Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:56 

Hardtraxx Elite

hier ga ik me geld niet aan verspillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:58 

Hardtraxx Elite

De volgende vraag? Wat heeft D-Block & S-te-fan toegevoegd aan de scene om een X-Qlusive te verdienen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:59 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
De volgende vraag? Wat heeft D-Block & S-te-fan toegevoegd aan de scene om een X-Qlusive te verdienen?

Juist, ik denk precies hetzelfde denk ik. Een xqlusive moet worden gegeven aan mensen die iets hebben toegevoegd of iets toevoegen aan de scene. Je DJ moet dit als een bedankje zien voor zijn inzet in de scene?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:01 

Hardtraxx Veteran

héél jammer

ik had zelf eigenlijk gehoopt op een X-Qlusive Deepack, die hebben het pas écht verdient...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Tel schreef:

Juist, ik denk precies hetzelfde denk ik. Een xqlusive moet worden gegeven aan mensen die iets hebben toegevoegd of iets toevoegen aan de scene. Je DJ moet dit als een bedankje zien voor zijn inzet in de scene?

hier ben ik het volkomen mee eens...geef Deepack maar een Xqlusive :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:03 

Artiest

toegevoegd?!
Hoezo zou iemand een XQ pas verdienen als die echt wat heeft toegevoegd, ik weet sowieso dat heel veel mensen hier staan te trappelen op een B-front XQ en die heeft ook niet toegevoegd :lol:
Ik vind wel dat ze het verdienen, hun album vorig jaar was gewoon een hit, ze mochten de anthem doen, zou maar kwestie van tijd worden voor ze een XQ zouden krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:07 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
toegevoegd?!
Hoezo zou iemand een XQ pas verdienen als die echt wat heeft toegevoegd, ik weet sowieso dat heel veel mensen hier staan te trappelen op een B-front XQ en die heeft ook niet toegevoegd :lol:
Ik vind wel dat ze het verdienen, hun album vorig jaar was gewoon een hit, ze mochten de anthem doen, zou maar kwestie van tijd worden voor ze een XQ zouden krijgen.

maar als je naar alle voorgaande Xqlusives kijkt...zijn het wel allemaal artiesten die wat hebben toegevoegd die langer dan DBSTF in de scene zitten...kvind dat eerder Deepack of Isaac ofzo het verdient ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:07 

Hardtraxx Veteran

toegevoegd?!

Dat het een kwestie van tijd was dat had ik ook wel kunnen raden, misschien nog een BH? Maar nee, ik doel niet op B front maar op de DJ van 'vroeger' zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:08 

Hardtraxx Veteran

:')

ja een XQ hoor je pas te geven als iemand veel voor de scene heeft gedaan...
weet niet hoe jij erover denkt, maar zo te zien niet.

en volgend jaar kan ik wel 100% zeggen: X-Qlusive Brennan Heart...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:09 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:10 

Hardtraxx Veteran

Thrillogy 2009: D-Block & St-e-fan
Outland 2009: Headhunterz
XQ 2010: Headhunterz
Outland 2010: D-Block & S-te-Fan
Thrillogy: Noisecontrollers
XQ 2011: DBSTF

Lijkt me dus Noisecontrollers, en daar ben ik dan tevreden mee, aangezien er dan meer fusion artiesten aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:12 

Artiest

Ravenwood schreef:

ik vind een XQ een verdienste voor iemand die het gewoon goed heeft gedaan in t jaar en niet de hardstyle scene compleet heeft veranderd ofzo, ik vind zeker dat DBSTF dit verdienen en ik vind ook dat Breannan Heart er eentje verdient, maar idd Deepack bv ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:12 

Hardtraxxer

Mm weet niet of ik zo blij ben met deze x-qlusive.. Zijn in mijn ogen idd andere dj's die het meer verdienen die de hmh ook makkelijk vol krijgen! ff de line up afwachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:20 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Lijkt me dus Noisecontrollers, en daar ben ik dan tevreden mee, aangezien er dan meer fusion artiesten aanwezig zijn.

Outland 2009 was toch Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
p-stylez schreef:

Die zijn eerder dit jaar al in Outland geweest geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:21 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
p-stylez schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:28 

Hardtraxx Elite

Ravenwood schreef:

ik vind een XQ een verdienste voor iemand die het gewoon goed heeft gedaan in t jaar en niet de hardstyle scene compleet heeft veranderd ofzo, ik vind zeker dat DBSTF dit verdienen en ik vind ook dat Breannan Heart er eentje verdient, maar idd Deepack bv ook.

Dat vind jij. De vorige edities zijn allemaal pioneers van het Hardstyle genre, daar zet ik zeker geen D-Block & S-te-fan neer in dat rijtje. En over HHZ XQ, tjaa... Hij is degene die de melodie in Hardstyle heeft gebracht, dus is dat zijn toegevoegde waarde. Ookal ben ik er niet helemaal mee eens maar goed, Q moet ook weer winst maken natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:30 

Hardtraxx Veteran

ten eerste draaien dbstf al heeel lang mee, in het begin onder andere alliassen. Ik denk dat ik hier WEL heen ga, omdat het op mijn verjaardag is :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:32 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
p-stylez schreef:

2009 waren Zany (Februari) en Headhunterz (Oktober)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:47 

Artiest

Tel schreef:
Ravenwood schreef:

Dat vind jij. De vorige edities zijn allemaal pioneers van het Hardstyle genre, daar zet ik zeker geen D-Block & S-te-fan neer in dat rijtje. En over HHZ XQ, tjaa... Hij is degene die de melodie in Hardstyle heeft gebracht, dus is dat zijn toegevoegde waarde. Ookal ben ik er niet helemaal mee eens maar goed, Q moet ook weer winst maken natuurlijk.

Dat vind ik ja, en pioniers... dat vind jij weer... daarom zeg ik "ik vind dat DBSTF dit verdienen. "
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:53 

Hardtraxxer

Ik ben aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:54 

Hardtraxxer

Paul Elstak ft New Kids - Turbo

http://www.hardtunes.com/tunes/paul-els ... urbo/3393/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:58 

Hardtraxx Veteran

Odyssee schreef:

Moet dat?

Happy Hardcore kan soms leuk zijn. Ik voel hier een soort matig idee met New Kids, een rare zang en een iets TE bekend deuntje wat ze dan weer niet doortrekken in hun "refreintje".
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:35 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Odyssee schreef:

Moet dat?

Happy Hardcore kan soms leuk zijn. Ik voel hier een soort matig idee met New Kids, een rare zang en een iets TE bekend deuntje wat ze dan weer niet doortrekken in hun "refreintje".

ja klinkt veel op Bro Hymn, waar Paul Elstak ook al een track van heeft gemaakt.
er zit zelfs een sample in die Coone veel gebruikt (oa Words From The Gang en Million Miles)
vind de track verder niet zoveel aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:39 

Donateur

Pff.. XQ:DBSTF.. Doe dan Deepack.. Draaien al jaren mee in de scene, en zijn ook echte pioneers van de Hardstyle sound. Aan de ene kant snap ik het ook wel, aangezien ze ongeveer de meest begeerde artiesten zijn onder de dagjesmensen.
Vorige  1 ... 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen