Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Teknizion wrote:Pff.. XQ:DBSTF.. Doe dan Deepack.. Draaien al jaren mee in de scene, en zijn ook echte pioneers van de Hardstyle sound. Aan de ene kant snap ik het ook wel, aangezien ze ongeveer de meest begeerde artiesten zijn onder de dagjesmensen.
dat is ook de enige reden voor mij dat ze een X-qlusive verdienen...voor de rest hoeft het allemaal van mij niet...veels te commercieel :/
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
donkeyrollers wrote:
Teknizion wrote:Pff.. XQ:DBSTF.. Doe dan Deepack.. Draaien al jaren mee in de scene, en zijn ook echte pioneers van de Hardstyle sound. Aan de ene kant snap ik het ook wel, aangezien ze ongeveer de meest begeerde artiesten zijn onder de dagjesmensen.
dat is ook de enige reden voor mij dat ze een X-qlusive verdienen...voor de rest hoeft het allemaal van mij niet...veels te commercieel :/
Ik zie jou om de haverklap dat woord gebruiken. Weet je uberhaupt wel wat het inhoud?

Ongeveer 95% van de hele Hardstyle is commercieel.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ja ik snap het nut daar ook niet van, elke orginisatie van welk feest dan of het nou Loudness is of X-Qlusive ze willen beide winst maken..
Lijkt me toch niet meer dan logish? je gaat toch niet iets organiseren om verlies te maken???
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
De mensen die er geld voor krijgen om tracks te produceren -> verkopen en voor geld op feesten draaien zijn commercieel. Ik denk dat jij de mensen, die zogenaamd meer geld willen verdienen door toegankelijkere hardstyle te maken, commercieel noemt.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Khadber wrote:
donkeyrollers wrote:
Ik zie jou om de haverklap dat woord gebruiken. Weet je uberhaupt wel wat het inhoud?

Ongeveer 95% van de hele Hardstyle is commercieel.
Je hebt commercieel en te commercieel he, goed lezen :P
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Skedoedelefloeps wrote:Dat vind ik ja, en pioniers... dat vind jij weer... daarom zeg ik "ik vind dat DBSTF dit verdienen. "
Jij vind die namen geen pioneers? :huh:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik vind het niet echt ongepast, zo'n XQ DBSTF. Ze hebben wel duidelijk een eigen sound en maken tracks die keer op keer populair zijn bij het grote publiek. Dan vind ik wel dat ze een XQ mogen krijgen, want zo heel veel stelt het niet voor toch? Je kunt best een XQ Deepack neerzetten, maar ik vraag me dan af of het wel genoeg kaartjes zou verkopen. XQ Noisecontrollers zou te snel na Thrillogy volgen, maar ik zou het wel gepast vinden voor een volgende XQ. Een XQ Brennan Heart zou ik wel echt vies vinden
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Thera Twitter:
VERY interesting studio day tomorrow! Producing a track together with no one else then @Crypsis !
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Khadber wrote:Thera Twitter:
VERY interesting studio day tomorrow! Producing a track together with no one else then @Crypsis !
Benieuwddddd!! :woot:
Hopelijk gebruiken ze niet de gewone Crypsis kicks.. :P
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
:drool: Krijgt mijn stem voor geilste nieuws van het jaar :lol:
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
<-- Hoopt op een Dust-in-your-eyes-soort-track :worship:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vind de XQ voor DBSTF wel terecht. Ze zijn na Headhunterz simpelweg de meest populaire hardstyle-act van de afgelopen jaren, daar valt helemaal niks op af te dingen. En ze lopen toch zeker 5 jaar mee, dus ik kan het d'r niet mee oneens zijn.

Alleen tsja, mijn stijl is het totaal niet, dus ik blijf thuis ;)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ik vind het niet terecht. Ze mogen dan wel populair zijn, maar ten eerste leggen ze qua DJ zijn niks in de schaal.
Ten tweede innoveren ze qua producties ook niet. Ten derde zijn er veel meer waardige kanshebbers.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ach, als je het van vanuit Q-Dance kijkt is het logisch, maar wij vinden dat helaas niet zo leuk.. :/

Volgende wordt QX Brennan Heart, want:
Qlimax anthem TBY 2008 > XQ TBY 2009
Qlimax anthem DBSTF 2009 > XQ DBSTF 2010
Qlimax anthem BH 2010 > QX BH 2010??
Donateur
last seen Mar 2017
Mol wrote:Ik vind het niet terecht. Ze mogen dan wel populair zijn, maar ten eerste leggen ze qua DJ zijn niks in de schaal.
Ten tweede innoveren ze qua producties ook niet. Ten derde zijn er veel meer waardige kanshebbers.
Eerste punt niet mee eens, ze zijn niet geniaal maar ze mixen beter dan bijv. Headhunterz of TBY die de vorige XQ's hadden. En op sommige avonden kunnen ze nog best leuke sets neerzetten.
Ten tweede mee eens, maar dat doen weinig populaire namen vandaag de dag.
Ten derde, wie dan? Deepack wellicht maar die vind ik ook heeeeel ver weg gezakt. De rest heeft allemaal een XQ gehad.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Edwinn wrote:Ach, als je het van vanuit Q-Dance kijkt is het logisch, maar wij vinden dat helaas niet zo leuk.. :/

Qlimax anthem DBSTF 2009 > XQ DBSTF 2011
Qlimax anthem BH 2010 > QX BH 2011??
Qlimax anthem HH 2007 > XQ HH 2010

complottheorie nummer 2, na die van outland :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Edwinn wrote:Ach, als je het van vanuit Q-Dance kijkt is het logisch, maar wij vinden dat helaas niet zo leuk.. :/

Qlimax anthem DBSTF 2009 > XQ DBSTF 2010
Qlimax anthem BH 2010 > QX BH 2010??
Als Brennan Heart volgend jaar in mei in de Outland, Rotterdam draait, kun je dit al helemaal niet meer ontkennen..

Technoboy, Zany, Headhunterz, D-Block & S-te-fan draaiden al eerder op een eigen feest in Outland gevolgd door een XQ. Noisecontrollers hebben dit jaar ook een eigen feest in Outland gehad en hebben vervolgens Thrillogy op hun naam gekregen dit jaar.
Donateur
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:
Mol wrote:Ik vind het niet terecht. Ze mogen dan wel populair zijn, maar ten eerste leggen ze qua DJ zijn niks in de schaal.
Eerste punt niet mee eens, ze zijn niet geniaal maar ze mixen beter dan bijv. Headhunterz of TBY die de vorige XQ's hadden. En op sommige avonden kunnen ze nog best leuke sets neerzetten.
Ten tweede mee eens, maar dat doen weinig populaire namen vandaag de dag.
Ten derde, wie dan? Deepack wellicht maar die vind ik ook heeeeel ver weg gezakt. De rest heeft allemaal een XQ gehad.
TBY mixt absoluut beter, ook z'n tracklists zijn veuul beter! Isaac, Slim Shore(!), A2 (al zijn die ook weggezakt),
Tatanka!!, Activator (al vind ik 'm ook veel minder sinds Hysteria)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Activator is geen Platinum artiest en word amper geboekt. Lijkt me ook geen geschikte kandidaat.
Isaac heeft net zijn eigen Thrillogy achter de rug en B2S/Q-Dance houden echt wel contact over dat soort dingen.
Tatanka zou ik wel weer tof vinden, maarja.
De keuze voor DBSTF is niet gek qua populariteit. Dat kun je leuk vinden of niet.
Donateur
last seen Mar 2017
TBY mixt soms nog trager dan mn oma boodschappen doet, DBSTF mixen iig lekker door. Dat heb ik liever (en dan soms een foutje) dan dat eeuwige inspiratieloze intro-outro mixen. Al ben ik qua platenkeuze natuurlijk meer een fan van Technoboy.

XQ Isaac is qua populariteits-verhouding de enige serieuze optie vind ik (wat een geil feest zou dat kunnen worden btw :drool: )
Donateur
last seen Nov 2014
Activator heeft wel een eigen smaak en doet lekker z'n ding. Dat zou een mooi XQ opleveren!
TBY mixt soms traag maar op inQontrol draait ie AL-TIJD goed! :D
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Odyssee wrote:Paul Elstak ft New Kids - Turbo

http://www.hardtunes.com/tunes/paul-els ... urbo/3393/
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
View on YouTube

Zeker afgeleid van deze.

Ontopic: Wel een geinig nummer!
Donateur
last seen Mar 2017
Nee van Pennywise - Bro Hymn
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
dawasiknie wrote:Nee van Pennywise - Bro Hymn
Ja, Melrose O is weer afgeleid van Pennywise.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago