Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:24 
 

Oxbow schreef:

zal et es downen ^^

Titatovenaar schreef:
Organ Donors zijn al jaren een van de grootste harddance artiesten wereldwijd ^^
en dat is wss ook de reden dat ik ze niet ken: ik luister geen hardtrance :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:36 
 

Tel schreef:
Je hoorde hem gister in HQ?

Bedoel previewtje op yt oid, dat ik er nog eens goed naar kan luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 21:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.


Ik vond Rock Ya Attitude(de vocals zijn nu wel irritant :P ), Pull Your Strings & Voices anders niet verkeerd
en in het verleden hadden ze al tracks als overclipping, 2 follow, preview, ghostclass etc.
dus ze hebben absoluut wel lekkere dingen uitgedracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.


Ik vond Rock Ya Attitude(de vocals zijn nu wel irritant :P ), Pull Your Strings & Voices anders niet verkeerd
en in het verleden hadden ze al tracks als overclipping, 2 follow, preview, ghostclass etc.
dus ze hebben absoluut wel lekkere dingen uitgedracht

Haha, ik denk dat ik de enige ben, maar ik vond Diggin' for the Truth zo'n fijne track! Ook die tracks die jij opnoemt uit het verleden zijn vet (preview niet imo), en After MF mag daar ook wel bij.
Verder ben ik er geen fan van. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ik hoorde het meteen al aan de kicks en synths in de intro dat het van PP was. Maar verderrest is Unleased echt verneukt naar mijn mening, en dit zeg ik verder vrij weinig :)

Sluit me hier volledig bij aan, in het origineel is de melodie zo ongelooflijk sterk, de remix heeft dezelfde melo maar dan met lagere noten geloof ik, dus dat wil zeggen : Weg Energie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:01 
 
Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.



Helemaal mee eens, ongeloofelijk overschat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ze worden alleen zo goed ontvangen omdat ze van die meebleer vocals hebben, zodat de massa mee kan zingen. :') Ik vind dat soort vocals ontzettend irritant en zonder die vocals blijft er weinig nog over van de PP tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind dat soort vocals ontzettend irritant en zonder die vocals blijft er weinig nog over van de PP tracks.


Precies wat ik denk. Heb PP nooit wat aan gevonden, overclipping vond ik een redelijke track, daar is het bij gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond juist al hun oude tracks helemaal niks. After MF was nog wel leuk maar daar hield het ook een beetje mee op. Ben ze eigenlijk pas een beetje gaan waarderen sinds Pull Ya Strings 2010 met als hoogtepunt Bass Mechanics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Vond juist al hun oude tracks helemaal niks. After MF was nog wel leuk maar daar hield het ook een beetje mee op. Ben ze eigenlijk pas een beetje gaan waarderen sinds Pull Ya Strings 2010 met als hoogtepunt Bass Mechanics.

Ghostclass en overclipping? Ook sterke platen van hun vind ik. Daar stopt het ook bij voor mij! Haha. Op sologebied dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 14:12 
 
Artiest

Psyko Punkz verveelt gewoon erg snel, zijn helemaal geen slechte nummers, maar veel Zany tracks bv kan ik 10 keer horen en verveelt nog niet.
Na 2 psyko punkz tracks vin ik t wel weer leuk geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat ik maar een gifje heb lopen maken van de twitpics van gister toen de stream down ging.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
dat ik maar een gifje heb lopen maken van de twitpics van gister toen de stream down ging.



Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:17 
 
Hardtraxxer

Odyssee schreef:
dat ik maar een gifje heb lopen maken van de twitpics van gister toen de stream down ging.



Afbeelding

Dat doe jij dus in je vrije tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany set online! Die set was zo bizar vet daar zeg! Ongelofelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D

Ik wist niet wat ik zag :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AFCA schreef:
Wesz91 schreef:
Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D

Ik wist niet wat ik zag :/

Ken ik me voorstellen... t was wel dramatisch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
AFCA schreef:
Wesz91 schreef:
Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D

Ik wist niet wat ik zag :/

Ken ik me voorstellen... t was wel dramatisch..

Jullie veld ook :P Maar goed van onze kant was het al helemaal niet best :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D


?¿?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:20 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Wesz91 schreef:
Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D


?¿?

de boer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

he een edit :D met de advocaat erin, dikke fail van villain dat hij gaat praten door de tekst. stiekem een hele dikke track die hij ook best mag draaien op hardbass.. beetje commericeel ofniet. Eerlijk zeggen dat de show er heel dik uitziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha wat een held :worship:

lasers zien er overigens ook vet uit :thumbsup:
Vorige  1 ... 678, 679, 680, 681, 682, 683, 684 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen