Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 21:23 

Hardtraxx Addict

Wist je dat Organ Donors na het weekend een Free Release online zet met Bootlegs en Edits?

Wie weet zit de Live4Pillz Remix van FTS erbij!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:28 

Hardtraxx Veteran

Wat mij opviel was dat Headhunterz niet op Qlimax stond.. Nu lees ik dit op zijn twitter:

Citaat:
@ARGmitch I chose to be not on Qlimax this year.
about 2 hours ago via Twitter for iPhone in reply to ARGmitch

Opvallend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:34 

Artiest

Khadber schreef:
Wat mij opviel was dat Headhunterz niet op Qlimax stond.. Nu lees ik dit op zijn twitter:

Citaat:

Opvallend!

Slimme keuze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:43 

Dragan & B-Front - Froitzel

Wat kom ik nou weer tegen :oh:

Staat op Hardstyle Best Of 2010 Top 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:46 

Hardtraxx Addict

Nego schreef:
Khadber schreef:

Citaat:

Opvallend!

Slimme keuze :)

dat denk ik dus ook, aangezien hij door zo een beetje alle ''liefhebbers'' wordt gehaat, heeft hij groot gelijk om Qlimax aan hem voorbij te laten gaan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 22:46 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Dragan & B-Front - Froitzel

Wat kom ik nou weer tegen :oh:

Staat op Hardstyle Best Of 2010 Top 100

Wat voor inbreng had B-front in deze track..???
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 00:18 

Hardtraxx Addict

Randleman schreef:
QonFuzion schreef:
Wist je dat Organ Donors na het weekend een Free Release online zet met Bootlegs en Edits?

Live4Pills was al free :P
die heb ik gehad van ze iig

gewoon een mailtje gestuurd - was idee geloof ik ook van hier?

Ik heb ze inderdaad een mailtje erover gestuurd, maar nog niks terug gehad. :/
Dus vandaar mijn hoop op die Bootleg pakket.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 00:48 

Hardtraxxer

Hoezo mag Headhunterz trouwens zelf beslissen of hij op Qlimax staat...? Lijkt iig wel zo nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 01:28 

Hardtraxx Addict

S.P.T. schreef:
Hoezo mag Headhunterz trouwens zelf beslissen of hij op Qlimax staat...? Lijkt iig wel zo nu.

Nee, maar hij kan als goed is wel een boeking/aanvraging weigeren... right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 08:16 

Hardtraxx Veteran

Goed om te zien dat hij andere artiesten ook een kans gunt om op Qlimax te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 10:17 

Donateur

waarom zou je als DJ geen lol mogen hebben?
waarom zouden grotere DJ's geen lol mogen hebben?
er wordt veel te snel op de vingers getikt laatste tijd, soms juist maar soms ook onjuist.
ik denk dat als iemand Oh Oh Cherso remixt dat dan Zany of Deepack de ideale lui ervoor zijn om het te remixen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:30 

Aan het typen...

Ik vind beide persoonlijk ook niet echt grappig >.<
En het is onzin dat humor afgekraakt wordt, want platen als WTF en dikke bleek worden wel gewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:50 

Donateur

Lyst schreef:
Ik vind beide persoonlijk ook niet echt grappig >.<
En het is onzin dat humor afgekraakt wordt, want platen als WTF en dikke bleek worden wel gewaardeerd.

ja maar die zijn ook zelf bedacht he, WTF was in een dronken bui telefoongesprek en Dikke Bleek is gewoon uit de hoofden van AVIO gekomen die zijn sws al gek :P
maar af en toe een remix van bijv. Oh Oh Cherso vind ik helemaal niet zo erg, als ze t maar niet als officiele release gaan uitbrengen maar als free release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:17 

Donateur

Qre8ive schreef:
frankhardenberg schreef:
als ze t maar niet als officiele release gaan uitbrengen maar als free release.

Wat is het verschil? Met beide verdien je geen geld....

uh om de rechten offeh hoe bedoel je?

OT:
Wist je dat ik net helemaal kneiterdubbel lag om pagina 2 van het Hardere Rauwe Duistere op Hardstyle gebied topic,
en dan om de 3 reacties waarvan 2 van Dakpan en 1 die Dakpan quote :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:21 

Hardtraxx Veteran

QonFuzion schreef:

Die heb ik al, gewoon een mailtje sturen. Maar ik hoorde van meerdere mensen die later mailde dat ze hem niet meer kregen, waarschijnlijk teveel reacties oid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:55 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat ik Psycho en Inner Creativity heb gehoord bij Dieka gisternacht :worship: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:03 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wist je dat ik Psycho en Inner Creativity heb gehoord bij Dieka gisternacht :worship: ?

ja ik ook:P...hahah gister als opwarmertje voor Thrillogy vanavond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:27 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
QonFuzion schreef:

Die heb ik ook al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 14:19 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
er wordt veel te snel op de vingers getikt laatste tijd, soms juist maar soms ook onjuist.
ik denk dat als iemand Oh Oh Cherso remixt dat dan Zany of Deepack de ideale lui ervoor zijn om het te remixen :P

Zany-Donkey-Deepack Remix :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 14:28 

Hardtraxx Elite

frankhardenberg schreef:

Als dat gebeurd schaam ik me dat ik fan ben van Fusion, kom op je bent toch geen 10 jaar meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 14:46 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Parvuz schreef:
AFCA schreef:
..Dat Mental Theo op Slam FM aankondigde dat Deepack de Oh Oh Cherso singel mischien gaat remixen?
En dat er wellicht meerdere remixes komen.
Ik weet niet of dit waar is of dat het een grap is..

NEEEEEEE!! WIE HOUDT ZE TEGEN NU HET NOG KAN!!

Heb jij geen humor ofzo?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:42 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Edwinn schreef:
QonFuzion schreef:

Die heb ik ook al :P

Pleur 'm online dan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:53 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

Heerlijke nummers! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 16:32 

Hardtraxx Veteran

Fusion Of Sound tour data: http://www.fusionofsound.nl/

Nederlandse data:
02-11: Takens Balkbrug
24-12: Time-Out Gemert
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 17:21 

Hardtraxx Veteran

Interview Eastside Connection:

Citaat:
Masters of Hardcore komt naar België en neemt een speciale act mee. Eastside Connection bestaat uit Rudeboy, Tomcat, T-Junction en MC Syco; een hele waslijst dus. En ze staan klaar om de hele Ethias Arena op hun kop te zetten.

Eastside Connection is nieuw, maar het heeft al veel stof doen opwaaien. Hoe is alles tot stand gekomen?

Rudeboy en T-Junction speelden al een hele tijd met het idee om een live act te gaan doen. Toen MC Syco met hetzelfde idee kwam, zijn we om de tafel gaan zitten om het idee tot in de puntjes uit te werken. Omdat Tomcat en Rudeboy toch al samen optreden en we allemaal goeie vrienden zijn hebben we Tomcat er bij gevraagd.

Wisten jullie ook dat Eastside Connection een Amerikaans soulbandje uit de jaren 70 is?

Toen we de naam verzonnen niet, inmiddels wel. MC Syco kwam met de naam Eastside Underground aangezien we met z’n allen uit het oosten van Nederland komen. Maar het leek ons toch beter om iets anders te kiezen, omdat zijn organisatie (waarmee hij jarenlang de Oldschool Madness feesten gaf) ook Eastside Underground heet. T-Junction kwam toen met de naam Eastside Connection. Hij had dit ooit eens gehoord in een plaat van Ice Cube en we vonden het allemaal eigenlijk direct een coole naam.

Alle leden van de groep waren sowieso al zowat zoveel handen op één buik, maar waarin verschilt de samenstelling Eastside Connection net van jullie afzonderlijke carrières?

Een live act is natuurlijk al totaal iets anders dan een dj set, maar het grote verschil zit hem vooral in het feit dat je nu allemaal tegelijk op het podium staat en er een samensmelting van stijlen ontstaat.

Een vraagje voor T-Junction en Rudeboy: Als broers zijnde, is dit wat jullie al zolang wilden?

Ja, het leek ons erg cool om eens wat vaker met elkaar in de studio te zitten. Dat we beiden onder andere labels zaten maakte het er niet makkelijker op. Qua inmenging en inspraak is het gewoon 25% voor iedereen. We hebben de taken inmiddels goed verdeeld en je moet het toch met z’n allen doen dus heeft iedereen evenveel inspraak.

Masters of Hardcore in België... Na al die jaren! Waarom moest België zolang wachten, nochtans een van de landen die het snelst op Nederland inpikt?

Tja, goede vraag… Ik denk dat omdat Masters of Hardcore altijd voor kwaliteit gaat en een goede locatie zoekt. En als die niet voor handen is…

Waar denken jullie aan als jullie aan hardcore beleving in België denken?

T-Junction heeft met Osiris eens een keertje in The Wall gedraaid en dat was een ongelooflijk gekkenhuis. En Rudeboy en Tomcat hebben al eens gedraai in Cherrymoon en daarna nog een keertje op een feest vlakbij de Franse grens. We hopen die gekke tijden nog eens te beleven op 6 november in de Ethias Arena.

Niet alleen een eerste keer Masters of Hardcore in België, maar ook een eerste keer Eastside Connection...

Jullie draaien afzonderlijk ook niet zoveel in België. Is hier een speciale reden voor?

Nee eigenlijk niet. Eastside Connection is uiteraard net nieuw, dus dat heeft waarschijnlijk nog even tijd nodig. Maar wat dj sets betreft kan het inderdaad wat meer (boodschap voor de organisatoren?). We draaien wel erg veel in Duitsland. Dit komt waarschijnlijk omdat we zelf niet zover van de Duitse grens wonen en daarom misschien wat bekender zijn bij onze oosterburen dan bij onze zuiderburen.

Hoe gaat Eastside Connection de bezoekers verwennen?

We hebben iets speciaals in petto. Buiten de chaos en totale gekte die je van ons kan verwachten als we samen optreden, hebben we ons op technisch vlak ook verbeterd. We hebben ons eens goed laten inlichten en hebben het internet afgestroopt. We kwamen uit bij een Ipad. Hier kan je echt brute dingen mee doen en het voegt echt iets toe aan onze live act. Deze gaan we dus voor het eerst gebruiken op Masters of Hardcore en volgens mij hebben we zelfs de primeur in de hardcore scene met dit apparaat. Verder gaan we al onze vetste tracks aan elkaar breien voor jullie.

Hebben jullie nog een bepaalde boodschap voor de bezoekers van Masters of Hardcore?

Our Message is Hardcore!
Vorige  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen