aan het plaatje te zien bij de top 5 van Chain Reaction >> http://www.chainreaction.dj/
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
... chris one een eigen release krijgt op Tillt?
Psychooo!!
aan het plaatje te zien bij de top 5 van Chain Reaction >> http://www.chainreaction.dj/
Redelijk dichtbij voor mij, en een best leuke lineup! Optiewrote:Back To Back met Thera!wrote:View on YouTube
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wist je dat ik me afvraag waar de FAK! B-front met z'n gift blijft
Iets met geduld enzo. Hij had het er pas nog over op Twitter. Loopt wel los denk ik.wrote:wist je dat ik me afvraag waar de FAK! B-front met z'n gift blijft
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
d-block & s-te-fan blijven goeie dj's
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
S
Eerder Slim Shorewrote:d-block & s-te-fan blijven goeie dj's
Wat heeft dat met elkaar te maken?wrote:Eerder Slim Shorewrote:d-block & s-te-fan blijven goeie dj's
Eerder Armin van Buuren.wrote:Eerder Slim Shorewrote:d-block & s-te-fan blijven goeie dj's
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
eerder DJ Jan Liefhebberwrote:Eerder Armin van Buuren.wrote:Eerder Slim Shorewrote:d-block & s-te-fan blijven goeie dj's
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
-
UHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2010
- last seen Nov 2013
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
HOPAAAAAAAAAAAA
-
S
VS - de producers zitten constant om de muis te vechten
Ft. - een andere producer gaat er langs zitten met een zak chips
& - gewoon met elkaar
& - gewoon met elkaar
Hij was ziekwrote:wist je dat ik me afvraag waar de FAK! B-front met z'n gift blijft
2 sidez is terug dat is zijn giftwrote:wist je dat ik me afvraag waar de FAK! B-front met z'n gift blijft
"Toneshifterz: worked on a track with nitrouz today! omg sounding soooo fat!!! cant wait to finish it! also went bowling with the whole @Fusion Crew tonight, had lots of fun tonight! tomorow Studio with Mr Monster Zany!! "
wrote:VS - de producers zitten constant om de muis te vechten
Zelf verzonnen?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Netjes! Nu GOD releasen!
@ Twitter Mental TheoOh Oh cherso's sterretje heeft inderdaad een beukplaat cdtje gemaakt! En ik help hem een beetje! Moet wel uptempo worden!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Haha! Tony Star in zeh Mix!wrote:@ Twitter Mental TheoOh Oh cherso's sterretje heeft inderdaad een beukplaat cdtje gemaakt! En ik help hem een beetje! Moet wel uptempo worden!
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Zou ltbk remix erop komen misschien?.. 
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
het is eerder verrassend als deze er niet opstaat.wrote:Zou ltbk remix erop komen misschien?..