Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 39  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Tracks met Top 40 vocals en melodietjes als; Just Like You en de Brennan Heart covers. :sick:


Ik vind dat wel leuk. Vreugde van herkening ;)
maar dan moet je het wel goed doen zoals Davide Sonar - All of me en niet zoals Showtek - Apologize
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opperhoofd schreef:
Tracks met Top 40 vocals en melodietjes als; Just Like You en de Brennan Heart covers. :sick:

Just Like You vind ik wel een toffe plaat, nog behoorlijk hard en rauw. En het mooie aan die platen ala "Don't Speak" is dat ze niet gereleased worden (GODZIJDANK xd ).

Stokbrood schreef:
D-Block & S-te-Fan - Kingdom

:sick:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmmm... die ene!
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh my god is echt gigantisch KUT
Hey giiiirls :sick: Het begin alleen al!

I kissed a girl ook echt een hekel aan.. Qlimax 2008 Tatanka, ik ben maar wat gaan eten :sick:

Verder:
Fear reigns today
Nok joe down
Sick MF

En dat mensen Double Dutch Darkies kut vinden snap ik aan de ene kant wel, maar de andere kant ook niet xd En Da Tweekaz zijn net computerspelletjes..
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TT is aangepast
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 15:21 
 
Hardtraxx Newbie

echoes van pavo klinkt nergens naar
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rubbertje schreef:
echoes van pavo klinkt nergens naar


Het origineel is echt heerlijk, die uit 2002 ofzo. Die verkrachting van Pavo & B-Boy is echt vreselijk. Ik neem aan dat je die bedoeld :)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buéntie schreef:

En dat mensen Double Dutch Darkies kut vinden snap ik aan de ene kant wel, maar de andere kant ook niet xd En Da Tweekaz zijn net computerspelletjes..


haha, double dutch darkies is echt een super track! Heerlijk raggen! Da tweekaz is niet mijn style, vind very nice en daydr4em ook niet echt vet.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Da Tweekaz vind ik juist geweldig ^^ DDD Ook. Echte kutplaten heb ik niet echt. Als iets te soft word zet ik gewoon een ander plaatje op ..
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 16:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Da Tweekaz is nog softer dan sesamstraat :/
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook niet gezegd dat ik DDD lelijk vind he! xd

Kan het alleen ook wel snappen dat mensen hem irritant vinden xd
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Da Tweekaz is nog softer dan sesamstraat :/


Haha, het is inderdaad vrij soft. Maar het luisterd wel lekker weg, al ben ik zelf ook niet zo'n fan van die game geluidjes. Dat vind ik beter passen in Jumpstyle, zoals "Royal S - Conjo Gamez".
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Da Tweekaz is nog softer dan sesamstraat :/

JOuw mening dan maar .. -.-
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

tuneboy - dirty,,, staat op elke cd eerst was hij vet maar zo vaak gehoord vind het echt niks meer!!
en d-block & s-te-fan - total eclipz is ook kut
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik haat Wackyjackie.. Al van begin af aan. Misschien kunnen jullie dat nog herinneren. Wie dit nummer dan ook in zijn liveset gebruikt weet zeker dat ik hem niet download.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind wackyjackie dus echter meesterlijke plaat, al moet je hem niet te vaak horen. Denk ook niet dat het een echte partyknaller is, zou hem niet snel gebruiken in een liveset (of zwaar gemashed up)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ik weet het. Heel veel mensen vinden hem goed. Maar ik dus gewoon totaal niet. Werd er gewoon sacharijnig door toen ik hem voor het eerst hoorde. Sindsdien, echt, ik haat die plaat.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2009 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Da Tweekaz is nog softer dan sesamstraat :/

Inderdaad, die muziek word zwaar overgewaardeerd. Ik snap niet waarom ze zoveel aandacht krijgen.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2009 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bleeding for the Harderstylez....

:sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2009 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha inderdaad!! Nu zeg je wat. Dat is ook zo'n tiefus plaat.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2009 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Haha inderdaad!! Nu zeg je wat. Dat is ook zo'n tiefus plaat.

Eens.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2009 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

+1

Heb hem zelf ook, maar vind de b-kant wel vet... a draai ik niet meer :list:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2009 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blademasterz - In the End.

Misschien niet iedereen maar ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat hem.

net als The Prophet ft. Elize - Tracknaam weet ik zo niet werdt tijdens Decibel door himself gedraaid.
Rete irritant geen leuke opbouwende plaat, en geen harde kickz!!!

Ik vind, maar dat is mijn persoonlijke mening platen zoals die van Alpha2, Digital Punk of 2-Sidez echt lekker! Mijn smaak gaat meer uit naar de hardere kant van hardstyle
Bericht Geplaatst op 01 apr 2009 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
+1

Heb hem zelf ook, maar vind de b-kant wel vet... a draai ik niet meer :list:


Doet me denken aan een reclame, "super sexy machientje heb um zelf ook" xd :lol:

+1
Bericht Geplaatst op 01 apr 2009 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Ik haat Wackyjackie.. Al van begin af aan. Misschien kunnen jullie dat nog herinneren. Wie dit nummer dan ook in zijn liveset gebruikt weet zeker dat ik hem niet download.


Ik vind Wackyjacky wel lekker klinken, toen ik hem voor het eerst hoorde wou ik hem heel graag hebben.

EDIT: Sorry voor 3 posts achter elkaar :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen