Gangsterdwerg schreef:
Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.
Vind zelf PP ook wel wat hebbe, luister er niet elke dag naar, maar soms luistert het wel lekker weg, ben eigenlijk wel benieuwt wat ze er van hebbe gemaakt
