Lyst schreef:
The Machine, bepaalt zijn eigen weg, kan zelf erg goed produceren, zet ALTIJD een gevarieerde set neer. Het enige verschil zit hem in hoe toegankelijk de muziek is en dat Q-dance DBSTF wel op de grote feesten neerzet en The Machine niet. Dus om nu te zeggen dat ze het meer verdienen omdat ze toegankelijkere muziek maken dan The Machine, vind ik raar. Natuurlijk zal The Machine geen HMH vullen, maar dat heeft niets met verdienen te maken, maar met het commercieel rond krijgen. Kwaliteit staat niet gelijk aan populariteit, een populaire dj/producer kan kwalitatief slecht zijn (bijv. Scooter) en een kwalitatief goede producer/dj is niet altijd populair (bijv Ultraform).
Ik vind "verdienen" betrekking hebben op hoe goed iemand kwalitatief is en niet op hoe populair iemand is.
Overigens ben ik het niet eens met dat DBSTF hun eigen weg bepalen, in dusverre dat zij iets anders doen dan de rest van de artiesten.
Ik heb The Machine anders dit jaar bijzonder weinig in Nederland gezien. (Dominator en Loudness haal ik me voor de geest). Ik snap wat je wilt zeggen met eigen orginele producties etcetera, maar zoals je zelf zegt:
Lyst schreef:
Natuurlijk zal The Machine geen HMH vullen
Oftewel: gaat niet gebeuren.
Dat je geen fan bent van de sound die nu populair is weten we onderhand wel, daar kom ik toch nooit met je uit. En hier eensgelijks. Dus ik laat het hierbij.
Ontopic nu:
In plaats van de Insiders hebben we nu dit Twitteraccount:
http://twitter.com/QdanceBackstageCitaat:
Dear Q-dancer, On this account we'll give you some exclusives and backstage information. Follow if you want to be the first to know.. Q
Dj Zany Twitter
Citaat:
Recieved my S4 kontroller today! Gonna use it asap!
Grappig, stond ie bij de HDE ook lang naar te kijken!