Internet is hooguit 3% van de bezoekerswrote:Denk niet dat ze dat doen, op t internet loopt iedereen het af te kraken, maar toch blijven ze er heengaan en gaan ze los op de muziek die ze hier lopen te bashen. Maak eens een statement als je het er niet mee eens bent mensen.
En kom eens op msn jij..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 10 days ago
Oeps, ik bedoelde natuurlijk niet iedereen
, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Hoe kun je hier nu zeggen kut anthem en op t feest er op losgaan.
@Nego ik weet het, het boeit me ook niet of zonder die 3% qlimax nog steeds 3x uitverkocht raakt, het gaat erom dat mensen hier tracks lopen te bekritiseren, maar op feesten er gewoon op losgaan. Zeg dan gewoon dat je de tracks mooi vindt.
@Nego ik weet het, het boeit me ook niet of zonder die 3% qlimax nog steeds 3x uitverkocht raakt, het gaat erom dat mensen hier tracks lopen te bekritiseren, maar op feesten er gewoon op losgaan. Zeg dan gewoon dat je de tracks mooi vindt.
Qlimax is ook helemaal niet bedoeld als rauw, dus dat komt ook goed uit.wrote:Denk dat de show dit jaar wel weer dik in orde is, toch wel iets moois aan Qlimax. Een grote show. En tja, de line-up kon je zo verwachten, ze komen niet met dj's die het echt hard verdienen na dit jaar. Doen ze zelden met Qlimax. Verre van een ''rauwe'' line-up...
NC_Bas
Working at the final touch of the first wildsylez and nc track! Tommorow we present almost an album of new music lol thrillogy!!!!!
wrote:NC_Bas
Working at the final touch of the first wildsylez and nc track! Tommorow we present almost an album of new music lol thrillogy!!!!!
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
in een vol stadion met zoveel mensen en lichten brengt het toch wel een andere sfeer mee dan thuis achter je pc he..
wrote:NC_Bas
Zeer benieuwd! Lijkt me een heerlijke combinatie! Alle 2 wel van de stevigere kicks en heerlijke melodieën.wrote:NC_Bas
-
NArtiest
- last seen 10 days ago
In dat laatste geef ik je inderdaad wel gelijk. Maar dont blame Q-dance daarvoorwrote:Oeps, ik bedoelde natuurlijk niet iedereen, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Dit kun je dus door verdiensten afdwingen natuurlijk maar hoeft bij lange na niet
.. dat 2-Sidez weer geboekt is? Op partyflock staat niks, maar hier bij Amnesia, waar ik redelijk vaak heen ga, staat 2-Sidez toch echt geboekt, klik hier 
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Wist je dat ik het Qlimax Anthem helemaal niks vind?
Van de week stond het nog wel op partyflockwrote:.. dat 2-Sidez weer geboekt is? Op partyflock staat niks, maar hier bij Amnesia, waar ik redelijk vaak heen ga, staat 2-Sidez toch echt geboekt, klik hier
Wist je dat ik hem best tof vind? Vind de kick sowieso beter dan de gemiddelde Brennan Heart-kick, en vind het sfeertje van het nummer wel tof.wrote:Wist je dat ik het Qlimax Anthem helemaal niks vind?
Vond Face The Enemy original ook echt een
..Dat Mental Theo op Slam FM aankondigde dat Deepack de Oh Oh Cherso singel mischien gaat remixen?
En dat er wellicht meerdere remixes komen.
Ik weet niet of dit waar is of dat het een grap is..
Ik hoop het laatste... Dit is echt pure uitmelkerij en gezien de populariteit van Oh Oh Cherso, wordt de Deepack Remix ook populair en wordt de hardstyle nóg commerciëler.wrote:..Dat Mental Theo op Slam FM aankondigde dat Deepack de Oh Oh Cherso singel mischien gaat remixen?
Deepack weet zelf ook wel dat ze dat niet moeten doen toch? Lijkt me een lulverhaal..
NEEEEEEE!! WIE HOUDT ZE TEGEN NU HET NOG KAN!!wrote:..Dat Mental Theo op Slam FM aankondigde dat Deepack de Oh Oh Cherso singel mischien gaat remixen?
wrote: RT @HCRecordings: Preparing the new release of @djkevinkaos & @DJ_LowE on HC22 ! Next week @ dance-tunes & hardstyle.com !Stay tuned !
-
NArtiest
- last seen 10 days ago
Heb jij geen humor ofzo?wrote:NEEEEEEE!! WIE HOUDT ZE TEGEN NU HET NOG KAN!!wrote:..Dat Mental Theo op Slam FM aankondigde dat Deepack de Oh Oh Cherso singel mischien gaat remixen?
Volgens mij mond dit weer uit in een discussie 
of jij nietwrote:Heb jij geen humor ofzo?wrote:NEEEEEEE!! WIE HOUDT ZE TEGEN NU HET NOG KAN!!wrote:..Dat Mental Theo op Slam FM aankondigde dat Deepack de Oh Oh Cherso singel mischien gaat remixen?
-
NArtiest
- last seen 10 days ago
Achja kan best. Toch mooi, Den Haag trots haha

het zal denk dan wel een StUK beter klinken dan wat hij nu is die single
-
NArtiest
- last seen 10 days ago
Mag ik toch hopen haha.wrote:het zal denk dan wel een StUK beter klinken dan wat hij nu is die single