Inno schreef:
Ik noem het ook gewoon hardstyle, na een aantal keren luisteren vind ik het nog niet eens zo'n vreselijke plaat, ik geloof bijna dat ze zo'n plaat zelf helemaal geweldig vinden en 'm daarom maken...
Ik weet wel zeker dat ze het zelf helemaal geweldig vinden. Zoals Edwinn hier die denkt dat producers tegenwoordig muziek maken niet omdat ze zelf leuk en mooi vinden maar omdat ze dan nog populairder worden. Wat een achterlijke theorie.
Inno schreef:
... maar ik kan er niet bij dat je het een energiek nummer noemt

Die melodie dwaalt constant af, klinkt als een mineurtoonladder (droevig sfeertje) en er zit totaal geen logica in. Ook die kick is verre van energiek imo

Tja ik kan begrijpen dat jij dit niet energiek vind, maar dat is ook gewoon een verschil van smaak. Ik vind dit nummer namelijk hartstikke vet, inclusief de vocals.

Edwinn schreef:
Neehoor, ik heb liever dat ik muziek maak die ik zelf mooi vindt ipv dat mensen meeschreeuwen op een plaat die ik zelf niks vindt maar alleen maar maak zodat mensen meeschreeuwen..
Had ik het over jou? Nee, ik had het over de Psyko Punkz. Hun vinden dat blijkbaar wel vet en daarom doen ze ook telkens die vocals in hun nummers, omdat HUN het vet vinden als hun nummers herkent worden aan o.a. de vocals en mensen die het meeschreeuwen. Dat is een menings verschil.

En denk je nou echt dat ze het zelf niet mooi vinden?