zeggen dat het niet goed is wat degene doet, maar die houden hun mond dicht, want dan blijft iedereen blij. Ondertussen gaat de DJ op dezelfde manier verder, hij heeft immers 3 positieve reacties gehad. Tracks mogen zowel positief als negatief ontvangen worden, daar is zoiets als een forum voor (dit is alleen misschien niet het juiste topic, gezien er gewoon een topic voor die release is). Of een producer daar wel of niet wat mee wil doen is aan hemzelf. En als mensen niet tegen negatieve reacties kunnen, dan is het toch heel makkelijk om niet verder te lezen dan de openingspost met alle nodige informatie. Als je van tevoren weet dat er alleen maar positieve reacties zullen staan, dan is het niet echt de moeite waard om de rest van het topic door te lezen.

En het is geen onzin dat mensen hun muziek aanpassen om zoveel mogelijk publiek aan te trekken. Voor de meesten is dit hun beroep en moeten ze hier hun geld mee verdienen. Met toegankelijkere platen trek je een groter publiek en heb je meer kans op boekingen (waar het gros van het geld mee verdiend moet worden). Een aantal artiesten hebben dus voor de keuze gestaan van muziek maken waar ze 100% achter staan, maar daar minder tijd aan kunnen besteden, omdat ze een baantje erbij moeten nemen, of muziek maken waar ze 80-90% achter staan en daarmee volledig van de muziek kunnen leven.

@Oxbow, je ziet mij niet zo snel zeggen dat ik mijn smoel wel houd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:20 
 
Artiest

het feit dat ze hun muziek aan passen voor het grotere publiek is onzin, want ik durf te wedden dat de meeste van de DBSTF fans echt geen albums, web releases of vinyl's gaan kopen. Illegaal downloaden ftw!
Artiesten halen het geld binnen met draaien, niet met platen uitbrengen, dat is gewoon extra fun erbij waar wat geld aan gebonden zit.
Dus het hele concept dat artiesten muziek maken voor de massa gaat er bij mij niet in en zal er ook nooit in gaan.
Als je ziet hoeveel passie HHZ, DBSTF etc. achter de draaitafels hebben bij zowel hun eigen platen als alles wat ze draaien. Gaat er bij mij niet in dat ze het doen om geld binnen te halen.
Ze zijn kunstenaars en die doen wat ze zelf mooi vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:20 
 
Artiest

Klopt wat je zegt idd. Maar aangezien er slechts 3 mensen reageren kun je ook je conclusie trekken. Waar er bijv elders veel meer zijn.

Alleen het nutteloos bashen slaat echt helemaal nergens op. Het verpest alleen de sfeer maar imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
het feit dat ze hun muziek aan passen voor het grotere publiek is onzin, want ik durf te wedden dat de meeste van de DBSTF fans echt geen albums, web releases of vinyl's gaan kopen. Illegaal downloaden ftw!
Artiesten halen het geld binnen met draaien, niet met platen uitbrengen, dat is gewoon extra fun erbij waar wat geld aan gebonden zit.
Dus het hele concept dat artiesten muziek maken voor de massa gaat er bij mij niet in en zal er ook nooit in gaan.
Als je ziet hoeveel passie HHZ, DBSTF etc. achter de draaitafels hebben bij zowel hun eigen platen als alles wat ze draaien. Gaat er bij mij niet in dat ze het doen om geld binnen te halen.
Ze zijn kunstenaars en die doen wat ze zelf mooi vinden.

Waarom denk je dat artiesten als HHZ en DBSTF geboekt worden op feesten? Omdat ze de beste DJ's zijn? Ik kan je zo 10 Dj's opnoemen die beter zijn in het DJ vak, maar niet op zulke feesten staan. Ze worden geboekt vanwege hun producties. Zijn deze producties toegankelijk, dan spreken ze een groter publiek aan; dus is het waarschijnlijker dat je geboekt wordt, gezien er dan weer meer geld te verdienen valt door de organisatie van het feest. Draaien is dus niet wat extra fun, de boekingen zijn het brood van de DJ.

Nego schreef:
Klopt wat je zegt idd. Maar aangezien er slechts 3 mensen reageren kun je ook je conclusie trekken. Waar er bijv elders veel meer zijn.

Alleen het nutteloos bashen slaat echt helemaal nergens op. Het verpest alleen de sfeer maar imo.

Want jij weet hoeveel mensen er normaliter reageren op een topic? Ik zie livesets waar 20 mensen op reageren en ik zie livesets waar 3 mensen op reageren. Het aantal mensen dat op iets reageert zegt iets over de populariteit van jezelf en niet iets over de kwaliteit. Ik vind dat Dj's als Mind Illusion beter draaien dan een gemiddelde Dj op defqon. Toch krijgen die laatste Dj's meer reacties in topics dan Mind Illusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:29 
 
Artiest

Daar heb je gelijk in maar dan nog hoef je niet iemand zwart te maken? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er is een verschil tussen zeggen of je een plaat kut vind (met of zonder onderbouwing) en iemand zwart maken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:35 
 
Artiest

Nja dat was het net toch? :) Trouwens kom eens op MSN... heb ff je hulp nodig haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Discussie topic jongens, discussie topic...(!) :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was geen fan vd muziek van thera... totdat ik t geweld gister tijden XXlerator hoorde :o de tering, wat een baas is Thera! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik houd mijn smoel, maar het enige wat ik nog zeg is dat er nog in de tegenwoordige 'hardstyle' nog maar weinig elementen in zitten van de vroegere en dat dat doodzone is. Maargoed, ik houd wel mijn smoel jongens.. :x


Hoeveel mensen op dit forum vinden dat erg denk je?


Ik zal het je verklappen: Bijna niemand. Dus beter ga je ergens anders janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Ik houd mijn smoel, maar het enige wat ik nog zeg is dat er nog in de tegenwoordige 'hardstyle' nog maar weinig elementen in zitten van de vroegere en dat dat doodzone is. Maargoed, ik houd wel mijn smoel jongens.. :x


Hoeveel mensen op dit forum vinden dat erg denk je?


Ik zal het je verklappen: Bijna niemand. Dus beter ga je ergens anders janken.


En als jij je mede hardtraxxer gewoon in zijn of haar waarde laat is iedereen blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Ik houd mijn smoel, maar het enige wat ik nog zeg is dat er nog in de tegenwoordige 'hardstyle' nog maar weinig elementen in zitten van de vroegere en dat dat doodzone is. Maargoed, ik houd wel mijn smoel jongens.. :x


Hoeveel mensen op dit forum vinden dat erg denk je?


Ik zal het je verklappen: Bijna niemand. Dus beter ga je ergens anders janken.


En als jij je mede hardtraxxer gewoon in zijn of haar waarde laat is iedereen blij.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik laat hem ook wel in zijn waarde, ik vind de waarde alleen niet zo hoog. Hij grijpt iedere kans aan om dezelfde discussie aan te zwengelen, namelijk dat Early beter is. Dan kan die beter naar een Early forum gaan want hier is er gewoon weinig animo voor. Het is een ander genre. Ik ga toch ook niet zeggen dat hardstyle kut is en dat rock vet is? Daar heb je rockforums voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou hierover met je in discussie kunnen gaan maar dat heb ik weinig trek in op het moment.

Punt blijft, hoe laag jij de waarde van een ander ook vind, dat je gewoon netjes kan blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:24 
 
Artiest

Sainen schreef:
Ik zou hierover met je in discussie kunnen gaan maar dat heb ik weinig trek in op het moment.

Punt blijft, hoe laag jij de waarde van een ander ook vind, dat je gewoon netjes kan blijven.


Het feit dat hij het wat ruwer verwoord en niet alles als een of andere Cohen mooier gaat lopen maken dan die daadwerkelijk bedoelt maakt het niet minder respectvol tegenover de ander of dat hij diegene niet in zijn waarde laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Sainen schreef:
Ik zou hierover met je in discussie kunnen gaan maar dat heb ik weinig trek in op het moment.

Punt blijft, hoe laag jij de waarde van een ander ook vind, dat je gewoon netjes kan blijven.


Het feit dat hij het wat ruwer verwoord en niet alles als een of andere Cohen mooier gaat lopen maken dan die daadwerkelijk bedoelt maakt het niet minder respectvol tegenover de ander of dat hij diegene niet in zijn waarde laat.

Mag ik je adresgegevens dan stuur ik je een gouden medaille op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf nou 's ontopic mensen, ik zie weer een discussie opkomen.. doet dat nou gewoon hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Blijf nou 's ontopic mensen, ik zie weer een discussie opkomen.. doet dat nou gewoon hier :)


Oke baas!
Vorige  1 ... 692, 693, 694, 695, 696, 697, 698 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen