Ik vindt eigenlijk zo'n beetje alles van Ambassador Inc. vreselijk.
Solo tracks van Coone zijn meestal nog wel te doen.
Solo tracks van Coone zijn meestal nog wel te doen.
Creatures is echt een legendarische plaat, 1 van de beste hardstyle tracks ooitwrote:Ja idd, veel artiesten maken inspiratie loze tracks tegenwoordig vind ik. Terwijl ze vroeger echt super tracks uit brachten.wrote:vind ik over t algemeen wel meevallen, maar vroeger waren de track van DT en scope wel stukken uniekerwrote:Da Tweekaz
Scope DJ
(''vroeger'' toptracks uitgebracht! Maar de laatste tijd zoooo saai)
zelfde verhaal met Noisecontrollers overigens
die ook idd maar die was al zovaak genoemd dacht doe ff iets anderswrote:Lett the bass kick
+1wrote:Lett the bass kick
Hele goeie tracks, alleen veeeel te vaak gespeeld! Toen ik Music Made Addict voor het eerst hoorde in Dieka, ging ik helemaal uit mijn plaat.wrote:D-Block & S-Te-Fan - Music Made Me Addict![]()
Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix)
En gewoon overgewaardeerd:
Wildstylez - Complex Situation
Ik ben ook geen fan van dit soort hardstyle, maar ik vind wel dat beide tracks gewoon erg goed in elkaar steken.wrote:Zulke tracks maar gewoon bewaren voor een kinderfeestje
Denk dat heel veel mensen het er mee eens zijn als ik zeg dat MMA en JAE remix gewoon hele goede tracks zijn, maar dat die nummers zo ontzettend vaak zijn gedraaid dat het irritant wordt.wrote:Het zijn professionele dj's dus dan is het wel te verwachten dat een nummer goed in elkaar steekt ja, maar jammer dat ze er dan zoiets van maken
Ditwrote:Denk dat heel veel mensen het er mee eens zijn als ik zeg dat MMA en JAE remix gewoon hele goede tracks zijn, maar dat die nummers zo ontzettend vaak zijn gedraaid dat het irritant wordt.wrote:Het zijn professionele dj's dus dan is het wel te verwachten dat een nummer goed in elkaar steekt ja, maar jammer dat ze er dan zoiets van maken
En heeft er denk ik ook mee te maken dat de welbekende 'dagjesmensen' deze muziek ook uit hun externe luidspreker afspelen, en dan zeggen: 'Sow, wat een beats heey! Knalt echt hard!'
krijgen we dat weer :')wrote:D-Block & S-Te-Fan - Music Made Me Addict![]()
Het is vaak ook het 1e nummer wat niet hardstyle-luisteraars kennen. Of iets van HHZ.wrote:Music Made Addict was gewoon een knaller van een plaat, wat een hit.
Enige reden dat mensen die plaat nu gaan lopen bashen is omdat ze horen dat de lokale hip hop jongeren op de hoek bij de groenteboer hem ook nog wel eens opzetten, oftewel dat meer mensen het luisteren dan alleen de hardstyle fans.
Ja dit gevoel krijg ik ook bij zijn reactie, en bij al zijn andere reacties op dit forumwrote:krijgen we dat weer :')wrote:D-Block & S-Te-Fan - Music Made Me Addict![]()
jij zal MMA vast geweldig hebben gevonden op het begin net als ik
maar ik heb dit al zovaak gezegt...
wordt een beetje moe van die meeloop reacties, omdat iedereen MMA zat is ook maar gaan zeggen dat je em vreselijk vind :')
Ik heb die MMA nooit iets gevonden, als ze dat hier in een club draaien tussen de top40 dan sta ik er nog steeds niet om te springenwrote:Ja dit gevoel krijg ik ook bij zijn reactie, en bij al zijn andere reacties op dit forumwrote:krijgen we dat weer :')wrote:D-Block & S-Te-Fan - Music Made Me Addict![]()
jij zal MMA vast geweldig hebben gevonden op het begin net als ik
maar ik heb dit al zovaak gezegt...
wordt een beetje moe van die meeloop reacties, omdat iedereen MMA zat is ook maar gaan zeggen dat je em vreselijk vind :')
Er wordt toch niet gezegd dat je een meeloper bent als je die nummers mooi vind? Viel me alleen op dat 1 van zijn 1e reacties was dat ie mma uitkotst, jae uitkotst, en raw style gelijk gaat aanbidden, that's it.wrote:Het kan toch gewoon zo zijn dat je die nummers niet leuk vind. Ik heb nooit wat gehad met MMA en het zelfde geld voor JAE. Terwijl ik bijvoorbeeld Scrap Attack en Sound of the Thunder wel lekkertje nummertjes vind terwijl die ook door veel mensen uitgekotst zijn. Ben ik nu een dagjesmens? Nee. Ben ik nu een meeloper? Nee