Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:47 

Hardtraxx Veteran

Line-up Qlimax:

Pavelow
Wildstylez
TNT
Wildstylez
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Psyko Punkz
Stephanie
Zatox
Endymion & Evil Activities
Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Line-up Qlimax:

Pavelow
Wildstylez
TNT
Wildstylez
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Psyko Punkz
Stephanie
Zatox
Endymion & Evil Activities
Ruffian

Q-Dance site meteen oververhit haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:49 

Hardtraxx Veteran

Woo, gewoon de hele line-up die wij zo'n beetje bedacht hadden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:51 

Hardtraxx Crew

Op zich wel verrassend dat Stephanie er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:51 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:53 

Hardtraxx Veteran

MRmark schreef:
En noisecontrollers tja die staan er natuurlijk gewoon:P

Toch niet haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:55 

Hardtraxxer

de volgorde zou ook zomaar de TT kunne zijn ofnie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:57 

Hardtraxxer

LAGGGGGGGGG xd Verrassende line-up, wel zoals we hier al zo'n beetje voorspeld hadden. Anthem klinkt in HQ opzich vrij goed! Alleen wint hij zeker niet de originaliteitsprijs. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 17:57 

Hardtraxx Newbie

JolleNL schreef:
MRmark schreef:
En noisecontrollers tja die staan er natuurlijk gewoon:P

Toch niet haha. :P

Achja:P morgen dan maar hele avond @ noisecontrollers area staan^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Aan de andere kant ook niet.. Ze stond ook al op In Qontrol, Defqon blue, Q-Base.. Ze heeft onopvallend toch een goed jaar gedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:01 

Hardtraxxer

Die trailer is trouwens wel weer ziekelijk goed gedaan! Echt dikke +1!

EDIT: We zaten er wel allemaal dik naast met de A2 xd Maar Endymion en Evil Acivities is zeker niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:03 

Hardtraxx Veteran

kvind de kicks en de anthem wel beter dan zn huidige kicks...kvind ze en beetje wildstylez eigenlijk :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:03 

Hardtraxx Veteran

Vind het Thema wel heel vet dit jaar, de anthem pakt me totaal niet, Face The Enemy 2.0. Jammer, hij knalt opzich wel lekker, wel weer een eeuwige break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Vind het Thema wel heel vet dit jaar, de anthem pakt me totaal niet, Face The Enemy 2.0. Jammer, hij knalt opzich wel lekker, wel weer een eeuwige break.

2x voor het thema..kvind de anthem wel betere track dan de meeste van zn tracks op die midifilez cd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:07 

Donateur

Jezus wat een mooi filmpje.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:09 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
wootum schreef:

Aan de andere kant ook niet.. Ze stond ook al op In Qontrol, Defqon blue, Q-Base.. Ze heeft onopvallend toch een goed jaar gedraaid!

Belachelijk, echt waar. Gasten zoals Frontliner, B-Front, Slim Shore, Digital Punk noem maar op verdienen het zoveel meer. Maar ze boeken Stephanie die dr eigen tracks niet eens maakt. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:11 

Donateur

Nothing wrong with some tits on stage.. maar liever de voorgenoemde namen inderdaad.
Vooral Slim Shore verdient echt mainstage!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:15 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
wootum schreef:

Belachelijk, echt waar. Gasten zoals Frontliner, B-Front, Slim Shore, Digital Punk noem maar op verdienen het zoveel meer. Maar ze boeken Stephanie die dr eigen tracks niet eens maakt. :yawn:

Tja, wie wil je dan als eerste hardstyle artiest neerzetten? Ga je weer Isaac misbruiken voor een early set? Pavo? Noem maar op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:18 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
wootum schreef:

maar heeft ze dat goeie jaar gedraaid door Q-dance of door haar eigen draaikunsten/produceer skills? Volgens mij gewoon het eerste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:20 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Khadber schreef:
wootum schreef:

maar heeft ze dat goeie jaar gedraaid door Q-dance of door haar eigen draaikunsten/produceer skills? Volgens mij gewoon het eerste...

Maar is dat zo raar dan? Het zijn tenslotte de keuzes van Q-Dance om iemand wel te boeken of niet. Blijkbaar zien zij er brood in. En Qlimax is ook van Q-Dance, dus zo raar is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:43 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Dakpan schreef:

Tja, wie wil je dan als eerste hardstyle artiest neerzetten? Ga je weer Isaac misbruiken voor een early set? Pavo? Noem maar op..

Schijnbaar is dubstyle belangrijker dan early en zelfs 7x mainstream terwijl de kern van de nieuwe generatie overhelt naar "raw". Echt een lachertje dit. Ik heb haast medelijden met de mensen die al een kaartje moesten kopen zonder te weten waar t op uitkomt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 18:58 

Aan het typen...

Denk niet dat ze dat doen, op t internet loopt iedereen het af te kraken, maar toch blijven ze er heengaan en gaan ze los op de muziek die ze hier lopen te bashen. Maak eens een statement als je het er niet mee eens bent mensen. ^^
En kom eens op msn jij.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:00 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Denk niet dat ze dat doen, op t internet loopt iedereen het af te kraken, maar toch blijven ze er heengaan en gaan ze los op de muziek die ze hier lopen te bashen. Maak eens een statement als je het er niet mee eens bent mensen. ^^

Moeilijk om een statement te maken, als je je kaartje verkoopt dan gaat er iemand anders en dus nog steeds volle bak. Tja, Q-Dance zal echt niet iets wijzigen voordat het niet uitverkocht raakt en daar ziet het er niet naar uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:03 

Hardtraxx Veteran

Denk dat de show dit jaar wel weer dik in orde is, toch wel iets moois aan Qlimax. Een grote show. En tja, de line-up kon je zo verwachten, ze komen niet met dj's die het echt hard verdienen na dit jaar. Doen ze zelden met Qlimax. Verre van een ''rauwe'' line-up...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 19:05 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Voor mij persoonlijk geldt die zin niet. De nummers die ik hier loop af te kraken (omdat ik ze ook daadwerkelijk niets aan vind) laat ik op feesten ook aan me voorbij gaan. Meestal sta ik met m'n armen over elkaar om me heen te kijken of ik beweeg alleen m'n hoofd. Laatst werd er nog aan me gevraagd of ik niet van de muziek houdt tijdens het house-gedeelte van D-Block & S-te-fan - Music made addict (Headhunterz & Wildstylez remix) .

Maarja, dat is dus hoe ik ermee om ga. Over de rest ga ik niets zeggen.. :P
Vorige  1 ... 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen