Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:50 

Hardtraxx Veteran

Twittered by Mental Theo

Citaat:
Ik zoek vette investeerders voor een nieuwe muziek zender !!!!!!! en wie weet via SLAMTV !!?? nieuwe Vj's en iedereen de kan geven !
9:42 AM Nov 4th via web

Een zender zonder vriendjes politiek omtrent wat er gedraaid mag worden en de kijker beslist ! Dus wel vette hardstyle en underground RnB !
9:39 AM Nov 4th via web

Hmm een nieuwe zender met underground, oldschool, hard styles en nieuwste muziek ! Dit maal ook Nederlands talent de kans geven !
9:38 AM Nov 4th via web

TMF out SLAMTV in ? wie zou het cool vinden als we met SLAMTV de draad op zouden pakken??

Hmm, ik hoop niet dat het serieus is, krijgen we nóg meer kermishardstyle met kut-clips. Of aan de andere kant, misschien wel vette shots vanuit feesten waar clips worden gemaakt. Maar dan zit ik nog met de vraag of de kwaliteit van de tracks niet achteruit gaat, omdat producers snel een nieuwe track/clip op Slam TV wil hebben. Antwoord lijkt me 'ja', :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 01:03 

Artiest

Tel schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Dat vind ik ja, en pioniers... dat vind jij weer... daarom zeg ik "ik vind dat DBSTF dit verdienen. "

Jij vind die namen geen pioneers? :huh:

XQ gaat niet dr over of iemand het VERDIEND. Het gaat erom dat iemand het je GUNT.
Blijk gunt Q-Dance het DBSTF en zien ze dr wat in. Natuurlijk kun je de GUN factor krijgen door je VERDIENSTEN.

Gewoon onzin als mensen zeggen dat ze het niet verdienen want daar gaat het ook helemaal niet over. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 02:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Twittered by Mental Theo

Citaat:
Ik zoek vette investeerders voor een nieuwe muziek zender !!!!!!! en wie weet via SLAMTV !!?? nieuwe Vj's en iedereen de kan geven !
9:42 AM Nov 4th via web

Een zender zonder vriendjes politiek omtrent wat er gedraaid mag worden en de kijker beslist ! Dus wel vette hardstyle en underground RnB !
9:39 AM Nov 4th via web

Hmm een nieuwe zender met underground, oldschool, hard styles en nieuwste muziek ! Dit maal ook Nederlands talent de kans geven !
9:38 AM Nov 4th via web

TMF out SLAMTV in ? wie zou het cool vinden als we met SLAMTV de draad op zouden pakken??

Hmm, ik hoop niet dat het serieus is, krijgen we nóg meer kermishardstyle met kut-clips. Of aan de andere kant, misschien wel vette shots vanuit feesten waar clips worden gemaakt. Maar dan zit ik nog met de vraag of de kwaliteit van de tracks niet achteruit gaat, omdat producers snel een nieuwe track/clip op Slam TV wil hebben. Antwoord lijkt me 'ja', :(

Met je wause kop op een DVD die bijna alleen door feestgangers wordt bekeken oke, maar in een muziekclip... doe maar niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 11:25 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Tel schreef:
Dat vind ik ja, en pioniers... dat vind jij weer... daarom zeg ik "ik vind dat DBSTF dit verdienen. "

XQ gaat niet dr over of iemand het VERDIEND. Het gaat erom dat iemand het je GUNT.
Blijk gunt Q-Dance het DBSTF en zien ze dr wat in. Natuurlijk kun je de GUN factor krijgen door je VERDIENSTEN.

Gewoon onzin als mensen zeggen dat ze het niet verdienen want daar gaat het ook helemaal niet over. :)

Ik denk dat q-dance het iedereen (van platinum) wel "gunt".

Het gaat puur om populariteit, die hmh moet vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 12:48 

Hardtraxxer

Nego schreef:
Tel schreef:

Ze verdienen het wel, alleen gunnen de echte hardstyle kenners van hardtraxx het DBSTF niet. Want ja ze draaien wel eens MMA en sound of the thunder en die hebben ze al zo vaak gehoord, omg :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:04 

Hardtraxx Veteran

daar gaat het helemaal niet om;)....het gaat erom dat er genoeg andere artiesten zijn die het in de veel ogen meer verdienen dan DBSTF...omdat die al wat jaartjes langer mee gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:15 

Hardtraxx Veteran

donkeyrollers schreef:
daar gaat het helemaal niet om;)....het gaat erom dat er genoeg andere artiesten zijn die het in de veel ogen meer verdienen dan DBSTF...omdat die al wat jaartjes langer mee gaan ;)

DBSTF draait vanaf 2004 mee en vanaf 2006 kwamen de grootste feesten. Is dat niet lang genoeg?
Headhunterz had in 2004 zijn eerste Defqon en 2010 zijn eigen XQ.

Maar het gaat niet alleen om jaartjes meegaan. Eerder om het totaalpakket. Ze hebben al best wel wat bereikt:
Qlimax Anthem
"anthem" Feestfabriek
succesvol eigen album
eigen sublabel op Scantraxx
DJ Mag top 100 ranking
Vanaf 2007 bij zo goed als ieder groot feest.

Is het dan niet verdiend? Ik snap het wel dat ze gekozen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:20 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
donkeyrollers schreef:

DBSTF draait vanaf 2004 mee en vanaf 2006 kwamen de grootste feesten. Is dat niet lang genoeg?

Maar het gaat niet alleen om jaartjes meegaan. Eerder om het totaalpakket. Ze hebben al best wel wat bereikt:
Qlimax Anthem
"anthem" Feestfabriek
succesvol eigen album
DJ Mag top 100 ranking

Mee eens! Je kunt niet zeggen dat ze niks bereikt hebben in die jaren dat ze bezig zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:37 

Aan het typen...

Khadber schreef:
donkeyrollers schreef:

Qlimax Anthem
"anthem" Feestfabriek
succesvol eigen album
DJ Mag top 100 ranking

lol, de helft van jou punten hebben ze aan Q-dance te danken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

En wie organiseert nou precies die X-Qlusive? Precies.
Wat is dan je punt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:41 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
donkeyrollers schreef:

Qlimax Anthem
"anthem" Feestfabriek
succesvol eigen album
DJ Mag top 100 ranking

Maar wat hebben zij toegevoegd? Voorheen stonden er mensen op XQ die wat voor de scene betekent hebben... Bij DBSTF kan ik niet zo snel iets verzinnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:45 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Lyst schreef:

Wat is dan je punt?

Mijn punt is dat Q-dance er zelf voor heeft gezorgd dat ze het verdienen.
Hmm laat ik het zo zeggen, als Q-dance wil dat Gostosa het verdient dan laten zij:
- haar het qlimax anthem maken
- het "anthem" van de feestfabriek maken
- boeken ze haar op ieder groot feest vanaf 2007

Zijn dat dan argumenten om te zeggen dat zij het verdient?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 13:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Lyst schreef:

Wat is dan je punt?

Hmm laat ik het zo zeggen, als Q-dance wil dat Gostosa het verdient dan laten zij:

Het verschil is dat deze 2 heren er verschrikkelijk populair mee zijn geworden, hun eigen weg bepalen, zelf kunnen produceren en een gevarieerde set neer KUNNEN zetten (al doen ze dat tegenwoordig bijna niet meer). Bovendien worden ze buiten de grote feesten genoeg geboekt door kleinere organisatoren. Dit in tegenstelling tot Isaac bijvoorbeeld (zonde, maar het is helaas wel zo).

Stokbrood schreef:
Maar wat hebben zij toegevoegd? Voorheen stonden er mensen op XQ die wat voor de scene betekent hebben... Bij DBSTF kan ik niet zo snel iets verzinnen?

Is dat lijstje niet goed genoeg dan? Wat moeten ze volgens jou dan allemaal gedaan hebben om een XQ te verdienen?

Ik ben geen ontzettende fan van ze, maar om nou te gaan klagen dat ze een XQ krijgen. De rede waarom is goed te volgen en ik weet zeker dat ze er echt wel wat moois van kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 14:04 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Lyst schreef:
Khadber schreef:
Wat is dan je punt?

Het verschil is dat deze 2 heren er verschrikkelijk populair mee zijn geworden, hun eigen weg bepalen, zelf kunnen produceren en een gevarieerde set neer KUNNEN zetten (al doen ze dat tegenwoordig bijna niet meer). Bovendien worden ze buiten de grote feesten genoeg geboekt door kleinere organisatoren. Dit in tegenstelling tot Isaac bijvoorbeeld (zonde, maar het is helaas wel zo).

The Machine, bepaalt zijn eigen weg, kan zelf erg goed produceren, zet ALTIJD een gevarieerde set neer. Het enige verschil zit hem in hoe toegankelijk de muziek is en dat Q-dance DBSTF wel op de grote feesten neerzet en The Machine niet. Dus om nu te zeggen dat ze het meer verdienen omdat ze toegankelijkere muziek maken dan The Machine, vind ik raar. Natuurlijk zal The Machine geen HMH vullen, maar dat heeft niets met verdienen te maken, maar met het commercieel rond krijgen. Kwaliteit staat niet gelijk aan populariteit, een populaire dj/producer kan kwalitatief slecht zijn (bijv. Scooter) en een kwalitatief goede producer/dj is niet altijd populair (bijv Ultraform).
Ik vind "verdienen" betrekking hebben op hoe goed iemand kwalitatief is en niet op hoe populair iemand is.
Overigens ben ik het niet eens met dat DBSTF hun eigen weg bepalen, in dusverre dat zij niet iets anders doen dan de rest van de artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 14:10 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
The Machine, bepaalt zijn eigen weg, kan zelf erg goed produceren, zet ALTIJD een gevarieerde set neer. Het enige verschil zit hem in hoe toegankelijk de muziek is en dat Q-dance DBSTF wel op de grote feesten neerzet en The Machine niet. Dus om nu te zeggen dat ze het meer verdienen omdat ze toegankelijkere muziek maken dan The Machine, vind ik raar. Natuurlijk zal The Machine geen HMH vullen, maar dat heeft niets met verdienen te maken, maar met het commercieel rond krijgen. Kwaliteit staat niet gelijk aan populariteit, een populaire dj/producer kan kwalitatief slecht zijn (bijv. Scooter) en een kwalitatief goede producer/dj is niet altijd populair (bijv Ultraform).
Ik vind "verdienen" betrekking hebben op hoe goed iemand kwalitatief is en niet op hoe populair iemand is.
Overigens ben ik het niet eens met dat DBSTF hun eigen weg bepalen, in dusverre dat zij iets anders doen dan de rest van de artiesten.

Ik heb The Machine anders dit jaar bijzonder weinig in Nederland gezien. (Dominator en Loudness haal ik me voor de geest). Ik snap wat je wilt zeggen met eigen orginele producties etcetera, maar zoals je zelf zegt:
Lyst schreef:
Natuurlijk zal The Machine geen HMH vullen

Oftewel: gaat niet gebeuren.
Dat je geen fan bent van de sound die nu populair is weten we onderhand wel, daar kom ik toch nooit met je uit. En hier eensgelijks. Dus ik laat het hierbij.

Ontopic nu:
In plaats van de Insiders hebben we nu dit Twitteraccount: http://twitter.com/QdanceBackstage
Citaat:
Dear Q-dancer, On this account we'll give you some exclusives and backstage information. Follow if you want to be the first to know.. Q

Dj Zany Twitter
Citaat:
Recieved my S4 kontroller today! Gonna use it asap!

Grappig, stond ie bij de HDE ook lang naar te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 14:16 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Overigens ben ik het niet eens met dat DBSTF hun eigen weg bepalen, in dusverre dat zij niet iets anders doen dan de rest van de artiesten.

Je zegt dat jij vindt dat verdienen betrekking heeft op de kwaliteit in plaats van populariteit, terwijl de bedoeling van X-Qlusive volgens mij is om een voor de massa feest neer te zetten in de HMH dat uitverkocht raakt. Dan is populariteit wel 1 van de belangrijkste prestatiematen. Daarom vind ik dat DBSTF wel een X-Qlusive verdienen, omdat ze het voor elkaar hebben gekregen om (met welke hulp dan ook) een enorm aantal fans te verwerven. The Machine verdient volgens jou (en volgens mij) meer waardering dan DBSTF, voor het leveren van originaliteit en kwaliteit in zijn producties. Maar dat zijn niet de prestaties die het sterkst meetellen voor het verdienen van een X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 14:22 

Aan het typen...

Ik zeg dat "verdienen" niet slaat op populariteit. Daarmee zeg ik dus dat DBSTF een XQlusive krijgen, omdat ze populair zijn en niet omdat ze kwalitatief veel beter zijn dan de andere artiesten die nog niet geweest zijn. En ik kan me dat wel voorstellen vanuit het oogpunt van Q, want die wil gewoon een volle zaal. En dat heeft niks te maken met mijn eigen smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 15:21 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
donkeyrollers schreef:

Qlimax Anthem
"anthem" Feestfabriek
succesvol eigen album
DJ Mag top 100 ranking

Ik kan betere rijtjes maken (waarom ik ook vind dat anderen het meer verdienen)

Deepack
Draait vanaf het begin mee en staat sinds 2003 met grote regelmaat op de grote feesten.
Anthem Qlimax
Anthem Defqon
Eigen label

Alpha Twins
Vanaf het begin er bij. Sinds 2001 met grote regelmaat op de grote feesten
Anthem Qlimax
Eigen sublabel bij scantraxx

Voor Activator, Isaac, Tatanka, Zatox en ook Brennan Heart geld ong. het zelfde.

Wat ik hiermee dus wil zeggen is dat er mensen zijn die het nóg meer verdienen dan dbstf. En dat het simpelweg om populariteit draait, en dat het tegenwoordig niet meer belangrijk is wat je bereikt hebt. Het heeft dus ook geen nut om lijstjes van prestaties te gaan maken. Het zal mij dan ook nog weinig verbazen als we volgend jaar een XQ Psyko Punkz of B-Front hebben (en ja, dat zo ik ook onterecht vinden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 15:45 

Hardtraxx Veteran

En die Qlimax anthem van Deepack is ook gelijk de vetste anthem OOIT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 16:29 

Donateur

..in alle livesets van MOH, en soort ruis zit :mad: waar ik flink van baal :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 16:57 

Hardtraxx Veteran

The Skribblers schreef:
En die Qlimax anthem van Deepack is ook gelijk de vetste anthem OOIT :thumbsup:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 17:01 

Donateur

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Lyst schreef:

Wat is dan je punt?

Ze hebben het geprobeerd bij Q maar ze zijn er na een tijdje ook achter gekomen dat je populariteit niet helemaal zelf kan maken.
Tuurlijk helpen grote organisaties mee, maar het publiek is niet zo kansloos als jij maar steeds denkt omdat de meesten ook gewoon een mening en een muzieksmaak hebben. En als deze mensen in de loop der jaren DBSTF leuk zijn gaan vinden is dat jammer voor jou en mij maar gewoon een keihard gegeven.
De DJ Mag top 100 bevestigd het gewoon keihard dat die 2 het verdienen, of je het nou leuk vind of niet. Word je er soms echt niet zelf moe van? Je laat je hier keihard verblinden door je muzieksmaak.

En nog iets, DBSTF was een van de allereerste hardstyle-acts die begon met vrolijke melodieën in hardstyle, wat dat betreft zijn ze pioniers binnen het genre. Maar ja hardstyle mocht natuurlijk nooit van zn leven bestaan uit blije deuntjes :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 17:31 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
..in alle livesets van MOH, en soort ruis zit :mad: waar ik flink van baal :thumbdown:

audacity ruis verwijderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 19:52 

Aan het typen...

Volgens mij snapte 70% van het publiek nog niet wat er mis was met Gostosa, de meeste kritiek die er heerste was op het internet en dat is maar een klein deel van de scene. Maar dat was mijn punt helemaal niet, khadber haalde die 3 dingen aan, als argumenten waarom zij het verdienden. Maar die 3 argumenten zijn gekleurd, omdat ze alle 3 door Q-dance bepaald zijn, die vervolgens weer zoveel mogelijk geld willen verdienen. Kijk ik snap best dat Q-dance hun een X-Qlusive geeft, ze zijn op headhunterz na de populairste hardstyle act en vullen daardoor dus gemakkelijker een zaal. Maar zeggen dat ze het meest verdienen van alle djs die nog geen x-qlusive hebben gehad, gaat er bij mij niet in. En al helemaal niet om de drie redenen die khadber aangaf, die trouwens allemaal sloegen op de populariteit van de artiest. Ik vergelijk het altijd met Scooter, hij is razend populair, maar kwalitatief waardeloos. Verdient Scooter dan een X-Qlusive als hij hardstyle zou maken? Ik vind van niet. Dus als je puur alleen zou kijken naar de populariteit van een artiest, vind ik niet dat je kunt zeggen of hij het wel of niet verdient. Je kunt die populariteit dus ook niet als argument gebruiken waarom zij het verdienen. En als je puur alleen kijkt naar "het verdienen", dan komen Isaac, Tatanka, Activator, Zatox, Deepack, The Pitcher, The Beholder, Tuneboy, Alpha Twins en zelfs Brennan Heart nog eerst. Hoewel je met de meeste van dezen waarschijnlijk geen HMH vol gaat krijgen. Sowieso als je vanuit de kern van de scene kijkt, zijn er maar weinig mensen echt fan van DBSTF. Terwijl al bovenstaande artiesten (gedurende een lange tijd) door zowel de kern als de massa gewaardeerd werden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 20:10 

Hardtraxx Veteran

Het grote verschil is dat jij een andere kijk hebt op wie het verdient dan Q-Dance. Je noemt argumenten daarbij gekleurd van Q-Dance kant en dat zou je ook voor een deel van jouw argumenten kunnen zeggen, zoals Dawasiknie ook eigenlijk al treffend zei. De pech voor jou is dat Q-Dance het organiseert.

Ik heb echter geen zin in ellelange, topicvervuilende discussies die jij en anderen (waaronder ik) al verschillende topics mee onder hebben gebaggerd. Bij deze.
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen