Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

Ik vindt eigenlijk zo'n beetje alles van Ambassador Inc. vreselijk.
Solo tracks van Coone zijn meestal nog wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 15:24 

Artiest

MovingMadness schreef:
Pithune schreef:
katamaran schreef:
Da Tweekaz
Scope DJ

(''vroeger'' toptracks uitgebracht! Maar de laatste tijd zoooo saai)

vind ik over t algemeen wel meevallen, maar vroeger waren de track van DT en scope wel stukken unieker

zelfde verhaal met Noisecontrollers overigens

Ja idd, veel artiesten maken inspiratie loze tracks tegenwoordig vind ik. Terwijl ze vroeger echt super tracks uit brachten.

Creatures is echt een legendarische plaat, 1 van de beste hardstyle tracks ooit

wat ze tegenwoordig eruit blazen.. Astral, Faster & Further.. allemaal wel leuk, maar t heeft absoluut niet hetzelfde gevoel van toen bijv Interview, Improve, Aliens, We Are, Redemption etc etc :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 09:35 

@ Pithune

Precies erg jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 12:11 

Hardtraxx Veteran

The R3bels - Everyday :sick: (midintro is dan wel leuk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 12:23 

Donateur

Lett the bass kick :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 13:11 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

die ook idd maar die was al zovaak genoemd dacht doe ff iets anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 14:12 

Kevin-Raw schreef:

+1

headhunterz - Save your scrap voor victory...
echt een slechte track :thumbdown:
ik vind geen 1 track vreselijk.. vreselijk is wel een erg groot woord om te gebruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 14:45 

Hardtraxxer

D-Block & S-Te-Fan - Music Made Me Addict :thumbdown:
Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez & SMD Remix) :sick:
En gewoon overgewaardeerd:
Wildstylez - Complex Situation
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 15:04 

Hardtraxx Veteran

Vindt die remix van MMA echt vreselijk. Die house intro zuigt, en de melodie verschilt weinig van de originele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 15:41 

Hardtraxxer

Ja in het begin denk je dit word misschien wel een leuke raw style edit en dan komt er gewoon weer hetzelfde :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 16:54 

Hardtraxx Veteran

HMD schreef:
En gewoon overgewaardeerd:
Wildstylez - Complex Situation

Hele goeie tracks, alleen veeeel te vaak gespeeld! Toen ik Music Made Addict voor het eerst hoorde in Dieka, ging ik helemaal uit mijn plaat.
Just as Easy was de 1e 20 keer dat ik hem hoorde ook nog wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 17:03 

Hardtraxxer

Zulke tracks maar gewoon bewaren voor een kinderfeestje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 17:12 

Hardtraxx Veteran

HMD schreef:
Zulke tracks maar gewoon bewaren voor een kinderfeestje :thumbup:

Ik ben ook geen fan van dit soort hardstyle, maar ik vind wel dat beide tracks gewoon erg goed in elkaar steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 17:18 

Hardtraxxer

Het zijn professionele dj's dus dan is het wel te verwachten dat een nummer goed in elkaar steekt ja, maar jammer dat ze er dan zoiets van maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

HMD schreef:
Het zijn professionele dj's dus dan is het wel te verwachten dat een nummer goed in elkaar steekt ja, maar jammer dat ze er dan zoiets van maken

Denk dat heel veel mensen het er mee eens zijn als ik zeg dat MMA en JAE remix gewoon hele goede tracks zijn, maar dat die nummers zo ontzettend vaak zijn gedraaid dat het irritant wordt.
En heeft er denk ik ook mee te maken dat de welbekende 'dagjesmensen' deze muziek ook uit hun externe luidspreker afspelen, en dan zeggen: 'Sow, wat een beats heey! Knalt echt hard!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 18:31 

Daveytl schreef:
HMD schreef:

Denk dat heel veel mensen het er mee eens zijn als ik zeg dat MMA en JAE remix gewoon hele goede tracks zijn, maar dat die nummers zo ontzettend vaak zijn gedraaid dat het irritant wordt.
En heeft er denk ik ook mee te maken dat de welbekende 'dagjesmensen' deze muziek ook uit hun externe luidspreker afspelen, en dan zeggen: 'Sow, wat een beats heey! Knalt echt hard!'

Dit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 19:06 

Bierkoning

HMD schreef:

krijgen we dat weer :')
jij zal MMA vast geweldig hebben gevonden op het begin net als ik
maar ik heb dit al zovaak gezegt...
wordt een beetje moe van die meeloop reacties, omdat iedereen MMA zat is ook maar gaan zeggen dat je em vreselijk vind :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 19:33 

Artiest

Music Made Addict was gewoon een knaller van een plaat, wat een hit.
Enige reden dat mensen die plaat nu gaan lopen bashen is omdat ze horen dat de lokale hip hop jongeren op de hoek bij de groenteboer hem ook nog wel eens opzetten, oftewel dat meer mensen het luisteren dan alleen de hardstyle fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Music Made Addict was gewoon een knaller van een plaat, wat een hit.
Enige reden dat mensen die plaat nu gaan lopen bashen is omdat ze horen dat de lokale hip hop jongeren op de hoek bij de groenteboer hem ook nog wel eens opzetten, oftewel dat meer mensen het luisteren dan alleen de hardstyle fans.

Het is vaak ook het 1e nummer wat niet hardstyle-luisteraars kennen. Of iets van HHZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 19:56 

Aan het typen...

Als iets een hit is, wil niet zeggen dat iedere liefhebber het vet vind he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:46 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
HMD schreef:

wordt een beetje moe van die meeloop reacties, omdat iedereen MMA zat is ook maar gaan zeggen dat je em vreselijk vind :')

Ja dit gevoel krijg ik ook bij zijn reactie, en bij al zijn andere reacties op dit forum ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 21:03 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
JP Hardstyle schreef:
HMD schreef:

Ja dit gevoel krijg ik ook bij zijn reactie, en bij al zijn andere reacties op dit forum ;)

Ik heb die MMA nooit iets gevonden, als ze dat hier in een club draaien tussen de top40 dan sta ik er nog steeds niet om te springen :D Ik luister gewoon al een tijd naar hardstyle en in het begin heb ik ook wel es van zulk soort hs geluisterd maar toen was et meer het begin van headhunterz en bv. the sacrifice kan ik nog altijd wel naar luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 21:06 

Hardtraxxer

Het kan toch gewoon zo zijn dat je die nummers niet leuk vind. Ik heb nooit wat gehad met MMA en het zelfde geld voor JAE. Terwijl ik bijvoorbeeld Scrap Attack en Sound of the Thunder wel lekkertje nummertjes vind terwijl die ook door veel mensen uitgekotst zijn. Ben ik nu een dagjesmens? Nee. Ben ik nu een meeloper? Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 21:22 

Hardtraxx Veteran

Bier Tanken schreef:
Het kan toch gewoon zo zijn dat je die nummers niet leuk vind. Ik heb nooit wat gehad met MMA en het zelfde geld voor JAE. Terwijl ik bijvoorbeeld Scrap Attack en Sound of the Thunder wel lekkertje nummertjes vind terwijl die ook door veel mensen uitgekotst zijn. Ben ik nu een dagjesmens? Nee. Ben ik nu een meeloper? Nee

Er wordt toch niet gezegd dat je een meeloper bent als je die nummers mooi vind? Viel me alleen op dat 1 van zijn 1e reacties was dat ie mma uitkotst, jae uitkotst, en raw style gelijk gaat aanbidden, that's it.
Dat lijkt meelopersgedrag. Maakt mij vrij weinig uit hoor, kan ik een persoon niet minder aardig om vinden o.i.d. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 21:38 

Hardtraxxer

Ik ben geen raw style fan hoor ik luister gewoon alle hardstyle en ook wat nu style moet heten, meer respect heb ik wel voor de early style en wat ik vet vind vind ik vet.
Maare dan zijn hier veel meelopers en krijgen de mensen die deze nummers vet vinden respect :/ :')
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen