Gangsterdwerg schreef:
Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.
Ik vond Rock Ya Attitude(de vocals zijn nu wel irritant

), Pull Your Strings & Voices anders niet verkeerd
en in het verleden hadden ze al tracks als overclipping, 2 follow, preview, ghostclass etc.
dus ze hebben absoluut wel lekkere dingen uitgedracht