vage zin, en het is Life. En de anti-climax is niet verkeerd in deze track.wrote:Ik een De anti-climax uit Origins of live heb gehaald
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik de climax uit Origins of Life heb gehaald.wrote:Ik een De anti-climax uit Origins of live heb gehaald
Anti-climax is het beste gedeelte van het nummer, daarom vind ik hem zo goed.
Ik heb mijn edit juist andersom gedaan, 2x de anticlimax 
Ik een editje heb gemaakt van origins of life?
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Kan ookwrote:Ik heb mijn edit juist andersom gedaan, 2x de anticlimax
ff veranderdwrote:vage zin, en het is Life. En de anti-climax is niet verkeerd in deze tack.wrote:Ik een De anti-climax uit Origins of life heb gehaald
btw:
View on SoundCloud
het staat hier nu al 2x? Voegt niets toe deze climax, de anti climax is echt 100% het beste stuk uit het nr.
Trainfreak je hebt ook een ''bericht wijzigen'' knop 
Ja ging iets foutwrote:Trainfreak je hebt ook een ''bericht wijzigen'' knop
Ik vind die anticlimax juist wat heel dat nummer verpest, echt zonde.wrote:het staat hier nu al 2x? Voegt niets toe deze climax, de anti climax is echt 100% het beste stuk uit het nr.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Toneshifterz op Facebook over het "lekken" van Eric Prydz - Pjanoo (Toneshifterz Remix)
Toneshifterz ERIC PRYDS REMIX IS HAS NOT BEEN LEAKED, someone just made a crap intro and outro for it and called it "full" its not the right version of it anyway!!!!!
-
A
wrote:Toneshifterz op Facebook over het "lekken" van Eric Prydz - Pjanoo (Toneshifterz Remix)
Toneshifterz ERIC PRYDS REMIX IS HAS NOT BEEN LEAKED, someone just made a crap intro and outro for it and called it "full" its not the right version of it anyway!!!!!
Ik had gehoord dat Toneshifterz Silver Bullet hebben geremixed 
Last edited by Titatovenaar on , edited 1 time in total.
Stond het het new tracks topic volgens mij..wrote:Ik had gehoord dat Toneshifterz Silver Bullit hebben reremixed
Oeeh dat klinkt heerlijk! 1000% ckr dat we daar weer bij zijn, ken nii w8e!wrote:http://www.b2s.nl/?media=1&type=video&file=hardbass/Hard_Bass_trailer_12_02_2011.flv.flv#/Home
Anthem van Hard Bass 2011?
Die sound doet me aan zatox denken...
Als dit het anthem is vind ik hem tot nu toe niet echt goed.
-
A
Nicewrote:http://www.b2s.nl/?media=1&type=video&file=hardbass/Hard_Bass_trailer_12_02_2011.flv.flv#/Home
Anthem van Hard Bass 2011?
Het nummer van de B2S Trailer klinkt nou nog niet overtuigend. Maarja ach zijn ook maar 90 seconden.
Brennan Heart vocals? en een Zatox stijltje?

-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 10 days ago
En als het een willekeurige track is vindt je hem wel goed?wrote:Die sound doet me aan zatox denken...
Nee ook niet.wrote:En als het een willekeurige track is vindt je hem wel goed?wrote:Die sound doet me aan zatox denken...
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Trailer ziet er goed uit! Over het eventuele anthem kan ik nog weinig zeggen. Klinkt wel aardig..
Nummer klinkt voor zo ver ik kan horen aardig ziek.