Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
wvd schreef:
Tel schreef:
Gisteravond de remix van Unleased gehoort van Psyko Punkz.


:')

Unleashed hoort zeker bij 't beste werk van Alpha² en is ook een mijn favorieten allertijden. Heb ook geen hoge verwachtingen :thumbup:

niet alsof ze ook maar een noot zelf hebben geproduceerd maar toch :P


http://www.discogs.com/Alpha%C2%B2-Unle ... se/1813557

"Written-By - A. Timmerman* , A. Timmerman* "

Lijkt me dat ze het hier nog gewoon zelf geschreven hebben :o?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
http://www.discogs.com/Alpha%C2%B2-Unle ... se/1813557

"Written-By - A. Timmerman* , A. Timmerman* "

Lijkt me dat ze het hier nog gewoon zelf geschreven hebben :o?

Ja dat lijkt met wel meer dingen zo, net zoals er ook staat dat Technoboy produceert.
Het is niet altijd wat het lijkt.

Maar niet dat het er wat toe doet want, als een plaat iemands favoriet is van een bepaalde artiest dan zeg je natuurlijk gewoon de naam waaronder hij is uitgekomen... ;)
Dus beetje nutteloos om het daar nu weer over te gaan hebben.

EDIT: algemeen/welke-producer-produceert-voor-wie-t10531.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
wvd schreef:
http://www.discogs.com/Alpha%C2%B2-Unle ... se/1813557

"Written-By - A. Timmerman* , A. Timmerman* "

Lijkt me dat ze het hier nog gewoon zelf geschreven hebben :o?

Ja dat lijkt met wel meer dingen zo, net zoals er ook staat dat Technoboy produceert.
Het is niet altijd wat het lijkt.

Maar niet dat het er wat toe doet want, als een plaat iemands favoriet is van een bepaalde artiest dan zeg je natuurlijk gewoon de naam waaronder hij is uitgekomen... ;)
Dus beetje nutteloos om het daar nu weer over te gaan hebben.

EDIT: algemeen/welke-producer-produceert-voor-wie-t10531.html

Oh oke, dan is het goed. Ik dacht dat bij Discogs altijd de echte namen eronder stonden wie het geproduceert hadden. Maar even na de Atrocious release gekeken en het klopt inderdaad wat je zegt.

Zal wel door Wildstylez gemaakt zijn dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:56 
 

Tel schreef:
Gisteravond de remix van Unleased gehoort van Psyko Punkz.


:')

neeeee... PP een remix van Unleashed.. die track kan je gewoon geen remix van maken...
heb er ook geen hoge verwachtingen van.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Tel schreef:
Gisteravond de remix van Unleased gehoort van Psyko Punkz.


:')

neeeee... PP een remix van Unleashed.. die track kan je gewoon geen remix van maken...
heb er ook geen hoge verwachtingen van.. :')

idd erg jammer dat PP deze tracks remixen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
DarkSymphony schreef:
Tel schreef:
Gisteravond de remix van Unleased gehoort van Psyko Punkz.


:')

neeeee... PP een remix van Unleashed.. die track kan je gewoon geen remix van maken...
heb er ook geen hoge verwachtingen van.. :')

idd erg jammer dat PP deze tracks remixen >.<


Remixen of zelf maken, in beide gevallen zijn ze in negatieve zin erg goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djalusion A-lusion
Hmmm which hat or cap should I wear? Really like some of the stuff I recently received!! http://twitpic.com/3sdzvd

Wat is UMM? Is dat iets waar ik nog nooit van heb gehoord of wat nieuws?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 18:33 
 

Ja want remixen zijn altijd kut want orgineel is nooit te evenaren toch? :')

Laat het gewoon op je af komen, wie weet vind je hem vet

Maar dat word toch verzwegen en gezegd dat ie kut is omdat je hier een dagjesmens bent als je PsykoPunkz goed vind :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens mij zijn boekingsshittie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ja want remixen zijn altijd kut want orgineel is nooit te evenaren toch? :')

Laat het gewoon op je af komen, wie weet vind je hem vet

Maar dat word toch verzwegen en gezegd dat ie kut is omdat je hier een dagjesmens bent als je PsykoPunkz goed vind :')


Dat wordt niet verzwegen, oa. Bassboom, Pull ya Strings 2010 ed. werden erg goed ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
djalusion A-lusion
Hmmm which hat or cap should I wear? Really like some of the stuff I recently received!! http://twitpic.com/3sdzvd

Wat is UMM? Is dat iets waar ik nog nooit van heb gehoord of wat nieuws?

Het staat letterlijk op dat petje

Underground Music Movement

http://www.ummclothing.it/

Muziek gerelateerde kleding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ja want remixen zijn altijd kut want orgineel is nooit te evenaren toch? :')

Laat het gewoon op je af komen, wie weet vind je hem vet

Maar dat word toch verzwegen en gezegd dat ie kut is omdat je hier een dagjesmens bent als je PsykoPunkz goed vind :')

Een jaar geleden was het Psyko Punkz in de gloria... kan je zien hoe snel het kan veranderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 20:03 
 

Ik vind PP nog steeds vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 20:42 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.


:')


Vind zelf PP ook wel wat hebbe, luister er niet elke dag naar, maar soms luistert het wel lekker weg, ben eigenlijk wel benieuwt wat ze er van hebbe gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind Dj-sets van PP zeer goed te doen! Op die live-sets ben ik nu onderhand wel uitgekeken! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik vind PP nog steeds vet :)

Wat is jou eerst indruk van de remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:01 
 

Euhm, op het 1e gezicht dacht ik dat het gewoon Unleashed was. Dus ik lette niet zo heel goed op, tot ik de melodie in het 2e stuk van de climax hoorde veranderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoorde het meteen al aan de kicks en synths in de intro dat het van PP was. Maar verderrest is Unleased echt verneukt naar mijn mening, en dit zeg ik verder vrij weinig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:07 
 

Moet hem even HQ horen, dan kan ik pas een oordeel vellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je hoorde hem gister in HQ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:13 
 

Edwinn schreef:
Er zijn zoveel nummers die niet op Youtube staan, maar Organ Donors moet je toch echt wel kennen. :P

hmmm mss als ik em hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Edwinn schreef:
Er zijn zoveel nummers die niet op Youtube staan, maar Organ Donors moet je toch echt wel kennen. :P

hmmm mss als ik em hoor :P


Organ Donors zijn al jaren een van de grootste harddance artiesten wereldwijd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Edwinn schreef:
Er zijn zoveel nummers die niet op Youtube staan, maar Organ Donors moet je toch echt wel kennen. :P

hmmm mss als ik em hoor :P


hier Swoosh de ideale manier om kennis met ze te maken

http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-ht/organ-donors-6-gratis-tracks-t12258.html
Vorige  1 ... 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen