zal et es downen
en dat is wss ook de reden dat ik ze niet ken: ik luister geen hardtrancewrote:Organ Donors zijn al jaren een van de grootste harddance artiesten wereldwijd
zal et es downen
en dat is wss ook de reden dat ik ze niet ken: ik luister geen hardtrancewrote:Organ Donors zijn al jaren een van de grootste harddance artiesten wereldwijd
Bedoel previewtje op yt oid, dat ik er nog eens goed naar kan luisterenwrote:Je hoorde hem gister in HQ?
Ik vond Rock Ya Attitude(de vocals zijn nu wel irritantwrote:Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.
Haha, ik denk dat ik de enige ben, maar ik vond Diggin' for the Truth zo'n fijne track! Ook die tracks die jij opnoemt uit het verleden zijn vet (preview niet imo), en After MF mag daar ook wel bij.wrote:Ik vond Rock Ya Attitude(de vocals zijn nu wel irritantwrote:Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.), Pull Your Strings & Voices anders niet verkeerd
en in het verleden hadden ze al tracks als overclipping, 2 follow, preview, ghostclass etc.
dus ze hebben absoluut wel lekkere dingen uitgedracht
Sluit me hier volledig bij aan, in het origineel is de melodie zo ongelooflijk sterk, de remix heeft dezelfde melo maar dan met lagere noten geloof ik, dus dat wil zeggen : Weg Energiewrote:Ik hoorde het meteen al aan de kicks en synths in de intro dat het van PP was. Maar verderrest is Unleased echt verneukt naar mijn mening, en dit zeg ik verder vrij weinig
wrote:Psyko Punkz. Overschat als DJ's en overschat als producers. Het stijltje wat ze hadden was in het begin leuk, na After MF geen fatsoenlijk nummer meer van ze gehoord, in tegendeel, kwaliteit en originaliteit gaat met ieder nummer naar beneden. Erg vervelend zeker ook omdat het dagjesvolk ieder nummer steeds leuker vindt dan de vorige en ze daarom op ieder feest staan met hun pauper tracks. Vanavond tijdens de Psyko Punkz maar eens ff een lekker potje schijten en daarna eten. Bah.
Precies wat ik denk. Heb PP nooit wat aan gevonden, overclipping vond ik een redelijke track, daar is het bij gebleven.wrote:Ik vind dat soort vocals ontzettend irritant en zonder die vocals blijft er weinig nog over van de PP tracks.
Ghostclass en overclipping? Ook sterke platen van hun vind ik. Daar stopt het ook bij voor mij! Haha. Op sologebied danwrote:Vond juist al hun oude tracks helemaal niks. After MF was nog wel leuk maar daar hield het ook een beetje mee op. Ben ze eigenlijk pas een beetje gaan waarderen sinds Pull Ya Strings 2010 met als hoogtepunt Bass Mechanics.

wrote:dat ik maar een gifje heb lopen maken van de twitpics van gister toen de stream down ging.
Dat doe jij dus in je vrije tijdwrote:dat ik maar een gifje heb lopen maken van de twitpics van gister toen de stream down ging.
Ik wist niet wat ik zagwrote:Frankie ze rotzooi mee moet neme!
Ken ik me voorstellen... t was wel dramatisch..wrote:Ik wist niet wat ik zagwrote:Frankie ze rotzooi mee moet neme!
Ken ik me voorstellen... t was wel dramatisch..wrote:wrote:Ik wist niet wat ik zagwrote:Frankie ze rotzooi mee moet neme!
wrote:Frankie ze rotzooi mee moet neme!
?¿?wrote:Frankie ze rotzooi mee moet neme!
de boerwrote:?¿?wrote:Frankie ze rotzooi mee moet neme!