Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:16 

Aan het typen...

Misschien moet er een algemeen topic komen waarin interessante discussies die in elk topic terecht worden afgekapt, omdat ze niet meer over het topic gaan, kunnen worden voortgezet?

Ontopic: Wist je dat je voor de komende Hardtraxx Sessions je set in kunt sturen, omdat de set van Arboza niet doorgaat en dit al voor vannacht moet? Dus mensen grijp je kans :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:24 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Misschien moet er een algemeen topic komen waarin interessante discussies die in elk topic terecht worden afgekapt, omdat ze niet meer over het topic gaan, kunnen worden voortgezet?

http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/discussie-topic-t11071.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:58 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ontopic: Wist je dat je voor de komende Hardtraxx Sessions je set in kunt sturen, omdat de set van Arboza niet doorgaat en dit al voor vannacht moet? Dus mensen grijp je kans :thumbup:

Dat vind ik heel kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:19 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Twitter Psyko Punkz
Citaat:
We will perform live @ Qlimax ! This will be longer then 30minutes ! http://www.q-dance.nl/q/page/779:qlimax

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Vik schreef:
Twitter Psyko Punkz
Citaat:
We will perform live @ Qlimax ! This will be longer then 30minutes ! http://www.q-dance.nl/q/page/779:qlimax

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

Is dat eigenlijk net veranderd of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:25 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Het grote verschil is dat jij een andere kijk hebt op wie het verdient dan Q-Dance. Je noemt argumenten daarbij gekleurd van Q-Dance kant en dat zou je ook voor een deel van jouw argumenten kunnen zeggen, zoals Dawasiknie ook eigenlijk al treffend zei. De pech voor jou is dat Q-Dance het organiseert.

Ik heb echter geen zin in ellelange, topicvervuilende discussies die jij en anderen (waaronder ik) al verschillende topics mee onder hebben gebaggerd. Bij deze.

Zoals ik net al zei, dit heeft niks meer met verdienen te maken, dat is nou juist het hele punt. Het gaat alleen maar om populariteit want het moet q-dance toch geld op leveren (wat ze je niet kwalijk kunt nemen).
Maar je hoeft dan ook niet meer te praten alsof DBSTF het het meest verdienen, want dat is gewoon niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

Lekker :) Veel nieuwe PP platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:43 

Hardtraxxer

tomb schreef:

Of dat zo lekker is weet ik nog niet. Als het platen à la Feel The Rythm zijn dan wel, maar als BassBoom...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:48 

Hardtraxx Veteran

WIJNUH schreef:
tomb schreef:

Of dat zo lekker is weet ik nog niet. Als het platen à la Feel The Rythm zijn dan wel, maar als BassBoom...

Ze hebben ook genoeg oude platen waarmee ze samen prima een uur kunnen vullen. Vind het echter wel jammer dat ze live gaan. Had eigenlijk op iets meer varatie bij ze gehoopt. Dat kunnen ze namelijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 21:49 

Hardtraxx Veteran

Reken maar dan PP er wat moois en speciaals van kunnen maken! Zal vast geen standaard PP Live zijn. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:09 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, een gewone DJ set zou wat gevarieerder zijn.. ze draaien ook veel Ran-D en willen ook nog wel eens een B-Frontje draaien...

Maar inderdaad, hoop dat ze eens wat platen fixen zonder van die vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:10 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
Inderdaad, een gewone DJ set zou wat gevarieerder zijn.. ze draaien ook veel Ran-D en willen ook nog wel eens een B-Frontje draaien...

Zijn er op zich genoeg: oa Ghostclass, Doggystyle remix, Technoprime, Eternity, Raise Your Hands Up en vast nog wel wat meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:23 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
tomb schreef:

Zijn er op zich genoeg: oa Ghostclass, Doggystyle remix, Technoprime, Eternity, Raise Your Hands Up en vast nog wel wat meer.

Idd. Het is alleen jammer dat ze niet meer van die platen maken. Die zijn beter dan BassBoom en Rock Ya Attitude.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

Technoprime, Voices (weet ik niet zeker) komen volgende week uit.
Eternity blijft denk ik een DJ Tool.

Die zijn alle 3 ontzettend recent.

Overigens is de B-Kant van Rock Ya Attitude ook zonder PP vocals. Dus uiteindelijk is het maar waar je zelf naar kijkt. Beetje een matig argument als ik het zo mag zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 22:39 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Technoprime, Voices (weet ik niet zeker) komen volgende week uit.
Eternity blijft denk ik een DJ Tool.

Die zijn alle 3 ontzettend recent.

Overigens is de B-Kant van Rock Ya Attitude ook zonder PP vocals. Dus uiteindelijk is het maar waar je zelf naar kijkt. Beetje een matig argument als ik het zo mag zeggen.

Technoprime (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:05 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Lyst schreef:

Dat vind ik heel kut.

Idd, hoezo gaat die niet door dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:28 

Hardtraxx Elite

Door omstandigheden kon Arboza zijn set niet op tijd inleveren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:29 

Donateur

Citaat:
Pieter DjThera Heijnen
Had an awesome production day with @Crypsis ! Finished our first collab track "Pulling The Trigger" :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 23:57 

Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
Citaat:
Pieter DjThera Heijnen
Had an awesome production day with @Crypsis ! Finished our first collab track "Pulling The Trigger" :-)

Titel klinkt veel belovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 00:30 

Hardtraxx Addict

Kryptica schreef:
Citaat:
Pieter DjThera Heijnen

Betekent dat dat er meer komen? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 00:40 

Artiest

Jij kan heel goed begrijpend lezen ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 00:43 

Donateur

:thumbsup: ben benieuwd, gaat vast heel vet worden :worship: en de rest wat er aan gaat komen ook :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 10:11 

Kryptica schreef:
Citaat:
Pieter DjThera Heijnen

ziek :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 11:25 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Kryptica schreef:
Citaat:
Pieter DjThera Heijnen

ziek :bomb:

2x moet gwn bommetje worden dacht ik zo...en wat eraan komt ook :worship:
Vorige  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen