Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 17:08 
 
Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Hoop dat hij net zo heldig wordt als die Gold remix.


Dan heb ik er ook geen problemen mee, ze kunnen ook echt wel produceren in mijn ogen,
en je moet ze ten slotte ook een kans geven. Als ik ooit zie hoe finaal hier "talenten"
(in zo verre je hun nog zo mag noemen) in de grond worden gestampt, vind ik dat best jammer.
Ik gun het ze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heet 2-sidez nu Male?
http://partyflock.nl/artist/41026:2_Sidez.html

EDIT:
En A-Drive: Tim & Frank?
http://partyflock.nl/artist/15019:A_Drive.html

(of is dit een fout van pf?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Heet 2-sidez nu Male?
http://partyflock.nl/artist/41026:2_Sidez.html

(of is dit een fout van pf?)


Denk inderdaad een fout,
laatst stond Mean Machine (Zany & The Beholder)
ook al aangegeven als hardcore act met twee
totaal andere DJ's er in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 18:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter Psyko Punkz
Citaat:
The remix we are working on is for @alphatwins ! We hope to finish it today !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Rik schreef:
Heet 2-sidez nu Male?
http://partyflock.nl/artist/41026:2_Sidez.html

(of is dit een fout van pf?)


Denk inderdaad een fout,
laatst stond Mean Machine (Zany & The Beholder)
ook al aangegeven als hardcore act met twee
totaal andere DJ's er in!

Dat is wat anders, er is al een artiest: Mean Machine. Dat zijn idd twee hardcore dj's.

Daarom heet het project van Zany & Beholder: Mean Machine!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 18:07 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Twitter Psyko Punkz
Citaat:
The remix we are working on is for @alphatwins ! We hope to finish it today !


Denk voor het A2 album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Nikkel schreef:
Rik schreef:
Heet 2-sidez nu Male?
http://partyflock.nl/artist/41026:2_Sidez.html

(of is dit een fout van pf?)


Denk inderdaad een fout,
laatst stond Mean Machine (Zany & The Beholder)
ook al aangegeven als hardcore act met twee
totaal andere DJ's er in!

Dat is wat anders, er is al een artiest: Mean Machine. Dat zijn idd twee hardcore dj's.

Daarom heet het project van Zany & Beholder: Mean Machine!


Kijk en dat wist ik dan weer niet! :P
Maar het was even goed fout, want ze stonden ingepland in de Time Out
en daar draaide toen Zany & The Beholder wel en niet hun. Maar ligt dus aan het uitroepteken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardWear
Citaat:
still working with @titandj in the studio. Track is gonna be very sick and agressive. think it will be a long day ;p

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
HardWear
Citaat:
still working with @titandj in the studio. Track is gonna be very sick and agressive. think it will be a long day ;p

:cool:


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 20:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Isaac
Citaat:
Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix) will premiere tomorrow on @DBSTF 's X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 21:17 
 

wootum schreef:
Isaac
Citaat:
Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix) will premiere tomorrow on @DBSTF 's X-Qlusive.

welk nr bedoeld ie?
ik ken wel DJ Shadow - Organ Donor , maar lijkt me sterk dat ie die bedoeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wootum schreef:
Isaac
Citaat:
Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix) will premiere tomorrow on @DBSTF 's X-Qlusive.

welk nr bedoeld ie?
ik ken wel DJ Shadow - Organ Donor , maar lijkt me sterk dat ie die bedoeld

organ donors is een hardtrance duo... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wootum schreef:
Isaac
Citaat:
Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix) will premiere tomorrow on @DBSTF 's X-Qlusive.

welk nr bedoeld ie?
ik ken wel DJ Shadow - Organ Donor , maar lijkt me sterk dat ie die bedoeld


Lijkt me ook sterk dat ie dat bedoelt als ie compleet iets anders zegt. Volgens mij bedoelt ie het nummer
Organ Donors - Throw A Diva
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BAM! :woot: Ik heb heb een cut gemaakt van Coca - Magic Freestyle en hij is nog gelukt ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 00:25 
 
Hardtraxxer

djbfront Bob van der Palen
@SvonD7: heey B-front! ben erg benieuwd of musical anlysis en inner creativity uitkomt! op het moment mijn favoriete platen :D > ja! Snel ;)

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wootum schreef:
Isaac
Citaat:
Organ Donors - Throw A Diva (Isaac Remix) will premiere tomorrow on @DBSTF 's X-Qlusive.

welk nr bedoeld ie?
ik ken wel DJ Shadow - Organ Donor , maar lijkt me sterk dat ie die bedoeld


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 13:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ken je Organ Donors niet swooshie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 13:37 
 

Mol schreef:
Ken je Organ Donors niet swooshie? :P

nopes, en youtube ook niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn zoveel nummers die niet op Youtube staan, maar Organ Donors moet je toch echt wel kennen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

check dit maar eens KSwoosh :thumbup:

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/kutski-alex-kidd-bbc-radio-1-22-01-2011-t12932.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteravond de remix van Unleased gehoort van Psyko Punkz.


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 14:11 
 

Tel schreef:
Gisteravond de remix van Unleased gehoort van Psyko Punkz.


:')

Dus toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Gisteravond de remix van Unleased gehoort van Psyko Punkz.


:')

Unleashed hoort zeker bij 't beste werk van Alpha² en is ook een mijn favorieten allertijden. Heb ook geen hoge verwachtingen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Tel schreef:
Gisteravond de remix van Unleased gehoort van Psyko Punkz.


:')

Unleashed hoort zeker bij 't beste werk van Alpha² en is ook een mijn favorieten allertijden. Heb ook geen hoge verwachtingen :thumbup:


denk dat ik me hier wel in kan vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2011 15:17 
 
Hardtraxxer

wvd schreef:
Tel schreef:
Gisteravond de remix van Unleased gehoort van Psyko Punkz.


:')

Unleashed hoort zeker bij 't beste werk van Alpha² en is ook een mijn favorieten allertijden. Heb ook geen hoge verwachtingen :thumbup:

niet alsof ze ook maar een noot zelf hebben geproduceerd maar toch :P
Vorige  1 ... 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen