wrote:PF van Adaro:
soon as free webrelease: Ran-D and Adaro - In for the Kill (bootleg remix)
Goed nieuws, vind het een erg goed nummer
wrote:PF van Adaro:
soon as free webrelease: Ran-D and Adaro - In for the Kill (bootleg remix)
Hier hebben we een new tracks topic voorwrote:View on YouTube
Nieuwe Anthem van Masters of Hardcore uit is gekomen. Of is dit al oud nieuws?
Nice Michel! Studio ziet er mooi en strak uit hoor!wrote:De fotos van de Magic Show studio en de uitzending met Digital Punk online staan op http://www.themagicshow.nl?
De fotos van de andere uitzendingen komen er ook op
En wist je ook dat Minus is More een aftermovie heeft gemaakt van hun avontuur bij de Magic show en dat hij waarschijnlijk vanavond online staat
Yeah! New track is done: 'The Beholder & Digital Punk - Machine Master' ... Love it! #hardstylefamily #hardstyle
Loudness?wrote:B-Front: Working on a Special Project!!!! more info verry soon
Dat zou echt TE geniaal zijn!wrote:Loudness?wrote:B-Front: Working on a Special Project!!!! more info verry soon
Told yawrote:Dat zou echt TE geniaal zijn!wrote:Loudness?wrote:B-Front: Working on a Special Project!!!! more info verry soon
2-sidez kan ook weerwrote:Loudness?wrote:B-Front: Working on a Special Project!!!! more info verry soon
Dat zou helemaal het einde zijnwrote:Hard Bass anthem?
precies!wrote:Dat zou helemaal het einde zijnwrote:Hard Bass anthem?![]()
Hardbass is trouwens het enige feest die naar mijn zeggen nog geen 1 keer een slecht anthem heeft gehad..
Ik aan dit filmpje View on YouTubewrote:precies!wrote:Dat zou helemaal het einde zijnwrote:Hard Bass anthem?![]()
Hardbass is trouwens het enige feest die naar mijn zeggen nog geen 1 keer een slecht anthem heeft gehad..
altijd als ik nu nog aan Hard Bass denk is die godverdomde harde intro van 2009, die met die vette 'kraak' geluiden!
Ahw fantastisch, hardbass was me eerste feest, nogsteeds de bestwrote:Ik aan dit filmpje View on YouTubewrote:wrote:Hard Bass anthem?
precies!
altijd als ik nu nog aan Hard Bass denk is die godverdomde harde intro van 2009, die met die vette 'kraak' geluiden!
als t samen met beholder is zeg ik geen neewrote:Hard Bass anthem?
Tat & Zat waren ook bezig met een 'speciaal project'. Ik denk dat hun het anthem voor Hardbass gaan fixen.wrote:als t samen met beholder is zeg ik geen neewrote:Hard Bass anthem?
Fenix feat.Sjaak - Mr. Ego (Ambassador Inc. RMX)... Free Release or not!??![]()
Whaaaah, daar wordt ik toch wel een beetje geil van van Das Bootwrote:Sjongejonge wat heb ik weer zin in Hard Bass. Dit jaar was de beste nacht van mijn leven
Die intro van Das Boot inderdaad, kippenvel elke keer als ik het weer terug zie![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAA!wrote:Twitter Coone
Fenix feat.Sjaak - Mr. Ego (Ambassador Inc. RMX)... Free Release or not!??![]()
Dat vind ik speciaal, dat filmpje was 2010 namelijk
Mooi, ik kijk hier wel naar uit.wrote:Q-Dance Feestfabriek DVD gaat er wel komen, "is in de maak" staat op q-dance twitter.
ik zie tat & zat niet echt snel een anthem voor hardbass in elkaar zetten, ik ga gewoon weer voor beholderwrote:Tat & Zat waren ook bezig met een 'speciaal project'. Ik denk dat hun het anthem voor Hardbass gaan fixen.wrote:als t samen met beholder is zeg ik geen neewrote:Hard Bass anthem?