Die hebben Hoeksemad en ik nog aangevraagd (Psycho)wrote:Wist je dat ik Psycho en Inner Creativity heb gehoord bij Dieka gisternacht?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ja ik ook, samen met Inner Creativity, en het nummer daarna kwam gelijk Inner Creativity. Ik wil nu eigenlijk wel weten hoe je er uit ziet, moet wel dat ik jou gezien hebwrote:Die hebben Hoeksemad en ik nog aangevraagd (Psycho)wrote:Wist je dat ik Psycho en Inner Creativity heb gehoord bij Dieka gisternacht?
Heb je Hyves o.i.d.?
Ik ben gisteren niet geweest. Enigsinds spijt van, krijg al kippenvel als ik die titels lees. Had geen zin om dat klere eind alleen te rijdenwrote:Ja ik ook, samen met Inner Creativity, en het nummer daarna kwam gelijk Inner Creativity. Ik wil nu eigenlijk wel weten hoe je er uit ziet, moet wel dat ik jou gezien hebwrote:Die hebben Hoeksemad en ik nog aangevraagd (Psycho)wrote:Wist je dat ik Psycho en Inner Creativity heb gehoord bij Dieka gisternacht?
![]()
Heb je Hyves o.i.d.?
Haha inderdaad, bfront was al van jonguuh die is aangevraagdwrote:Die hebben Hoeksemad en ik nog aangevraagd (Psycho)wrote:Wist je dat ik Psycho en Inner Creativity heb gehoord bij Dieka gisternacht?
@davey: dannnn.hyves.nl
-
S
Thrillogy en Qlimax staan op de voorpagina van hyves
.
Fusion op dancetunes een hoop oude nummers in hogere kwaliteit hebben gepleurd voor verkoop? 
In 320 Kbps?wrote:Fusion op dancetunes een hoop oude nummers in hogere kwaliteit hebben gepleurd voor verkoop?
Dat Fear FM hun Radio Stream aan het testen zijn 
YES!wrote:In 320 Kbps?wrote:Fusion op dancetunes een hoop oude nummers in hogere kwaliteit hebben gepleurd voor verkoop?
Heb Pwoap (live Mix) effe gekocht!wrote:YES!wrote:In 320 Kbps?wrote:Fusion op dancetunes een hoop oude nummers in hogere kwaliteit hebben gepleurd voor verkoop?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wist je dat ik net eindelijk een set had zonder beatmatch fouten maar dat ik met het verkeerde snoer heb opgenomen waardoor je het alleen door je linker box hoort?
*zucht*
maar goed als het 1 x lukt dan ook nog wel een 2e keer hopelijk!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Wist je dat ... Off-Topicwrote:wist je dat ik net eindelijk een set had zonder beatmatch fouten maar dat ik met het verkeerde snoer heb opgenomen waardoor je het alleen door je linker box hoort?
*zucht*
Mwa dan sla je 'm op als mono MP3 toch ipv stereo of anders gebruik je het opnameprogramma om het linkerkanaal te kopieren naar de rechter.wrote:wist je dat ik net eindelijk een set had zonder beatmatch fouten maar dat ik met het verkeerde snoer heb opgenomen waardoor je het alleen door je linker box hoort?
*zucht*
Wist je dat Noisecontrollers & Wildstylez Ft. Mc Da Syndrome - Hardstyle Casanova
een G-R-U-W-E-L-I-J-K Lekker nr is.
een G-R-U-W-E-L-I-J-K Lekker nr is.
Last edited by Soulless on , edited 2 times in total.
Da Syndroom? xD
De titel belooft niks goeds, maar hij klinkt dus nog wel ergens naar?
Hij werd aangekondigd als Hardstyle Casanova, en hij ik hoorde duidelijk vocals van Mc Da Syndrome + een input van Wildstylez (1e climax is zelfde als Feedback / 160 BPM Track), 2e climax komt er een gruwelijke melodie erbij.wrote:Da Syndroom? xD
Ik zit nu alleen te twijfelen of dat niet dat andere nummer was
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Vocals van Da syndrome (Tip 1 hoe verneuk ik een nummer)
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
gaat over Hardstyle hoorwrote:Wist je dat ... Off-Topicwrote:wist je dat ik net eindelijk een set had zonder beatmatch fouten maar dat ik met het verkeerde snoer heb opgenomen waardoor je het alleen door je linker box hoort?
*zucht*
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nu dus maar weer on topic.Dit is dus het grote wist je dat topic. Hier mag je weetjes of andere dingen over Hardstyle/Hardcore/Hardtrance zetten die leuk zijn om weten
Gruwelijke track, ofterwijl een kopie van iets anders en een melodie die er dusdanig weinig bij past dat je twijfelt of het wel 1 track iswrote:Hij werd aangekondigd als Hardstyle Casanova, en hij ik hoorde duidelijk vocals van Mc Da Syndrome + een input van Wildstylez (1e climax is zelfde als Feedback / 160 BPM Track), 2e climax komt er een gruwelijke melodie erbij.wrote:Da Syndroom? xD
Ik zit nu alleen te twijfelen of dat niet dat andere nummer was
Nee het hoort zeker bij elkaar, maar er waren volgens mij 2 tracks. Iig 1tje ging de 1e climax zo donderdshard.. jammergeoeg niet gefilmt.wrote:Gruwelijke track, ofterwijl een kopie van iets anders en een melodie die er dusdanig weinig bij past dat je twijfelt of het wel 1 track iswrote:Hij werd aangekondigd als Hardstyle Casanova, en hij ik hoorde duidelijk vocals van Mc Da Syndrome + een input van Wildstylez (1e climax is zelfde als Feedback / 160 BPM Track), 2e climax komt er een gruwelijke melodie erbij.wrote:Da Syndroom? xD
Ik zit nu alleen te twijfelen of dat niet dat andere nummer wasMaar laten we de preview maar eerst afwachten
haha heldwrote:Nu dus maar weer on topic.Dit is dus het grote wist je dat topic. Hier mag je weetjes of andere dingen over Hardstyle/Hardcore/Hardtrance zetten die leuk zijn om weten
Ik De anti-climax uit Origins of life heb gehaald 
Last edited by Festuca on , edited 1 time in total.
-
A
Beste stuk uit de trackwrote:Ik een De anti-climax uit Origins of live heb gehaald