Wisten jullie dat Slim Shore's Remix van Dominator uit gaat komen? 
wrote:Wisten jullie dat Slim Shore's Remix van Dominator uit gaat komen?
wrote:Wisten jullie dat Slim Shore's Remix van Dominator uit gaat komen?
Ik weet niet, is wel een risico plaat he, je weet niet of het aanslaat.wrote:het is eerder verrassend als deze er niet opstaat.wrote:Zou ltbk remix erop komen misschien?..
Henrywrote:wrote:Wisten jullie dat Slim Shore's Remix van Dominator uit gaat komen?Bron?
Zei hij ook of het op Fusion zou komen, ergens anders of als free release oid?wrote:Henrywrote:wrote:Wisten jullie dat Slim Shore's Remix van Dominator uit gaat komen?Bron?
Nee, alleen dat hij uit gaat komenwrote:Zei hij ook of het op Fusion zou komen, ergens anders of als free release oid?
wrote:Ik weet niet, is wel een risico plaat he, je weet niet of het aanslaat.wrote:het is eerder verrassend als deze er niet opstaat.wrote:Zou ltbk remix erop komen misschien?..
Toch is het niet netjes als je een gift voor de volgende week aankondigt en 3 weken later is die er nog niet.wrote:Iets met geduld enzo. Hij had het er pas nog over op Twitter. Loopt wel los denk ik.wrote:wist je dat ik me afvraag waar de FAK! B-front met z'n gift blijft
Hij gaat op Fusion komen als het goed is ja. Henry een tijdje terug ook gesproken.wrote:Nee, alleen dat hij uit gaat komenwrote:Zei hij ook of het op Fusion zou komen, ergens anders of als free release oid?
Inderdaad, als je ziek bent kan je toch wel een bestandje uploaden.. en als die gift nog niet af was kondig hem dan ook niet aanwrote:Toch is het niet netjes als je een gift voor de volgende week aankondigt en 3 weken later is die er nog niet.wrote:Iets met geduld enzo. Hij had het er pas nog over op Twitter. Loopt wel los denk ik.wrote:wist je dat ik me afvraag waar de FAK! B-front met z'n gift blijft
Hi there, some news here!
My new track is finished!
"DJ Adaro - Hit you with that Bang Shit"
There's gonna be a Youtube-preview, we are working on that.
"Hit you with that Bang Shit" is on the playlist of the Alpha Twins, B-Front, Ran-D.
It's a raw track with a dark melody, hope you will enjoy it!
Peace,
DJ Adaro
Heeft te maken met de live gang van de nieuwe Fusion websitewrote:Inderdaad, als je ziek bent kan je toch wel een bestandje uploaden.. en als die gift nog niet af was kondig hem dan ook niet aanwrote:Toch is het niet netjes als je een gift voor de volgende week aankondigt en 3 weken later is die er nog niet.wrote: Iets met geduld enzo. Hij had het er pas nog over op Twitter. Loopt wel los denk ik.
wrote:Hi there, some news here!
"Hit you with that Bang Shit" is on the playlist of the Alpha Twins, B-Front, Ran-D.
Peace,
DJ Adaro
heeel benieuwd wat die gast er van gemaakt heeft, hopelijk dus snel de previewwrote:wrote:Hi there, some news here!
Peace,
DJ AdaroSolo-plaat van Adaro, verdient ie wel een keer! Ben heel benieuwd, kan wel eens heel goed worden.
soon as free webrelease: Ran-D and Adaro - In for the Kill (bootleg remix)
Hahah ben benieuwdwrote:En wist je ook dat Minus is More een aftermovie heeft gemaakt van hun avontuur bij de Magic show en dat hij waarschijnlijk vanavond online staat
Leuke fotos.. maar bavaria is wel -1wrote:De fotos van de Magic Show studio en de uitzending met Digital Punk online staan op http://www.themagicshow.nl?
De fotos van de andere uitzendingen komen er ook op
En wist je ook dat Minus is More een aftermovie heeft gemaakt van hun avontuur bij de Magic show en dat hij waarschijnlijk vanavond online staat