Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 691, 692, 693, 694, 695, 696, 697 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
GHF :')


Verklaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:28 
 

Edwinn schreef:
PierrePruuk schreef:
GHF :')


Verklaar..

Hoef je weinig aan te verklaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 22:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Xqlusive D-block & S-te-fan after.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 22:12 
 

Vette Aftermovie! Alleen die tracks die eronder liggen :sleep:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die tweede track een opvolger van MMA ofzo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 01:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B2S
Citaat:
On Saturday 12 February b2s will present Hard Bass 2011. Ticket pre-sale got off to a raging start, and all tickets are sold out
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 01:12 
 

wootum schreef:
B2S
Citaat:
On Saturday 12 February b2s will present Hard Bass 2011. Ticket pre-sale got off to a raging start, and all tickets are sold out

:thumbup:


Edwinn schreef:
Is die tweede track een opvolger van MMA ofzo? :/

Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Is die tweede track een opvolger van MMA ofzo? :/

:yawn:



Rockin Ur Mind heet ie. Zeik niet dat het zogenaamd de 2e MMA is alleen omdat de vocals op een soort van dezelfde manier zijn gedaan, dat maakt het niet meteen MMA 2. Het is gewoon een lekker DBSTF nummer, klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Edwinn schreef:
Is die tweede track een opvolger van MMA ofzo? :/

:yawn:



Rockin Ur Mind heet ie. Zeik niet dat het zogenaamd de 2e MMA is alleen omdat de vocals op een soort van dezelfde manier zijn gedaan, dat maakt het niet meteen MMA 2. Het is gewoon een lekker DBSTF nummer, klaar.


God o god, dit kan je toch geen Hardstyle meer noemen. Wat een vreselijk nummer, typisch een gevalletje van een hit willen scoren. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:04 
 
Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Nando schreef:
Edwinn schreef:
Is die tweede track een opvolger van MMA ofzo? :/

:yawn:



Rockin Ur Mind heet ie. Zeik niet dat het zogenaamd de 2e MMA is alleen omdat de vocals op een soort van dezelfde manier zijn gedaan, dat maakt het niet meteen MMA 2. Het is gewoon een lekker DBSTF nummer, klaar.


God o god, dit kan je toch geen Hardstyle meer noemen. Wat een vreselijk nummer, typisch een gevalletje van een hit willen scoren. :thumbdown:



Als iets hitpotentie heeft is het meteen kut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee alles met een vrolijke melodie is geen hardstyle meer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nee alles met een vrolijke melodie is geen hardstyle meer :')


Je kan moeilijk zeggen dat dit nog op de Hardstyle van voor 2005 lijkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:12 
 
Donateur

dawasiknie schreef:
Nee alles met een vrolijke melodie is geen hardstyle meer :')

draaikont
sinds er een paar mensen zeiden dat afzeiken sneu is gaan we weer met zn allen iedereen afzeiken die het niks vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Nando schreef:
Edwinn schreef:
Is die tweede track een opvolger van MMA ofzo? :/

:yawn:



Rockin Ur Mind heet ie. Zeik niet dat het zogenaamd de 2e MMA is alleen omdat de vocals op een soort van dezelfde manier zijn gedaan, dat maakt het niet meteen MMA 2. Het is gewoon een lekker DBSTF nummer, klaar.


God o god, dit kan je toch geen Hardstyle meer noemen. Wat een vreselijk nummer, typisch een gevalletje van een hit willen scoren. :thumbdown:

Als je dit geen Hardstyle vind word het misschien tijd voor jou om even langs een Beter Horen zaak te gaan. Bovendien is Hardstyle de laatste paar jaar nou eenmaal zo. En hoezo is dit makkelijk een hit scoren? Leg dat is uit, want dat klopt gewoon echt niet. Het is nu misschien de 2e keer dat ze zo'n soort idee doen met zo'n soort vocals en dan vind jij het meteen "een hit scoren". Ik denk dat jij je ogen een keertje goed moet open doen want blijkbaar heb je nog steeds niet door dat de meeste Hardstyle nu gewoon zo is. Deze discussie is ook al veel te vaak gevoert hier op het forum, dus ik hou er ook maar mee op. Het heeft toch geen zin bij eigenwijze mannetjes zoals jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het over die "hit scoren" zeker wel met Edwinn eens :)

Ze hadden enorm/ongekend veel succes met Music Made Addict, en ze hebben precies met de zelfde insteek deze track gemaakt. En ja, dat zit hem vooral in de vocals, maar laat dat ook erg bepalend zijn tegenwoordig. En dat vooral bij de "dagjes mensen" het grote voorbeeld hiervan zijn Psyko Punkz, door de teksten die iedereen wil/kan meebleren zijn hun zo populair.

En ik vind het niet de juiste insteek om een nummer "na te maken" om een hit te scoren, of om uberhaupt persé een hit willen scoren. Ze moeten niet produceren met de insteek van, wat vind de massa mooi? Wat heeft hit potentie. Maar muziek maken wat ze zelf vet vinden. (music produced from the heart, theracords :thumbup:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de ene kant kan ik je begrijpen, maar aan de andere kant kan je het ook op een positieve manier bekijken. Je kan ook denken dat DBSTF dit niet doen omdat ze dan een hit hebben, maar juist omdat ze het leuk vinden om weer eens zo'n soort energiek nummer te maken. Verder heeft het ook te maken met een producer z'n stijl, zo vind ik dat ook bij de Psyko Punkz. Ze spreken bijna al hun vocals zelf in, dus het heeft imo te maken met stijl, want het past ook bij hun nummers. En natuurlijk is het leuk als mensen nummers meeschreeuwen die jij helemaal zelf heb gemaakt inclusief de vocals, dat zou iedereen toch wel willen? Ik geloof er zelf niet in dat ze dit doen voor de hitjes, eigenlijk bij weinig producers. Ik heb dat alleen bij HHZ die dan House in z'n nummers stopt, dat vind IK dan weer makkelijk een hit scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Nee alles met een vrolijke melodie is geen hardstyle meer :')


Je kan moeilijk zeggen dat dit nog op de Hardstyle van voor 2005 lijkt..

Dan koop een tijdmachine en ga terug in de tijd.
We leven in 2011 en dit is ook hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:45 
 
Artiest

Edwinn jij luisterde in de baarmoeder al hardstyle ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tuurlijk het is gewoon hardstyle maar dat neemt niet weg dat het echt een ontiegelijke kutplaat is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Tuurlijk het is gewoon hardstyle maar dat neemt niet weg dat het echt een ontiegelijke kutplaat is :thumbsup:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Aan de ene kant kan ik je begrijpen, maar aan de andere kant kan je het ook op een positieve manier bekijken. Je kan ook denken dat DBSTF dit niet doen omdat ze dan een hit hebben, maar juist omdat ze het leuk vinden om weer eens zo'n soort energiek nummer te maken. Verder heeft het ook te maken met een producer z'n stijl, zo vind ik dat ook bij de Psyko Punkz. Ze spreken bijna al hun vocals zelf in, dus het heeft imo te maken met stijl, want het past ook bij hun nummers. En natuurlijk is het leuk als mensen nummers meeschreeuwen die jij helemaal zelf heb gemaakt inclusief de vocals, dat zou iedereen toch wel willen? Ik geloof er zelf niet in dat ze dit doen voor de hitjes, eigenlijk bij weinig producers. Ik heb dat alleen bij HHZ die dan House in z'n nummers stopt, dat vind IK dan weer makkelijk een hit scoren.

Ik noem het ook gewoon hardstyle, na een aantal keren luisteren vind ik het nog niet eens zo'n vreselijke plaat, ik geloof bijna dat ze zo'n plaat zelf helemaal geweldig vinden en 'm daarom maken...

... maar ik kan er niet bij dat je het een energiek nummer noemt :P Die melodie dwaalt constant af, klinkt als een mineurtoonladder (droevig sfeertje) en er zit totaal geen logica in. Ook die kick is verre van energiek imo :D


dawasiknie schreef:
Dan koop een tijdmachine en ga terug in de tijd.
We leven in 2011 en dit is ook hardstyle.

Afbeelding

Daarbij is dit het Wist je dat topic, niet het Ik-vertel-wat-ik-van-een-plaat-vind-en-probeer-mijn-mening-als-feit-aan-iedereen-op-te-dringen topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Aan de ene kant kan ik je begrijpen, maar aan de andere kant kan je het ook op een positieve manier bekijken. Je kan ook denken dat DBSTF dit niet doen omdat ze dan een hit hebben, maar juist omdat ze het leuk vinden om weer eens zo'n soort energiek nummer te maken. Verder heeft het ook te maken met een producer z'n stijl, zo vind ik dat ook bij de Psyko Punkz. Ze spreken bijna al hun vocals zelf in, dus het heeft imo te maken met stijl, want het past ook bij hun nummers. En natuurlijk is het leuk als mensen nummers meeschreeuwen die jij helemaal zelf heb gemaakt inclusief de vocals, dat zou iedereen toch wel willen? Ik geloof er zelf niet in dat ze dit doen voor de hitjes, eigenlijk bij weinig producers. Ik heb dat alleen bij HHZ die dan House in z'n nummers stopt, dat vind IK dan weer makkelijk een hit scoren.

Neehoor, ik heb liever dat ik muziek maak die ik zelf mooi vindt ipv dat mensen meeschreeuwen op een plaat die ik zelf niks vindt maar alleen maar maak zodat mensen meeschreeuwen..

dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Nee alles met een vrolijke melodie is geen hardstyle meer :')


Je kan moeilijk zeggen dat dit nog op de Hardstyle van voor 2005 lijkt..

Dan koop een tijdmachine en ga terug in de tijd.
We leven in 2011 en dit is ook hardstyle.

Dus je moet alles maar accepteren zoals het gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 12:59 
 
Artiest

Ja je moet het accepteren, als je het niks vind ga je toch andere dingen luisteren.
Wil je een revolutie beginnen op hardtraxx ofzo en dat we met z'n allen DBSTF gaan stenigen als ze weer zo'n nummer maken?

Viva la resistance!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik noem het ook gewoon hardstyle, na een aantal keren luisteren vind ik het nog niet eens zo'n vreselijke plaat, ik geloof bijna dat ze zo'n plaat zelf helemaal geweldig vinden en 'm daarom maken...

Ik weet wel zeker dat ze het zelf helemaal geweldig vinden. Zoals Edwinn hier die denkt dat producers tegenwoordig muziek maken niet omdat ze zelf leuk en mooi vinden maar omdat ze dan nog populairder worden. Wat een achterlijke theorie. :x

Inno schreef:
... maar ik kan er niet bij dat je het een energiek nummer noemt :P Die melodie dwaalt constant af, klinkt als een mineurtoonladder (droevig sfeertje) en er zit totaal geen logica in. Ook die kick is verre van energiek imo :D

Tja ik kan begrijpen dat jij dit niet energiek vind, maar dat is ook gewoon een verschil van smaak. Ik vind dit nummer namelijk hartstikke vet, inclusief de vocals. :D

Edwinn schreef:
Neehoor, ik heb liever dat ik muziek maak die ik zelf mooi vindt ipv dat mensen meeschreeuwen op een plaat die ik zelf niks vindt maar alleen maar maak zodat mensen meeschreeuwen..

Had ik het over jou? Nee, ik had het over de Psyko Punkz. Hun vinden dat blijkbaar wel vet en daarom doen ze ook telkens die vocals in hun nummers, omdat HUN het vet vinden als hun nummers herkent worden aan o.a. de vocals en mensen die het meeschreeuwen. Dat is een menings verschil. ;) En denk je nou echt dat ze het zelf niet mooi vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Dus je moet alles maar accepteren zoals het gaat?

Ik zou zeggen ga een spandoek bouwen, loop naar de plek waar die twee producen en ga protesteren. Er zijn vast wel een paar mensen die met je mee willen (Van GHF ofzo)

Op dit forum zeuren bereik je helemaal niets mee en val je alleen maar mensen lastig die proberen de laatste nieuwtjes te lezen hier (in plaats van de welbekende 'dit-is-toch-geen-hardstyle-meer' discussies.)

Skedoedelefloeps schreef:
Wil je een revolutie beginnen op hardtraxx ofzo en dat we met z'n allen DBSTF gaan stenigen als ze weer zo'n nummer maken?

Viva la resistance!!

:lol: :lol:

Nando schreef:
HUN

Zij :list: :x :P
Vorige  1 ... 691, 692, 693, 694, 695, 696, 697 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen