Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
G
Oxbow wrote:hier Swoosh de ideale manier om kennis met ze te maken

Organ Donors - 6 Gratis Tracks
zal et es downen ^^
Titatovenaar wrote:Organ Donors zijn al jaren een van de grootste harddance artiesten wereldwijd ^^
en dat is wss ook de reden dat ik ze niet ken: ik luister geen hardtrance :P
A
Tel wrote:Je hoorde hem gister in HQ?
Bedoel previewtje op yt oid, dat ik er nog eens goed naar kan luisteren :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Gangsterdwerg wrote:Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.
Ik vond Rock Ya Attitude(de vocals zijn nu wel irritant :P ), Pull Your Strings & Voices anders niet verkeerd
en in het verleden hadden ze al tracks als overclipping, 2 follow, preview, ghostclass etc.
dus ze hebben absoluut wel lekkere dingen uitgedracht
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Pommer wrote:
Gangsterdwerg wrote:Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.
Ik vond Rock Ya Attitude(de vocals zijn nu wel irritant :P ), Pull Your Strings & Voices anders niet verkeerd
en in het verleden hadden ze al tracks als overclipping, 2 follow, preview, ghostclass etc.
dus ze hebben absoluut wel lekkere dingen uitgedracht
Haha, ik denk dat ik de enige ben, maar ik vond Diggin' for the Truth zo'n fijne track! Ook die tracks die jij opnoemt uit het verleden zijn vet (preview niet imo), en After MF mag daar ook wel bij.
Verder ben ik er geen fan van. :(
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Tel wrote:Ik hoorde het meteen al aan de kicks en synths in de intro dat het van PP was. Maar verderrest is Unleased echt verneukt naar mijn mening, en dit zeg ik verder vrij weinig :)
Sluit me hier volledig bij aan, in het origineel is de melodie zo ongelooflijk sterk, de remix heeft dezelfde melo maar dan met lagere noten geloof ik, dus dat wil zeggen : Weg Energie
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013

Helemaal mee eens, ongeloofelijk overschat
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ze worden alleen zo goed ontvangen omdat ze van die meebleer vocals hebben, zodat de massa mee kan zingen. :') Ik vind dat soort vocals ontzettend irritant en zonder die vocals blijft er weinig nog over van de PP tracks.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Lyst wrote:Ik vind dat soort vocals ontzettend irritant en zonder die vocals blijft er weinig nog over van de PP tracks.
Precies wat ik denk. Heb PP nooit wat aan gevonden, overclipping vond ik een redelijke track, daar is het bij gebleven.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Vond juist al hun oude tracks helemaal niks. After MF was nog wel leuk maar daar hield het ook een beetje mee op. Ben ze eigenlijk pas een beetje gaan waarderen sinds Pull Ya Strings 2010 met als hoogtepunt Bass Mechanics.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
dawasiknie wrote:Vond juist al hun oude tracks helemaal niks. After MF was nog wel leuk maar daar hield het ook een beetje mee op. Ben ze eigenlijk pas een beetje gaan waarderen sinds Pull Ya Strings 2010 met als hoogtepunt Bass Mechanics.
Ghostclass en overclipping? Ook sterke platen van hun vind ik. Daar stopt het ook bij voor mij! Haha. Op sologebied dan :)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Psyko Punkz verveelt gewoon erg snel, zijn helemaal geen slechte nummers, maar veel Zany tracks bv kan ik 10 keer horen en verveelt nog niet.
Na 2 psyko punkz tracks vin ik t wel weer leuk geweest.
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
dat ik maar een gifje heb lopen maken van de twitpics van gister toen de stream down ging.

Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Odyssee wrote:dat ik maar een gifje heb lopen maken van de twitpics van gister toen de stream down ging.

Wist je dat ... Topic
:lol:
P
Hardtraxxer
65 posts member since 2009
last seen Jul 2012
Odyssee wrote:dat ik maar een gifje heb lopen maken van de twitpics van gister toen de stream down ging.

Wist je dat ... Topic
Dat doe jij dus in je vrije tijd :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zany set online! Die set was zo bizar vet daar zeg! Ongelofelijk!
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wesz91 wrote:Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D
Ik wist niet wat ik zag :/
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
AFCA wrote:
Ken ik me voorstellen... t was wel dramatisch..
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Wesz91 wrote:
AFCA wrote:
Ken ik me voorstellen... t was wel dramatisch..

Jullie veld ook :P Maar goed van onze kant was het al helemaal niet best :(
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
:yay:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 20 hours ago
?¿?
S
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Josh-T wrote:
?¿?
de boer
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
he een edit :D met de advocaat erin, dikke fail van villain dat hij gaat praten door de tekst. stiekem een hele dikke track die hij ook best mag draaien op hardbass.. beetje commericeel ofniet. Eerlijk zeggen dat de show er heel dik uitziet.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
haha wat een held :worship:

lasers zien er overigens ook vet uit :thumbsup: