wrote:Alles van:
Psyko Punkz
Brennan Heart
Toneshifterz
Bioweapon
NitrouZ
The Pitcher
Josh & Wesz
D-Block & S-te-Fan
Noisecontrollers
Deepack
SAIFAM/Italiaanse Hardstyle
The DizZorder's edits
Koldsa's edits
en DV8
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Kan het toch opvallend vinden? hij doet maar hoor.wrote:Jongens zit dat jong nou niet zo af te zeiken. Kan toch dat die van smaak is veranderd?wrote:kan zo een top 5 opzoeken van jou hier op het forum die vol stond met deze artiesten. :') Dus je zegt dit gewoon omdat meerdere dat zeggen.wrote:Veel van Headhunterz & D-Block & S-Te-Fan
Ik luisterde voorheen, een jaar terug zelfs nog ook bijna alleen nr's zoals bijvoorbeeld psychedelic.
Ineens las ik over RAW en dat soort termen, en begon dat te luisteren. In het begin had ik iets van dit moet ik niet. En nu luister ik niet meer anders, als psychelic voorkomt
in mijn playlist klik ik hem gelijk verder. tja... wou het eiglijk aders zegge moarja
Het gekke is dat ik em in eerste instantie ook niks vond. Maar toch is het live heel leuk en verleidelijk om hard 'i make the beats that go boom papi' mee te schreeuwen.wrote:Bassboom.![]()
Als ik het typ klinkt het alweer een stuk kutter
Hoe kan je iets eerst heel leuk vinden om het daarna vreselijk te vinden?Jongens zit dat jong nou niet zo af te zeiken. Kan toch dat die van smaak is veranderd?
Ik luisterde voorheen, een jaar terug zelfs nog ook bijna alleen nr's zoals bijvoorbeeld psychedelic.
Ineens las ik over RAW en dat soort termen, en begon dat te luisteren. In het begin had ik iets van dit moet ik niet. En nu luister ik niet meer anders, als psychelic voorkomt
in mijn playlist klik ik hem gelijk verder. tja... wou het eiglijk aders zegge moarja
Noisecontrollers & Psyko Punkz - Universe
Puur inspiratieloos en de melodie pakt totaal niet, en dat verwacht je wel van deze artiesten!
Puur inspiratieloos en de melodie pakt totaal niet, en dat verwacht je wel van deze artiesten!
Vin het wel een lekkere plaat(vooral de intro) ook al verwacht je er iets meer van,wrote:Noisecontrollers & Psyko Punkz - Universe
maar komt vooral omdat die andere zo meesterlijk is (Bass Mechanics
Live hoorde ik hem ook, mooi momentje om rust te houden. Live klonk hij nog steeds kut.wrote:Het gekke is dat ik em in eerste instantie ook niks vond. Maar toch is het live heel leuk en verleidelijk om hard 'i make the beats that go boom papi' mee te schreeuwen.wrote:Bassboom.![]()
Als ik het typ klinkt het alweer een stuk kutter
wrote:Toneshifterz - Elektro Shock
Vind zelf Let it Go van de Toneshifterz helemaal niks! Cherish vind ik ook niks aan.
En ik heb echt een tyfushekel aan de break van Unknown Analoq- Like Your Style. De melodie is op zich wel lekker.
-
JHardtraxxer
- 79 posts member since 2010
- last seen May 2012
Showtek - Loco
Brennan Heart - This is not
Wildstyles - feedback
Deze tracks vind ik echt vreselijk
Brennan Heart - This is not
Wildstyles - feedback
Deze tracks vind ik echt vreselijk
Nou ik vind het echt een kut nummer, komt door die rot break.. Haalt het hele tempo eruit, en de sfeer.wrote:wrote:Toneshifterz - Elektro ShockDie vind ik juist wel goed, en erg origineel
Vind zelf Let it Go van de Toneshifterz helemaal niks! Cherish vind ik ook niks aan.
En ik heb echt een tyfushekel aan de break van Unknown Analoq- Like Your Style. De melodie is op zich wel lekker.
Zo vond ik het in ieder geval op thrillogy, echt zo slecht
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
The Vision - Sound Of Silence
Headhunterz remix van let the bass kick
en zo'n beetje alles van 2ND ID
Headhunterz remix van let the bass kick
Dat vind ik dus ookwrote:The Vision - Sound Of Silence![]()
Headhunterz remix van let the bass kick![]()
Second Identity is niet vreselijk, maar er zit gewoon geen gevoel in..
Niet vreselijk, maar welke artiesten ik algemeen genomen niet kan waarderen:
Coone (Ambassador Inc.)
Da Tweekaz
Dutch Master (Meerendeels, oude Dutch Master was af en toe nog wel te doen! bv Motion)
Wasted Penguinz
Bioweapon (Mwua, mwua, al het werk is zo inspiratieloos en heeft vaak veel van elkaar weg)
Scope DJ (''vroeger'' toptracks uitgebracht! Maar de laatste tijd zoooo saai)
Psyko Punkz (past voor mij niet helemaal in dit rijtje, maar ik vind de tracks van deze gasten of 'geniaal' of 'saai & standaard')
zijn wel meer dj's die wat minder zijn, maar deze in het speciaal.
Coone (Ambassador Inc.)
Da Tweekaz
Dutch Master (Meerendeels, oude Dutch Master was af en toe nog wel te doen! bv Motion)
Wasted Penguinz
Bioweapon (Mwua, mwua, al het werk is zo inspiratieloos en heeft vaak veel van elkaar weg)
Scope DJ (''vroeger'' toptracks uitgebracht! Maar de laatste tijd zoooo saai)
Psyko Punkz (past voor mij niet helemaal in dit rijtje, maar ik vind de tracks van deze gasten of 'geniaal' of 'saai & standaard')
zijn wel meer dj's die wat minder zijn, maar deze in het speciaal.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ik vind het vreselijkwrote:Second Identity is niet vreselijk, maar er zit gewoon geen gevoel in..
Ik vind het vreselijk omdat in het grootste gedeelte van de tracks geen gevoel zitwrote:ik vind het vreselijkwrote:Second Identity is niet vreselijk, maar er zit gewoon geen gevoel in..
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
o.a. iddwrote:Ik vind het vreselijk omdat in het grootste gedeelte van de tracks geen gevoel zitwrote:ik vind het vreselijkwrote:Second Identity is niet vreselijk, maar er zit gewoon geen gevoel in..
en het feit dat je weet dat ze beide gewoon veel beter kunnen etc. etc.
Hun solo producties zijn veel beter ja, alhoewel dat de laatste tijd ook best tegenvalt 
Ik vind de tracks van Da Tweekaz op paar na zoals Hardstyle DNA Anthem en Be Aware maar niks.

-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ja, zeker, maar kijk bijvoorbeeld naar hun 2 platen samen, vlaak voordat ze met 2nd ID kwamenwrote:Hun solo producties zijn veel beter ja, alhoewel dat de laatste tijd ook best tegenvalt
Reaching Out en Between Worlds, deze 2 platen zeggen toch, dit wordt een mooie samenwerking. Maar het kaliber van die platen vind je nergens meer terug in 2ND ID, vind ik althans. Waar die twee tracks gewoon echt passie hadden en gevoel en een duidelijk concept, vind ik dat idd het grootste gemis bij 2ND ID tracks en daarbij een v.d. kern factoren voor het feit dat ik die platen echt niet uit kan staan, enige album (ooit) dat ik uit heb gezet omdat het me niet meer kon boeien.
-
D
bassboom,, word zooo overhypt nummer 
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
vind ik over t algemeen wel meevallen, maar vroeger waren de track van DT en scope wel stukken uniekerwrote:Da Tweekaz
Scope DJ
(''vroeger'' toptracks uitgebracht! Maar de laatste tijd zoooo saai)
zelfde verhaal met Noisecontrollers overigens
-
M
Ja idd, veel artiesten maken inspiratie loze tracks tegenwoordig vind ik. Terwijl ze vroeger echt super tracks uit brachten.wrote:vind ik over t algemeen wel meevallen, maar vroeger waren de track van DT en scope wel stukken uniekerwrote:Da Tweekaz
Scope DJ
(''vroeger'' toptracks uitgebracht! Maar de laatste tijd zoooo saai)
zelfde verhaal met Noisecontrollers overigens