Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:41 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Pff.. XQ:DBSTF.. Doe dan Deepack.. Draaien al jaren mee in de scene, en zijn ook echte pioneers van de Hardstyle sound. Aan de ene kant snap ik het ook wel, aangezien ze ongeveer de meest begeerde artiesten zijn onder de dagjesmensen.

dat is ook de enige reden voor mij dat ze een X-qlusive verdienen...voor de rest hoeft het allemaal van mij niet...veels te commercieel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

donkeyrollers schreef:
Teknizion schreef:
Pff.. XQ:DBSTF.. Doe dan Deepack.. Draaien al jaren mee in de scene, en zijn ook echte pioneers van de Hardstyle sound. Aan de ene kant snap ik het ook wel, aangezien ze ongeveer de meest begeerde artiesten zijn onder de dagjesmensen.

dat is ook de enige reden voor mij dat ze een X-qlusive verdienen...voor de rest hoeft het allemaal van mij niet...veels te commercieel :/

Ik zie jou om de haverklap dat woord gebruiken. Weet je uberhaupt wel wat het inhoud?

Ongeveer 95% van de hele Hardstyle is commercieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:51 

Donateur

Ja ik snap het nut daar ook niet van, elke orginisatie van welk feest dan of het nou Loudness is of X-Qlusive ze willen beide winst maken..
Lijkt me toch niet meer dan logish? je gaat toch niet iets organiseren om verlies te maken???
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:52 

Hardtraxx Elite

De mensen die er geld voor krijgen om tracks te produceren -> verkopen en voor geld op feesten draaien zijn commercieel. Ik denk dat jij de mensen, die zogenaamd meer geld willen verdienen door toegankelijkere hardstyle te maken, commercieel noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:54 

Aan het typen...

Khadber schreef:
donkeyrollers schreef:
Teknizion schreef:

Ik zie jou om de haverklap dat woord gebruiken. Weet je uberhaupt wel wat het inhoud?

Ongeveer 95% van de hele Hardstyle is commercieel.

Je hebt commercieel en te commercieel he, goed lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:55 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Dat vind ik ja, en pioniers... dat vind jij weer... daarom zeg ik "ik vind dat DBSTF dit verdienen. "

Jij vind die namen geen pioneers? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 20:06 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het niet echt ongepast, zo'n XQ DBSTF. Ze hebben wel duidelijk een eigen sound en maken tracks die keer op keer populair zijn bij het grote publiek. Dan vind ik wel dat ze een XQ mogen krijgen, want zo heel veel stelt het niet voor toch? Je kunt best een XQ Deepack neerzetten, maar ik vraag me dan af of het wel genoeg kaartjes zou verkopen. XQ Noisecontrollers zou te snel na Thrillogy volgen, maar ik zou het wel gepast vinden voor een volgende XQ. Een XQ Brennan Heart zou ik wel echt vies vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:24 

Hardtraxx Veteran

Thera Twitter:
Citaat:
VERY interesting studio day tomorrow! Producing a track together with no one else then @Crypsis !
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:36 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Thera Twitter:
Citaat:
VERY interesting studio day tomorrow! Producing a track together with no one else then @Crypsis !

Benieuwddddd!! :woot:
Hopelijk gebruiken ze niet de gewone Crypsis kicks.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:53 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Thera Twitter:
Citaat:

:drool: Krijgt mijn stem voor geilste nieuws van het jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:59 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Thera Twitter:
Citaat:

<-- Hoopt op een Dust-in-your-eyes-soort-track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:01 

Donateur

Ik vind de XQ voor DBSTF wel terecht. Ze zijn na Headhunterz simpelweg de meest populaire hardstyle-act van de afgelopen jaren, daar valt helemaal niks op af te dingen. En ze lopen toch zeker 5 jaar mee, dus ik kan het d'r niet mee oneens zijn.

Alleen tsja, mijn stijl is het totaal niet, dus ik blijf thuis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:16 

Donateur

Ik vind het niet terecht. Ze mogen dan wel populair zijn, maar ten eerste leggen ze qua DJ zijn niks in de schaal.
Ten tweede innoveren ze qua producties ook niet. Ten derde zijn er veel meer waardige kanshebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

Ach, als je het van vanuit Q-Dance kijkt is het logisch, maar wij vinden dat helaas niet zo leuk.. :/

Volgende wordt QX Brennan Heart, want:
Qlimax anthem TBY 2008 > XQ TBY 2009
Qlimax anthem DBSTF 2009 > XQ DBSTF 2010
Qlimax anthem BH 2010 > QX BH 2010??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:27 

Donateur

Mol schreef:
Ik vind het niet terecht. Ze mogen dan wel populair zijn, maar ten eerste leggen ze qua DJ zijn niks in de schaal.
Ten tweede innoveren ze qua producties ook niet. Ten derde zijn er veel meer waardige kanshebbers.

Eerste punt niet mee eens, ze zijn niet geniaal maar ze mixen beter dan bijv. Headhunterz of TBY die de vorige XQ's hadden. En op sommige avonden kunnen ze nog best leuke sets neerzetten.
Ten tweede mee eens, maar dat doen weinig populaire namen vandaag de dag.
Ten derde, wie dan? Deepack wellicht maar die vind ik ook heeeeel ver weg gezakt. De rest heeft allemaal een XQ gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:28 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Ach, als je het van vanuit Q-Dance kijkt is het logisch, maar wij vinden dat helaas niet zo leuk.. :/

Qlimax anthem DBSTF 2009 > XQ DBSTF 2011
Qlimax anthem BH 2010 > QX BH 2011??

Qlimax anthem HH 2007 > XQ HH 2010

complottheorie nummer 2, na die van outland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:30 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:

Qlimax anthem DBSTF 2009 > XQ DBSTF 2010
Qlimax anthem BH 2010 > QX BH 2010??

Als Brennan Heart volgend jaar in mei in de Outland, Rotterdam draait, kun je dit al helemaal niet meer ontkennen..

Technoboy, Zany, Headhunterz, D-Block & S-te-fan draaiden al eerder op een eigen feest in Outland gevolgd door een XQ. Noisecontrollers hebben dit jaar ook een eigen feest in Outland gehad en hebben vervolgens Thrillogy op hun naam gekregen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:33 

Donateur

dawasiknie schreef:
Mol schreef:

Eerste punt niet mee eens, ze zijn niet geniaal maar ze mixen beter dan bijv. Headhunterz of TBY die de vorige XQ's hadden. En op sommige avonden kunnen ze nog best leuke sets neerzetten.
Ten tweede mee eens, maar dat doen weinig populaire namen vandaag de dag.
Ten derde, wie dan? Deepack wellicht maar die vind ik ook heeeeel ver weg gezakt. De rest heeft allemaal een XQ gehad.

TBY mixt absoluut beter, ook z'n tracklists zijn veuul beter! Isaac, Slim Shore(!), A2 (al zijn die ook weggezakt),
Tatanka!!, Activator (al vind ik 'm ook veel minder sinds Hysteria)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:35 

Hardtraxx Veteran

Activator is geen Platinum artiest en word amper geboekt. Lijkt me ook geen geschikte kandidaat.
Isaac heeft net zijn eigen Thrillogy achter de rug en B2S/Q-Dance houden echt wel contact over dat soort dingen.
Tatanka zou ik wel weer tof vinden, maarja.
De keuze voor DBSTF is niet gek qua populariteit. Dat kun je leuk vinden of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:36 

Donateur

TBY mixt soms nog trager dan mn oma boodschappen doet, DBSTF mixen iig lekker door. Dat heb ik liever (en dan soms een foutje) dan dat eeuwige inspiratieloze intro-outro mixen. Al ben ik qua platenkeuze natuurlijk meer een fan van Technoboy.

XQ Isaac is qua populariteits-verhouding de enige serieuze optie vind ik (wat een geil feest zou dat kunnen worden btw :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 22:46 

Donateur

Activator heeft wel een eigen smaak en doet lekker z'n ding. Dat zou een mooi XQ opleveren!
TBY mixt soms traag maar op inQontrol draait ie AL-TIJD goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 23:20 

Hardtraxxer

Odyssee schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 23:29 

Hardtraxx Elite

Zeker afgeleid van deze.

Ontopic: Wel een geinig nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 23:31 

Donateur

Nee van Pennywise - Bro Hymn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 23:41 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Nee van Pennywise - Bro Hymn

Ja, Melrose O is weer afgeleid van Pennywise.
Vorige  1 ... 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen